Δεν ξέρω Γιάννη.
Μου άναψε το check engine πριν 3 μέρες κ ήταν ο Λ, τώρα γιατί είχαν ανάψει όλα τα λαμπάκια τότε ένας θεός ξέρει.....![]()
Δεν ξέρω Γιάννη.
Μου άναψε το check engine πριν 3 μέρες κ ήταν ο Λ, τώρα γιατί είχαν ανάψει όλα τα λαμπάκια τότε ένας θεός ξέρει.....![]()
για ναμην ανοιγω νεο θρεντ.εχει αλλαξει κανεις αντλια νερου.τι συμπτωματα βγαζει μηπως κανενα θορυβο?συνηθως στα ποσα χλμ θελει αλλαγη?
μοντ.2003 2λιτρο valvetronic 78000 χλμ
μαλλον απο αυτα που διαβαζω ειμαιαρκετα τυχερος
μιας και το δικο μου δεν εχει βγαλει κατι το ιδιετερο
τωρα καποιοι που με ξερουν θα πουν
"το πολυ που το κυκλοφορεις θελεις να σου βγαλει και προβλημα"
εχουμε και λεμε
1.το βελουδινο αυτο κοματι ξεκολησε και ξανακοληθηκε και απο τις δυο μεριες
2.ο αισθητηρας που βρησκεται στο καθισμα του συνοδηγου για τον αεροσακο
Η ΖΩΗ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ MΙΑ Μ3!!!
Tο δικό μου Ε46 Μ43 1,9 Ιουλ 2001,έβγαλε μέχρι τώρα:
α.Τσιμούχα βάσης φίλτρου λαδιού(90.000 χλμ).
β.Τσιμούχα πλαστικού περιβλήματος Θερμοστάτη(Αλλάχθηκε και ο Θερμοστάτης)(94.000 χλμ).
γ.Αισθητήρας στάθμης λαδιού(110.000 χλμ).
δ.Φακίρης(115.000 χλμ).
στ.Κρύσταλλα θερμαινόμενων καθρεπτών(αλοιώθηκαν πολύ στα 100.000 χλμ).Έναν διακόπτη τσιγκουνεύτηκαν και εχουμε θερμαινόμενους καθρέπτες με 40 βαθμούς υπό σκιάν!!!!!
ζ.Αλλαγή εσωτερικού τμήματος πίσω αριστερά φαναριού(οξειδώθηκε ελαφρά το σημείο που πατάει η λάμπα του φλάς και δημιουργούσε πρόβλημα στην λειτουργία του).
Έχει φθαρεί το λάστιχο πόρτας οδηγού και δεν πάει καλά ο γρύλος πόρτας συνοδηγού!!!
ο m-power_01 εχει ξεκινησει να γραφει απο χθες στο word τα προβληματα που εχει συναντησει και πιστευω σημερα το βραδακι θα χει τελειωσει για να τα κανει copy paste...
xaxaxaaxaxaxaxax
αστειευομαι μεχρι στιγμης δεν εχω δει καποιο σοβαρο προβλημα να εχετε αναφερει...
m-power_01 (17-08-11)
Το δικό μου (Ε46 Μ3) μέχρι στιγμής έχει βγάλει τα εξής:
1. Εγκέφαλο φώτων (μάλλον έφταιγα εγώ)
2. Φωτοχημικό καθρέπτη
3. Τεντοτήρα υμάντα
4. Κομπλερ ανεμιστήρα
5. Ανεμιστήρα κεντρικού εγκεφάλου.
e 46 compact 316 2004
με 89.000χλμ και το μονο που μου εχει παθει ειναι οτι αλλαξα μια μπαταρια (απο την ακινησια 7 μηνων) κατα τα αλλα δεν εχω αλλξει ουτε λαμπακι
Εχει αλλαξει ή επισκευασει κανεις δυναμο κ αυτοματο δυναμου ?Τι συμπτωματα ειχε...?ποσο περιπου κοστιζει?
εγω αλλαξα ολο το δυναμο γιατι στην αντιπροσωπεια και σε 2 ηλεκτρολογους μου ειπαν οτι το συγκεκριμενο δεν επισκευαζεται...valeo φοραει. στην αντιπροσωπεια μου ειπαν 720¤ και το πηρα απο εξω το ιδιο στα 350¤ περασμενο...
τα συμπτωματα...αναβαν τα λαμπακια του αντισπιν σε κοκινο και οταν αναβαν επεφταν οι στροφες του κινητηρα. καμια φορα εσβηναν στιγμιαια τα πισω φωτα και η μεγαλη σκαλα. πριν φτασει στα λελε του, αναψαν καμια 10αρια λαμπακι στο καντραν οταν γυριζα απο Θεσσαλονικη για Ξανθη.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Tsakirakos : 20-01-12 στις 18:02
Μη τα συζητας αδερφε...
E46 325ti compact (m54 2.500) στις 138.500 χιλιομετρα εχω αλλαξει:
1.φακιρης
2.δυο ψυρες.τιποτα αλλο.