Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 20

Θέμα: [E92 M3] 400 hp @ the wheels

  1. #11
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.930
    Thanked
    3252
    Rides
    0

  2. The Following 7 Users Say Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    alexk (19-01-12), BILL007 (19-01-12), Monsta (19-01-12), Panos 316T (19-01-12), S8N (20-01-12), Thomelef (19-01-12), Vassilis ///M (19-01-12)

  3. #12
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    πάντως και με κάποιον άλλο που είχα μιλήσει τηλεφωνικά ο οποίος έχει κάνει πρόγραμμα έξω, μου είπε πως το αμάξι του δεν έχει καμμία μα καμμία σχέση σε σχέση με τον τρόπο που δούλευε με κάνα δυο ελληνικά προγράμματα που είχε κάνει.
    προσωπικά για μένα, θεωρώ πως 15 άλογα σε ένα μοτέρ σαν το 92άρι με πρόγραμμα απο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗ, είναι πολύ λογική διαφορά σε σχέση με ένα άλλο που έχει σκαλιστεί στην ελλάδα.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  4. #13
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiannisRob Εμφάνιση μηνυμάτων
    μάλιστα...
    τι κάνατε για να λύσετε το πρόβλημα δεν μας είπες όμως ρε φίλε. μέχρι στιγμής δεν έχουμε ακούσει κάποιο 92άρι να σπάει, και εδώ μας δείχνουν ένα μοτέρ που κομπρεσαρίστηκε, ξεσκίστηκε στην πίστα, με αποτέλεσμα μια τρύπα σαν το γκραντ κάνυον.
    το ωραίο είναι που υπάρχουν πολά μοτέρ με καλουδια της συγκεκριμένης εταιρείας που έχουν ανοίξει σαν γαρύφαλα.
    άαααααααααααααασε μας ρε μπούλη να πούμε. βγές και πές στον κόσμο ότι έχετε βγάλει προιόν ακατάλληλο για το συγκεκριμένο μοτέρ, και άσε τις πίπες.
    σιγά μην σας ρωτήσει η πεμβέ πως να φτιάχει τα μοτέρ της, για να αντέχουν στις μαλακίες που τους κάνετε εσείς.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  5. The Following 3 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    BILL007 (19-01-12), katsaraios (20-01-12), Vasilis M3 (22-01-12)

  6. #14
    Εγγραφή
    30-10-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    411
    Thanked
    120
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Karizma Z4 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και το τελευταιο που εχω να προσθεσω ειναι το εξης...Εφοσον γνωριζουμε ολοι οτι τα αλογα που κερδιζει ενα Ε92 Μ3 ειναι καθαρα απο στροφαρισμα(και του φιλου μου στροφαρε κοντα 8800rpm αφου ηταν χειροκινητο)πως αυτο που ειναι DCT βγαζει παραπανω αλογα και σε λιγοτερες στροφες ; Ειναι πραγματικα αποριας αξιο...
    +100000 ο ηχος εκει ψηλα ηταν αλλου!!!

  7. #15
    Εγγραφή
    30-10-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    411
    Thanked
    120
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NICK_M3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    φιλε μου έχεις κάνει κάποια λάθη εδω...
    το Μ3 δεν κερδίζει απο το στροφάρισμα..
    το Μ3 παίρνει απο σωστό ignition & vanos timing και απο το ΣΩΣΤΟ καύσιμο..
    οτι είπε ο θωμάς πάντως ισχύει και το αμάξι μου είναι τρανταχτό παράδειγμα.
    οσο για το mustang εδω τι να πώ...μπορεί να ήμουη η εξαίρεση...μπορεί...
    νικο συμφωνω μαζι σου τα εχουμε πει και απο κοντα 1000φορες!!
    αλλα για εμενα το καλυτερο δυναμομετρο ειναι ο δρομος οπου του λουρμπα
    εκανε τουμπες!!!
    βεβαια νομιζω πως δεν εχουμε δει κανενα 92αρι απο προγραμματιστη του εξωτερικου!!

  8. #16
    Εγγραφή
    29-05-10
    Περιοχή
    Ασπροπυργος
    Μηνύματα
    546
    Thanked
    568
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο billarasm3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    νικο συμφωνω μαζι σου τα εχουμε πει και απο κοντα 1000φορες!!
    αλλα για εμενα το καλυτερο δυναμομετρο ειναι ο δρομος οπου του λουρμπα
    εκανε τουμπες!!!
    βεβαια νομιζω πως δεν εχουμε δει κανενα 92αρι απο προγραμματιστη του εξωτερικου!!
    Οσα ηταν "κονσερβα" προγραμμα παντως,τα ειχαμε δει τι παθαιναν...


    E89 Z4 sDrive35i DCT

    Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels

    Tuned by Ace Motorsport

  9. #17
    Εγγραφή
    30-10-10
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    411
    Thanked
    120
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Karizma Z4 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οσα ηταν "κονσερβα" προγραμμα παντως,τα ειχαμε δει τι παθαιναν...
    για πες καμια λεπτομερια!!
    τι προγραμματα φοραγαν τι περιφεριακα και με τι αποτελεσματα!!
    παντως ειχα χασει την μπαλα μολις με ειχε παει βολτα!!
    παλευε να βρει προσφηση στο οχ 1η-2α

  10. #18
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    μάλιστα...
    τι κάνατε για να λύσετε το πρόβλημα δεν μας είπες όμως ρε φίλε. μέχρι στιγμής δεν έχουμε ακούσει κάποιο 92άρι να σπάει, και εδώ μας δείχνουν ένα μοτέρ που κομπρεσαρίστηκε, ξεσκίστηκε στην πίστα, με αποτέλεσμα μια τρύπα σαν το γκραντ κάνυον.
    το ωραίο είναι που υπάρχουν πολά μοτέρ με καλουδια της συγκεκριμένης εταιρείας που έχουν ανοίξει σαν γαρύφαλα.
    άαααααααααααααασε μας ρε μπούλη να πούμε. βγές και πές στον κόσμο ότι έχετε βγάλει προιόν ακατάλληλο για το συγκεκριμένο μοτέρ, και άσε τις πίπες.
    σιγά μην σας ρωτήσει η πεμβέ πως να φτιάχει τα μοτέρ της, για να αντέχουν στις μαλακίες που τους κάνετε εσείς.
    κι ομως θωμα χωρις να ξερω ακριβως τους λογους κλπ ξερω για οχι ενα και δυο μοτερ που σπασανε τα οποια δεν ηταν κομπρεσαρισμενα αλλα δεν γνωριζω και τις αιτιες δλδ αν ηταν απο λαδια απο τρελο καψιμο κλπ.παντως σπανε.....

  11. The Following User Says Thank You to gyiama For This Useful Post:

    BILL007 (20-01-12)

  12. #19
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    σώπα ρε. εγώ ακόμα δεν έτυχε ν'ακούσω κάποιο συμβάν για 92άρι.
    το ότι θα υπάρχουν μοτέρ που έχουν κάνει κράου, όλο και κάποια θα υπάρχουν. απλά είναι απολύτως σίγουρο πλέον, ότι τα 92άρια δεν έχουν τα θέματα που είαν τα 46άρια, που είχε βουήξει ο τόπος για τα κουζινέτα.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  13. #20
    Εγγραφή
    13-12-11
    Περιοχή
    Mαρκόπουλο Αττικής
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    1.734
    Thanked
    3234
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    μάλιστα...
    τι κάνατε για να λύσετε το πρόβλημα δεν μας είπες όμως ρε φίλε. μέχρι στιγμής δεν έχουμε ακούσει κάποιο 92άρι να σπάει, και εδώ μας δείχνουν ένα μοτέρ που κομπρεσαρίστηκε, ξεσκίστηκε στην πίστα, με αποτέλεσμα μια τρύπα σαν το γκραντ κάνυον.
    το ωραίο είναι που υπάρχουν πολά μοτέρ με καλουδια της συγκεκριμένης εταιρείας που έχουν ανοίξει σαν γαρύφαλα.
    άαααααααααααααασε μας ρε μπούλη να πούμε. βγές και πές στον κόσμο ότι έχετε βγάλει προιόν ακατάλληλο για το συγκεκριμένο μοτέρ, και άσε τις πίπες.
    σιγά μην σας ρωτήσει η πεμβέ πως να φτιάχει τα μοτέρ της, για να αντέχουν στις μαλακίες που τους κάνετε εσείς.
    Πιστεύω τα είπες όλα....

  14. The Following User Says Thank You to Vasilis M3 For This Useful Post:

    Thomelef (22-01-12)

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 12

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP