Kostas_1 (10-02-10)
Ο Strof, όπως και πολλά παιδιά ακόμα, με υπερκάλυψαν. Όταν η εταιρεία μας κάνει επιτέλους κάποια ανάκληση για τους πολλαπλασιαστές, τις κολώνες τιμονιού κλπ και δε λέει στους πελάτες της ότι είναι μεμονωμένα πρόβληματα (όπως μου είχαν πει όταν χάλασε η κολωνα του τιμονιού μου και ο υπεύθυνος επέμενε ότι δεν είναι συχνό πρόβλημα, ενώ έχει βουίξει ο τόπος) και εμείς σαν κάτοχοι δεν πληρώνουμε τα μαλλιά της κεφαλής μας για προβλήματα που δε δημιουργήσαμε, αλλά προκαλούνται αστοχίες υλικών, κακή συναρμολόγηση, κακή ποιότητα κλπ για τα οποία αποκλειστική ευθύνη φέρει η bmw, τότε μόνο θα μπορούμε να κακολογούμε εταιρείες όπως η toyota πάνω σε θέματα αξιοπιστίας αλλά και υπευθυνότητας.
Οι Ιάπωνες, ήταν και θα είναι πολύ μπροστά σε τέτοια ζητήματα και ας έτυχε να παρουσιαστούν κάποια προβλήματα στα αυτοκινητά που κατασκεύασαν τα τελευταία χρόνια. Η υπευθυνότητα με την οποία αντιμετωπίζουν το πρόβλημα και η σύγκαταβατικότητα που δείχνουν παραδεχόμενοι το λάθος και ζητώντας συγνώμη (μέσω του ίδιου της του προέδρου), είναι για εμένα αυτά που μετρούν και χτίζουν μια σχέση εμπιστοσύνης με την εταιρεία, ενώ αποτελεί παράδειγμα για όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες και δη μερικές γερμανικές και μάλιστα premium...
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
strof (11-02-10)
εγώ πάλι και μην με πάρετε στις σφαλιάρες δεν πιστεύω στην τόοοσο μεγάλη αξιοπιστία που λένε ότι είχε και εξηγώ:
Απο έρευνες που είχα διαβάσει κατά καιρούς είχε τις λιγότερες ακινητοποιήσεις αλλά μικρό προβλήματα για να σου σπάνε τα νεύρα ουκ ολίγα.
Έτσι, δεν μου φάνηκε παράξενο.
Επίσης, να θυμήσω ότι ο πρώην πρόεδρος της Μιτσουμπίση είναι στη στενή (!) για απίστευτο σκάνδαλο ενώ και άλλα χοντρά έχουν κατά καιρούς γίνει με τους Ιάπωνες.
Είναι αξιόπιστοι ΑΛΛΑ όχι όσο νομίζουμε
Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500
Έτσι πιστεύω κι εγώ ...η ποιότητα πλέον έχει άμεση σχέση με τη φτήνια. Τα παλαιότερα υψηλά "standards" έρχονται σε δεύτερη μοίρα. Το κύριο μέλημα πλέον είναι η συντήρηση των εταιριών κι όχι τα τρελά κέρδη που έκαναν τα προηγούμενα χρόνια. Στην αναζήτηση οικονομικών (και ταυτόχρονα αξιόπιστων) προμηθευτών από τις εταιρίες γίνονται λάθη και ζημιές σαν αυτές...
Καί για να μήν λέμε μόνο για την ΤΟΥΟΤΑ
https://news.yahoo.com/s/afp/2010021...anyhondaglobal
Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο το οποιο πληρώθηκε το 1999 45 ολόκληρα εκατομμύρια δραχμές......εσυντηρείτο έως το καλοκαίρι του 2007 αποκλειστικά και μονο (και εξακολουθεί έως και σήμερα) στο επίσημο δίκτυο τις BMW, που σημαίνει ότι το όχημα αυτό έχει αφήσει ΠΟΛΛΑ λεφτά στην εταιρία που λέγεται BMW.......παρόλα αυτά : ολόκληρο εργοστάσιο και δεν είχε πουθενά στην ευρώπη σε stock καλωδίωση κινητήρα για M5 E39 (τσιπογυφτοι) εν έτη 2007 για ένα μοντέλο το οποιο σταμάτησε η παραγωγή του μόλις 3 χρονια πριν (2004)......επί δυο μήνες ΚΑΝΕΝΑ μουλάρι απ τα μεγαλοστελέχη τις BMW hellas, (ξέρετε ποίους εννοώ...αυτούς τους αστειουληδες που νομίζουν ότι φορώντας γραβάτα και fake σεμπάγκο γίνεσαι και καλός στη δουλειά σου επειδή κάθεσαι και σε δερμάτινη καρεκλα) δεν έβγαινε στο τηλέφωνο να μιλήσει για το ακινητοποιημένο αυτοκίνητο μου και το πρόβλημα που αντιμετώπιζα......και το αποκορύφωμα είναι ότι όταν έστειλα ένα χεστηριο κυριολεκτικά email στον διευθύνοντα σύμβουλο (τρομάρα του) άρχισαν να πέφτουν τα τηλεφωνα βροχή....ο καλός manager κρίνεται κύριος απ την ποιότητα και τις πράξεις τον υφισταμενων του και όχι απ το πόσους τίτλους φέρει η business card του, κύριε "γενικέ".
Το κερασάκι στην τούρτα, η επιτομή τις οργάνωσης, ήταν όταν έλαβα τηλέφωνο απ τ' ανταλλακτικά του Σπανού στις 8.30 ένα πρωί για να μ' ενημερώσουν ότι η καλωδίωση βρίσκεται στη συγγρού και μια ώρα μετά με πήρε απ το κέντρο ανταλλακτικών τις BMW hellas στον ασπρόπυργο ο διευθυντής του τμήματος να μου πει ότι μόλις έλαβαν την καλωδίωση και την επομενη μέρα το πρωί θα σταλεί στο Σπανό.
Επίπεδο εσωτερικής οργάνωσης για case study στο harvard δηλαδή.
Και μετά λέμε για την Toyota.
Τίποτα δεν είναι τυχαίο. Ακόμα και στην ελλάδα , μια πολύ μικρή χωρα και με αντίστοιχα μικρή αγορά αυτοκινητου, η Toyota είχε απ τι δεκαετία του '80 που τη θυμάμαι, παροιμιώδη οργάνωση σε επίπεδο πωλήσεων και after sales service, επί εποχής Κασσιδόπουλου και Toyota hellas μεταγενέστερα.
Δεν είναι επίσης καθόλου τυχαίο ότι ο πρώτος μεγάλος έλληνας manager διεθνούς επιπεδου βλ. Αθανασόπουλος ήταν επικεφαλής τις Toyota hellas και έδινε μαθήματα management όταν οι άλλες αντιπροσωπείες δούλευαν σε τσίγκινα γραφεία Τσαούσογλου και έγραφαν τις παραγγελιες σε πενταπλά αντίγραφα με καρμπον.
Μήπως θέλετε να σας θυμίσω ποιο μεγαλολαμογιο ήταν τότε και για πολλά χρονια ακόμα αντιπρόσωπος BMW στην ελλάδα πουλώντας τα γνήσια ανταλλακτικά σε triples τιμές απ ότι στην υπόλοιπη ευρώπη? Αυτό δε λέει τίποτα ??
Τελικά μήπως έχουμε παραπενεψει κάποιους κατασκευαστές αυτοκινήτων ??
__________________



