Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 45

Θέμα: [E36] πρόβλημα με φως πορτμπαγκάζ

  1. #31
    Εγγραφή
    18-11-11
    Περιοχή
    μεγαρα
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    216
    Thanked
    21
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    τελικά είναι η γείωση που φεύγει από το κουμπάκι του πορτμπαγκάζ και πάει στην πλαφονιέρα τι κάνω?/ γιατι μια χαρά αναβει το λαμπάκι όταν κάνω αυτό που είπες τώρα που Μαλών είναι κομμένο το καλωδιάκι της γείωσης μέσα στην λαμαρίνα πώς γίνετε να φτιάξω πάλη γείωση από το κουμπάκι μέχρι την πλαφονιέρα θα το περάσω γύρο γύρο από την πόρτα και θα καταλήξει στην πλαφονιέρα η γείωση?/δηλαδή εξωτερικά?/

  2. #32
    Εγγραφή
    17-08-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Μηνύματα
    190
    Thanked
    195
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πως εισαι σιγουρος οτι ειναι το καλωδιο. Μηπως χαλασε το κουμπακι. Βγαλε το κουμπι και ξε φισωσε απο πανω του το καλωδιο. Μετα ακουμπησε το στο σασι. Αμα αναψει τοτε φταιει το κουμπι. Αμα οχι τοτε φταιει το καλωδιο. Μπορεις να βαλεις ενα φισακι σε ενα νεο καλωδιο, να το βαλεις στο κουμπι (για να εχει on - off) και να το τραβηξεις μεχρι την πλαφονιερα.

    Αλλα το τονιζω οτι το αποκλειω να κοπηκε καλωδιο γειωσης μεσα στο αυτοκινητο στα καλα καθουμενα. Εκτος εαν το ειχες τρακαρει παλιοτερα. Μπορει να ειναι στην φισα το θεμα. Η στο κουμπι κατα 90%

    Ο ηλεκτρολογος δεν θα σε χρεωσει πολλα παντως για κατι τετοιο. 5 λεπτα υποθεση ειναι.
    Εγκαταστάσεις - Μελέτες Hi-Fi, TV, Home Cinema.

  3. The Following User Says Thank You to graphe36 For This Useful Post:

    aristent (14-01-12)

  4. #33
    Εγγραφή
    18-11-11
    Περιοχή
    μεγαρα
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    216
    Thanked
    21
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    το έκανα και δεν ανάβει με το καλωδιάκι και το κουμπάκι το έβαλα και στου πάτερα μου και δουλεύει μια χαρά και εγώ αυτό σκέφτηκα θα πάω σε ένα φίλο μου να περάσει καινούρια γραμμή η θα προσπαθήσω να περάσω μόνος μου μωρέ την βλακεία εγώ την είχα κάνει όταν είχα λύσει πρώτη φόρα το κουμπάκι το τράβηξα καταλαθος με παραπάνω δύναμη και Μαλών έχει κοπεί ποιο μέσα εκεί που δεν μπεν ει χέρι

  5. #34
    Εγγραφή
    18-11-11
    Περιοχή
    μεγαρα
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    216
    Thanked
    21
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    να ρωτήσω και κάτι άλλο γιατί όταν έχω κλειστά τα φώτα και έχω ανοιχτό το καλοριφέρ δουλεύει μια χαρά με ένταση όταν ανοίξω τον διακόπτη των φώτων στο 1 που είναι τα ποριάς πέφτει πόλη λίγο η ένταση του καλοριφέρ και πέφτει και η ένταση από τα την οθόνη του ρολογιού του καλοριφέρ γένηκα πέφτει λίγο η ένταση πολύ λίγο στον εσωτερικό φωτισμό θέλω αλλαγή μπαταριασς??

  6. #35
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.186
    Thanked
    10611
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Προσεχε παντως με αυτα που κανεις. Ετσι παρα λιγο να παρει φωτια αυτοκινητο....

  7. #36
    Εγγραφή
    18-11-11
    Περιοχή
    μεγαρα
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    216
    Thanked
    21
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    όχι βρε στιγμιαία κάναμε την δοκιμή τώρα δεν ξέρω γιατί πέφτει η τάση στον εσωτερικό φωτισμό όταν ανοίξω τα φώτα λέτε να θέλει αλλαγή η μπαταριά/?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη kwstantinos : 14-01-12 στις 20:46

  8. #37
    Εγγραφή
    18-11-11
    Περιοχή
    μεγαρα
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    216
    Thanked
    21
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    όχι βρε στιγμιαία κάναμε την δοκιμή τώρα δεν ξέρω γιατί πέφτει η τάση στον εσωτερικό φωτισμό όταν ανοίξω τα φώτα λέτε να θέλει αλλαγή η μπαταριά/?

  9. #38
    Εγγραφή
    18-11-11
    Περιοχή
    μεγαρα
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    216
    Thanked
    21
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    παιδια τεληκα τι κανω?? γιατιτι πεφτει η ταση του εσωτερικου φωτησμου πχ ωπος του κλιματισμου οταν βαζω τον διακοπτη των φωτον στην θεση 1?/ λετε να θελει αλαγη η μπατρια?/

  10. #39
    Εγγραφή
    18-11-11
    Περιοχή
    μεγαρα
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    216
    Thanked
    21
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    SE PARAKLAW

  11. #40
    Εγγραφή
    17-08-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Μηνύματα
    190
    Thanked
    195
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Η μπαταρια χρησιμοποιηται για την εκκινηση του οχηματος αλλα και ως πυκνωτης. Τι εννοω. Η τροφοδοσια του οχηματος γινεται απο το δυναμο οταν ο κινητηρας ειναι εν λειτουργια. Εαν το δυναμο αστοχησει στιγμιαια η αδυνατει να τροφοδοτησει καποιο υποσυστημα για λιγο η μπαταρια αναλαμβανει να συπληρωσει το φορτιο αυτο.

    Συνηθως οταν ανοιγουμε μια ενεργοβορα συσκευη στο αυτοκινητο εχουμε στιγμιαια το φαινομενο Arc (Τοξο). Εκει η καταναλωση ανεβαινει αποτομα καθως εχουμε πολλα στιγμιαια Amp και V. Το φαινομενο ομως διαρκει δευτερολεπτα και συνηθως μια υγειης μπαταρια το εξαλείφει. Τα νεα αυτοκινητα ενσωματώνουν σταθεροποιητες τασης και αυτα πλεον δεν γινονται καθολου.

    Απο την αλλη οταν εχουμε συχνα τετοια φαινομενα, τοτε η το δυναμο αστοχεί να δωσει την επιθυμητη ταση, η εχει καποιο σφαλμα το regulator του.

    Θα πρεπει να πραγματοποιηθει μετρηση της τασης, χωρις την μπαταρια επανω με το οχημα εν λειτουργεια. Αναβοντας διαδοχικα ενα προς ενα τα υποσυστηματα του οχηματος θα πρεπει η ταση ιδανικα να μην κατεβαινει περα απο τα 12,4v. Βεβαια λογω παλαιοτητας θα κατεβει. Το θεμα ειναι να μην εχουμε τασεις 11, 11,2 κτλ οπου εκει κοβω να εισαι και εσυ.

    Η λυση στο θεμα σου...Ηλεκτρολογος..Δεν μπορεις να επεμβεις εσυ στο regulator. Απλα κανε την μετρηση και μετα βλεπεις.
    Εγκαταστάσεις - Μελέτες Hi-Fi, TV, Home Cinema.

  12. The Following 2 Users Say Thank You to graphe36 For This Useful Post:

    Kostas_1 (19-01-12), Panos 316T (19-01-12)

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP