Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 40

Θέμα: Toyota=Η μεγαλύτερη ανάκληση αυτοκινήτων

  1. #1
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    256
    Thanked
    140
    Rides
    0

    Thumbs down Toyota=Η μεγαλύτερη ανάκληση αυτοκινήτων

    Τι να πω???

    Είχα την εντύπωση ότι αυτή η μάρκα είναι τρομερή από άποψη αξιοπιστίας. Τα επαγγελματικά τους όπως και τα επιβατικά θεωρούνται αθάνατα. Τον τελευταίο καιρό άρχισαν καταγγελλίες στην Αμερική για φρένα που κολλάνε στο Prius. Πληροφοριακά η Αμερική είναι η μεγαλύτερη αγορά για τα Toyota και τα Prius ένα από τα μοντέλα που πωλούνται πιο πολύ (εχεί γίνει μόδα γιατί θεωρητικά δεν καταστρεφει το περιβαλλον). Από ότι φαίνεται θα γίνει ανάκληση περίπου 7,6 εκατομυρίων αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο (μπορεί και Corolla). Για να καθησυχάσει τον κόσμο και πιο πολύ τους επενδυτές ( πτώση μετοχής έως τωρα 5,6% ή και παραπάνω) βγήκε ο ίδιος ο πρόεδρος της Toyota και ζήτησε συγνώμη.

  2. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ειμαι και γω μεσα στην ανακληση με το μικρο.....μετα απο παρατεταμενη χρηση μπορει να παρουσιασει καποια δυσλειτουργια το γκαζι....
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  3. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ΓΙΑΝΝΗΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ειμαι και γω μεσα στην ανακληση με το μικρο.....μετα απο παρατεταμενη χρηση μπορει να παρουσιασει καποια δυσλειτουργια το γκαζι....
    Τι εννοουν παρατεταμενη χρηση;

  4. #4
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Snoopy Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι εννοουν παρατεταμενη χρηση;
    Ελα μου ντε Σταματη!!!!
    Στο τηλ μου δεν ειναι κατι σοβαρο , θα σας ερθει επιστολη!!!!!
    Της ειπα οτι δεν ειναι στα καλα της και με την πρωτη ευκαιρια θα το παω εκει για να το φτιαξουν.....ειπε οκ.....
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  5. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μπορεί να μην είχα ποτέ μου αυτοκίνητο Ιαπωνικής προέλευσης/κατασκευήςόμως αναγνωρίζω σ'αυτούς τους ανθρώπους την πραγματικά απίθανη
    αξιοπιστία των αυτοκινήτων τους.
    Και τώρα, ακριβώς λόγω της προηγούμενης άψογης πιστότητας, δημιουργήθηκε / διογκώθηκε ενα πρόβλημα αξιοπιστίας το οποίο σε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία
    θα πέρναγε στα ψιλά γράμματα.
    Και ο πρόεδρος του ομίλου κ. ΤΟΓΙΟΝΤΑ ήταν έτοιμος να κάνει χαρακίρι.
    Ομως γιατί άραγε υποψιάζομαι οτι η μεγαλοποίηση του προβλήματος έχει τις ρίζες της στον ανταγωνισμό;;;;

  6. The Following 2 Users Say Thank You to Samaro For This Useful Post:

    Dimzan (10-02-10), Ptboul (10-02-10)

  7. #6
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Samaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μπορεί να μην είχα ποτέ μου αυτοκίνητο Ιαπωνικής προέλευσης/κατασκευήςόμως αναγνωρίζω σ'αυτούς τους ανθρώπους την πραγματικά απίθανη
    αξιοπιστία των αυτοκινήτων τους.
    Και τώρα, ακριβώς λόγω της προηγούμενης άψογης πιστότητας, δημιουργήθηκε / διογκώθηκε ενα πρόβλημα αξιοπιστίας το οποίο σε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία
    θα πέρναγε στα ψιλά γράμματα.
    Και ο πρόεδρος του ομίλου κ. ΤΟΓΙΟΝΤΑ ήταν έτοιμος να κάνει χαρακίρι.
    Ομως γιατί άραγε υποψιάζομαι οτι η μεγαλοποίηση του προβλήματος έχει τις ρίζες της στον ανταγωνισμό;;;;
    Σιγουρα απο εκει πηγαζει......
    Αλλα για αξιοπιστια δεν νομιζω να πει οτιδηποτε καποιος για τα toyota,
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  8. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    628
    Thanked
    462
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Συγκεκριμενα εγινε αυτο :

    Ο Λάρι Γουίλιαμς οδηγούσε ανέμελος το Corolla του στον αυτοκινητόδρομο 119 της Αλαμπάμα, ο οποίος τον οδηγούσε χωρίς καθυστερήσεις στο σπίτι του. Ακόμα και αν ήταν πολύ κουρασμένος από τη δουλειά, ήξερε πως το Τοyota του δεν θα τον πρόδιδε ποτέ, όπως δεν είχε προδώσει τους γονείς του - ήταν και οι δυο φανατικοί της ιαπωνικής εταιρείας, παρότι έζησαν σε μία χώρα όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, οι οποίες παράγουν οικονομία, επιστήμη και πολιτισμό, όλα σφραγισμένα από την τετράτροχη κίνηση.

    Η Toyota αποτελούσε τη σταθερή επιλογή του λόγω αξιοπιστίας, υψηλής ποιότητας και καλής εξυπηρέτησης. Από τις σκέψεις του τον έβγαλε απότομα το πεντάλ γκαζιού, το οποίο έμοιαζε να έχει κολλήσει. Μέχρι τότε κρατούσε σταθερή την ταχύτητά του ο Λάρι Γουίλιαμς και, χωρίς καμία δική του κίνηση, το Corolla επιτάχυνε. Για λίγη ώρα δεν μπορούσε να ελέγξει το αυτοκίνητο, τρόμαξε, αλλά ευτυχώς το κατηύθυνε στο πλάι του δρόμου σε έναν ανοιχτό χώρο. Η Corolla σταμάτησε και ο Λάρι Γουίλιαμς σκέφτηκε ότι ακόμα κι ένα Toyota μπορεί να σε προδώσει.

    Σε αυτό το δυσάρεστο συμπέρασμα κατέληξαν εκατομμύρια οδηγοί σε όλο τον κόσμο, οι οποίοι είδαν την ιστορική ιαπωνική εταιρεία να ανακαλεί το τελευταίο δίμηνο μαζικά τα αυτοκίνητά της από την παγκόσμια αγορά. Ανω των 8 εκατομμυρίων οχημάτων έδωσε εντολή να αποσυρθούν η Toyota, ώστε να της δοθεί η δυνατότητα να επισκευάσει τα ελαττωματικά εξαρτήματά τους, που προξενούν ακούσια επιτάχυνση.

    Στις Ηνωμένες Πολιτείες είχαν προσωρινά διακοπεί οι πωλήσεις οκτώ μοντέλων (Camry, Corolla, Matrix, Avalon, RAV4, Highlander, Tundra και Sequoia) και έχουν ανακληθεί περισσότερα από 5 εκατομμύρια οχήματα. Πέραν τούτων, τις τελευταίες ημέρες ένα ακόμα καίριο πλήγμα δέχθηκε η εταιρεία, η οποία φαίνεται ότι πληρώνει «την κατάρα» της φήμης της για αξιοπιστία και ασφάλεια - στοιχεία που εξασφάλισε εφαρμόζοντας ήδη από τη δεκαετία του '60 πρωτοποριακό σύστημα ολικής ποιότητας.

    Ωστόσο, το δημοφιλές υβριδικό μοντέλο της, Prius, εμφανίζει πρόβλημα με το σύστημα πέδησης (ABS), ενώ η Toyota ενδεχομένως να προχωρήσει σε ανάκληση των νέων 2010 Prius. Επιπλέον, θα εξετάσει τα παρόμοια συστήματα φρένων και σε δυο άλλα υβριδικά της μοντέλα, το Lexus HS250h και το Sai, το οποίο κυκλοφορεί στην ιαπωνική αγορά. Αξίζει να σημειωθεί ότι έχουν αναφερθεί διεθνώς περισσότερα από 200 περιστατικά με «πρωταγωνιστή» το Prius, καθώς οι οδηγοί διαμαρτύρονται ότι στιγμιαία χάνουν τη δυνατότητα να φρενάρουν, όταν ο δρόμος είναι ανώμαλος ή έχει λακκούβες.

    Σε συνέντευξη Τύπου ο Ακίο Τογιόντα, πρόεδρος του ομίλου και δισέγγονος του ιδρυτή της Toyota, ζήτησε -καθυστερημένα κατά πολλούς- συγγνώμη για την πρωτοφανή σε κλίμακα ανάκληση. Χιλιάδες είναι τα περιστατικά ανεξέλεγκτης επιτάχυνσης, αρκετοί οι προκληθέντες θάνατοι και τουλάχιστον 30 οι κατατεθειμένες αγωγές. Παράλληλα, δεσμεύθηκε να συγκροτήσει νέα επιτροπή ποιοτικών ελέγχων στην εταιρεία, υπογραμμίζοντας ότι «η Τoyota αντιμετωπίζει μία στιγμή κρίσης». Κάνοντας την αυτοκριτική του τον Οκτώβριο του 2009, ο Ακίο Τογιόντα είχε εύστοχα διαπιστώσει ότι «η Toyota βρίσκεται είτε στο κατώφλι του θανάτου είτε στο σημείο να πάψει να έχει επαφή με τις ανάγκες των πελατών».

    Αναλαμβάνοντας τα ηνία της οικογενειακής αυτοκινητοβιομηχανίας, δεν εφείσθη δριμείας κριτικής προς τους προκατόχους του. «Η εταιρεία γιγαντώθηκε, έχασε την ικανότητα να ακούει τον σφυγμό της αγοράς και οι αλαζόνες διοικούντες ζητούσαν περισσότερα και διέπραξαν ύβρη». Πράγματι, αν και η Toyota δεν είχε επισήμως ορίσει ως στόχο την πρώτη θέση διεθνώς, τελικώς την κατέκτησε τo 2008, εξοβελίζοντας την GM. Το 2008 είχε εκδώσει και την πρώτη στην ιστορία της προειδοποίηση για την κερδοφορία της και την άνοιξη του 2009 ανακοίνωσε λειτουργικές ζημίες. Εφέτος τον Ιανουάριο μετά τις ανακλήσεις οι πωλήσεις της Toyota στην αμερικανική αγορά -τη μεγαλύτερη του κόσμου- ελαττώθηκαν κατά 16%, όταν εκείνες της Ford και της Hyundai εκτινάχθηκαν κατά 24%.

    Η αμερικανική κυβέρνηση έχει ζητήσει εξηγήσεις από την Τοyota και ειδική έρευνα για το σύστημα φρένων στο Prius. Ωστόσο, στις ΗΠΑ υπάρχει δυσαρέσκεια για τα αργά ανακλαστικά της ιαπωνικής εταιρείας, η οποία λέγεται ότι δεν εξέφρασε πειστικά τη μεταμέλειά της ούτε τη συμπάθειά της προς τους οδηγούς. Πολλοί αναλυτές εκτιμούν ότι εάν δεν δήλωνε δημόσια ο υπουργός Μεταφορών Ρέι Λάχουντ ότι θα έχει τηλεφωνική συνδιάλεξη με τον κ. Τογιόντα για το μείζον θέμα, εκείνος δεν θα αναγκαζόταν να αντιδράσει έτσι. Τέλος, επισημαίνουν ότι τα προβλήματα με το Prius αμαυρώνουν μία ακόμα πτυχή της Toyota, το ότι επιδίωκε με την τεχνολογική της υπεροχή και τεχνογνωσία να ηγηθεί της αγοράς των «οικολογικών» αυτοκινήτων με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και χαμηλούς ρύπους.

    Πηγη Καθημερινη

    Και η συγνωμη ...

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Kostas_1 : 10-02-10 στις 09:53 Αιτία: μετακινηση σε νεο νημα για το προβλημα αυτοματου κιβωτιου

  9. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νεο Ηρακλειο, Αθηνα
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    565
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Η προφανης απορια μου ειναι γιατι να γινει τοσο μεγαλο θεμα στην αμερικη και οχι στον υπολοιπο κοσμο..?

    Προφανως και εχει να κανει με αμερικανικα συμφεροντα!

    Φυσικα η toyota ηξερε πως να χειριστει το θεμα, δεν παυει ομως να ειναι μεγαλο μειον αυτη η ανακληση. Επισης και πιο παλια αν θυμουνται καποιοι ειχαν γινεια νακλησεις και στο yaris για τον πισω αξονα. Η ποιοτητα της toyota εχει πεσει πολυ μετα το 2003 περιπου... Ελεω μειωσης κοστους φυσικα

  10. The Following User Says Thank You to Dimzan For This Useful Post:

    Ptboul (10-02-10)

  11. #9
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Η σοβαρή αντιμετώπιση του θέματος
    https://www.youtube.com/watch?v=jAz0JqGfi2o

  12. #10
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ΓΙΑΝΝΗΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ειμαι και γω μεσα στην ανακληση με το μικρο.....μετα απο παρατεταμενη χρηση μπορει να παρουσιασει καποια δυσλειτουργια το γκαζι....
    εγω πιστευω οτι η ιστορια ειναι στημενη απο το φιλο μας το γιαννη, γιατι φοβαται να πατησει...
    και βρηκε τωρα δικαιολογια...

Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP