Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 52

Θέμα: [Ε85] Rear BBK 4-pot Kit

  1. #31
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο spar@ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φανη μην φτασεις στο σημειο να σου χει βγαλει τα παλια φρενα, να σου βαζει τα καινουρια για να δεις οτι θα χρειαστει πατεντα, γιατι μετα πιο ευκολα θα πεσουν "σφαλιαρες" παρα θα σου γυρισει τα λεφτα.
    Το ξερω Σπυρο.. αν στη μετρηση ειναι ιδια, θα λυσουν το ενα φρενο χωρις να βγαλουν τη δαγκανα απο το σωληνακι, απλα να μπει ο δισκος να δω τι γινεται. Αν δεν ειναι bolt on την εχασε τη 2η ευκαιρια του.

  2. The Following User Says Thank You to fanisk For This Useful Post:

    BILL007 (12-01-12)

  3. #32
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φάνη από ότι λέει ο Σπύρος και άλλοι δεν θα μπούνε τα φρένα χωρίς μεγάλες πατέντες.
    Άν τα βάλεις μάλλον θα δημιουργήσεις περισσότερα προβλήματα από αυτά που θα λύσεις.

    AP racing δεν μπαίνουν στο δικό σου ?
    Εγώ τα δικά μου τα είχα πάρει σε πολύ καλή τιμή, έχω contact Αγγλία.

  4. The Following User Says Thank You to alexk For This Useful Post:

    fanisk (13-01-12)

  5. #33

    Προεπιλογή

    Ο δίσκος που έχεις τώρα είναι αυτός



    Ο δίσκος του 330 ,που πιθανότατα σου λέει ,είναι αυτός



    όπως βλέπεις και εσύ η διάσταση που σε ενοχλεί είναι η (Η). Νομίζω τώρα αντιλαμβάνεσαι ποιο είναι το πρόβλημα.

    Η εναλλακτική σε ΟΕΜ δίσκο είναι αυτοί από το 325 με διάμετρο 294χιλ. Η εσωτερική διάμετρος (Η) παραμένει ίδια ,οπότε μπορείς να τους βάλεις πάνω χωρίς πατέντες.Είναι η γωτό που ακολουθεί


  6. The Following 4 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (13-01-12), bill_m3 (13-01-12), fanisk (13-01-12), Vassilis ///M (13-01-12)

  7. #34
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Σπυρο.. λες?
    Διαβασε κι εδω:
    https://www.z4-forum.com/forum/viewt...?f=24&p=441394

    Δεν καταλαβαινω ομως αν ο τυπος τα εβαλε και δεν καναν, ή δεν τα δοκιμασε ποτε και απλα ανεφερε τη σκεψη του. Θα στειλω 1 πμ να μαθω.

  8. #35
    Εγγραφή
    08-01-10
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    1.043
    Thanked
    1755
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    φανη μου τα ειπαμε απο το τηλ θα σου τα πω κ εδω!
    για τον συγκεκριμενο τυπο εχω να πω τα χειροτερα!
    οσοι ταλαβεριστηκαν μαζι του μονο προβληματα ειχαν.
    τρανταχτο παραδειγμα με το θωμα που μας κατεβασε στην αθηνα
    για να του περασει τα φρενα! δεν φτανει που τον πληρωσε ενα καρο
    λεφτα το εβαλε και επιπλεον εξοδα να κατεβει αθηνα!
    εμενα συγκεκριμενα που του ειπα οτι θα βαλω brembo μου ειπε
    να κανει κονε να τα σμπρωξουμε κ να βαλω galfer γιατι ακουσων ακουσων
    ειναι καλυτερα απο τα brembo!!!!!!

    στο θεμα μας τωρα, οπως σου ειπα αφου επιμενει οτι θα μπουν κουτι,
    που δεν το νομιζω(μακαρι να βγω ψευτης) πηγαινε να στα τοποθετησει κ αν
    ολα ειναι οκ τον πληρωνεις ολα μια χαρα κ τελειωνει η ιστορια!

    οσων αφορα αν τα φρενα του 330 μπαινουν και σε μικροτερα κυβικα μπαινουν
    χωρις κοψε ραψε και χωρις να αλαξεις ολοκληρη τη γεφυρα! ο αδερφος μου εχει 2λιτρο βαλβετρονικ και φοραει μπρος-πισω φρενα 330!

    στην συγκεκριμενη περιπτωση πρεπει να κοβει και το μυαλο του μαστορα που κανει την δουλεια. κακα τα ψεματα φρενα ειναι και δεν μπορεις να τα εμπιστευτεις πανω σε κολησεις κ τετοιου ειδους πατεντες!

    ζητω συγνωμη αν κουρασα και ειμαι ανοιχτος σε οποια διευκρινιση!

  9. The Following 3 Users Say Thank You to mormon For This Useful Post:

    bill_m3 (13-01-12), Panos 316T (13-01-12), Vassilis ///M (13-01-12)

  10. #36

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σπυρο.. λες?
    Διαβασε κι εδω:
    https://www.z4-forum.com/forum/viewt...?f=24&p=441394

    Δεν καταλαβαινω ομως αν ο τυπος τα εβαλε και δεν καναν, ή δεν τα δοκιμασε ποτε και απλα ανεφερε τη σκεψη του. Θα στειλω 1 πμ να μαθω.
    Yes I did try and adjust the shoe/brake adjuster at the rotor (not the handle)....I don't think you can adjust it out 20mm at least I couldn't

    Λέει ότι προσπάθησε και δεν τα κατάφερε...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mormon Εμφάνιση μηνυμάτων
    φανη μου τα ειπαμε απο το τηλ θα σου τα πω κ εδω!
    για τον συγκεκριμενο τυπο εχω να πω τα χειροτερα!
    οσοι ταλαβεριστηκαν μαζι του μονο προβληματα ειχαν.
    τρανταχτο παραδειγμα με το θωμα που μας κατεβασε στην αθηνα
    για να του περασει τα φρενα! δεν φτανει που τον πληρωσε ενα καρο
    λεφτα το εβαλε και επιπλεον εξοδα να κατεβει αθηνα!
    εμενα συγκεκριμενα που του ειπα οτι θα βαλω brembo μου ειπε
    να κανει κονε να τα σμπρωξουμε κ να βαλω galfer γιατι ακουσων ακουσων
    ειναι καλυτερα απο τα brembo!!!!!!

    στο θεμα μας τωρα, οπως σου ειπα αφου επιμενει οτι θα μπουν κουτι,
    που δεν το νομιζω(μακαρι να βγω ψευτης) πηγαινε να στα τοποθετησει κ αν
    ολα ειναι οκ τον πληρωνεις ολα μια χαρα κ τελειωνει η ιστορια!

    οσων αφορα αν τα φρενα του 330 μπαινουν και σε μικροτερα κυβικα μπαινουν
    χωρις κοψε ραψε και χωρις να αλαξεις ολοκληρη τη γεφυρα! ο αδερφος μου εχει 2λιτρο βαλβετρονικ και φοραει μπρος-πισω φρενα 330!

    στην συγκεκριμενη περιπτωση πρεπει να κοβει και το μυαλο του μαστορα που κανει την δουλεια. κακα τα ψεματα φρενα ειναι και δεν μπορεις να τα εμπιστευτεις πανω σε κολησεις κ τετοιου ειδους πατεντες!

    ζητω συγνωμη αν κουρασα και ειμαι ανοιχτος σε οποια διευκρινιση!
    Χρήστο εσύ έβαλες δύο δαχτυλίδια στις καμπάνες των δίσκων προφανώς για να μην κόψεις-ράψεις τα σιαγονάκια του χειροφρένου. Έτσι?

  11. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (13-01-12)

  12. #37
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Yes I did try and adjust the shoe/brake adjuster at the rotor (not the handle)....I don't think you can adjust it out 20mm at least I couldn't

    Λέει ότι προσπάθησε και δεν τα κατάφερε...
    Για τους 320 δεν λεει ή καταλαβα κατι λαθος? Πιο κατω γραφει οτι σκεφτεται για τους 294..

  13. #38

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για τους 320 δεν λεει ή καταλαβα κατι λαθος? Πιο κατω γραφει οτι σκεφτεται για τους 294..
    ναι ρε λέει ότι έβαλε πάνω τους 320χιλ και ότι δεν κατάφερε να φτιάξει το χειρόφρενο.

    άλλη ερώτηση ... εσύ θέλεις 4πιστονα πίσω ή απλά κάτι καλύτερο?

  14. #39
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ναι ρε λέει ότι έβαλε πάνω τους 320χιλ και ότι δεν κατάφερε να φτιάξει το χειρόφρενο.

    άλλη ερώτηση ... εσύ θέλεις 4πιστονα πίσω ή απλά κάτι καλύτερο?
    Αλλο λεμε, το λινκ στο εβαλα για το σημειο που αναφερει κι αυτος για 294mm. Το 320 ξεχνα το γενικα.

    Θελω καλυτερο, πιο σταθερο, χωρις μουτρα φρενο, θα ηθελα να μην ειναι διαφορετικο μπρος πισω για αυτο θελω τα ap-galfer 4pot.

  15. #40

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αλλο λεμε, το λινκ στο εβαλα για το σημειο που αναφερει κι αυτος για 294mm. Το 320 ξεχνα το γενικα.

    Θελω καλυτερο, πιο σταθερο, χωρις μουτρα φρενο, θα ηθελα να μην ειναι διαφορετικο μπρος πισω για αυτο θελω τα ap-galfer 4pot.
    Οι 294χιλ μπαίνουν μην ψάχνεις.
    Μπορείς να μου βρεις κάπου ένα σχεδιάγραμμα από τα τακάκια τις 4pot small?

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP