Oλα ειναι θεμα μαστορα και σωστου επαγγελματια, οπως προειπα.Τα σωστα και υπευθυνα μαγαζια δν παραδιδουν αυτοκινητα διχρωμα!!Διοτι αν πας στο μαγαζακι που βαφει με Μobilac και εξω στο πεζοδρομιο μην περιμενεις αποτελεσματα.
Oλα ειναι θεμα μαστορα και σωστου επαγγελματια, οπως προειπα.Τα σωστα και υπευθυνα μαγαζια δν παραδιδουν αυτοκινητα διχρωμα!!Διοτι αν πας στο μαγαζακι που βαφει με Μobilac και εξω στο πεζοδρομιο μην περιμενεις αποτελεσματα.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Chris : 09-02-10 στις 13:50
Φίλε, άμα θες πες μας και τι χρώμα ήταν η Ε46 του φίλου σου, γιατί συνήθως προβλήματα εμφανίζονται στα δύσκολα χρώματα. Και πάλι βέβαια, ο σωστός μάστορας, όσο δύσκολο και να είναι το χρώμα, κάνει δουλειά που και τέλεια να μην είναι, με γυμνό μάτι δε φαίνεται. Εγώ πάντως, 3 φορές που έχω κάνει τοπική, το αποτέλεσμα ήταν πραγματικά άψογο με αποτέλεσμα να μη φαίνεται απολύτως το παραμικρό. Το χρώμα μου είναι ασημί, που είναι από τα πιο εύκολα στην τοπική, αλλά επειδή έχω πάει και μαύρο αυτοκίνητο στο συγκεκριμένο μαγαζί, που το μαύρο είναι πιο δύσκολο, πάλι έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος. Προσοχή στα μαγαζιά που επισκέφτεστε, γιατί το αποτέλεσμα μπορεί να απέχει χαοτικά. Ρωτήστε πρώτα ανθρώπους που έχουν μείνει ικανοποιημένοι, ή απευθυνθείτε σε επαγγελματίες που μας έχουν δείξει δείγματα δουλειάς (πχ τον Κώστα) και αυτούς να προτιμάτε, γιατί υπάρχουν πολλοί μάστορες που μας παίρνουν δύο ευρώ λιγότερα μεν, αλλά το αποτέλεσμα είναι απαράδεχτο και χρειάζεται εκ νέου βαφή...
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
Εδώ θα διαφωνήσω και θα ήθελα να μάθω ποιος σου είπε ότι τα ανοιχτόχρωμα μεταλλικά είναι εύκολα στο σβήσιμο.
Στη πραγματικότητα το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει. Το ασημί για παράδειγμα λόγω του ότι έχει και τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε μέταλλο (το 354 έχεις και συ?) είναι πάρα πολύ δύσκολο στο σβήσιμο. Το ασημο-γαλάζιο, το ασημο-γκρι είναι εξαιρετικά δύσκολα επίσης.
Τώρα μπορεί το μαγαζί που στο έβαψε να μην έιχε πρόβλημα (όπως και εμείς) με τον συγκεκριμένο κωδικό / ούς, αλλά είναι επίφοβο. Με χαρά να σου δείξω και από κοντά τι εννοώ.
Απλά στα σκούρα αυτό που βλέπεις είναι το σβήσιμο στο βερνίκι (όχι στο χρώμα) και εκεί πάλι αν έχεις κάνει σωστό σβήσιμο και αργό στέγνωμα μετά το γυάλισμα θα είσαι κύριος!![]()
Φανοποιός μου το είχε πει και μου φάνηκε λογικό, αφού γενικά στα ανοιχτόχρωμα χρώματα δεν φαίνονται τόσο έντονα οι ατέλειες (πχ αράχνη) και πίστευα ότι το ίδιο θα συμβαίνει και με την τοπική. Και γενικά, σε ανοιχτόχρωμα χρώματα, βλέπω πιο δύσκολα διχρωμίες από ότι σε πιο σκούρα. Ίσως λοιπόν να μην είναι πιο εύκολη η τοπική βαφή τους, αλλά λόγω ανοιχτού χρώματος να μην φαίνονται τόσο εύκολα οι διαφορές, αν δεν έχει γίνει καλή δουλειά, σε σχέση με τα πιο σκούρα.
Titanium silver είναι το χρώμα μου, ακριβή κωδικό δε θυμάμαι. Πιθανόν να είναι το ίδιο...
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
Άλλο αυτό ^^^^^, απλά.....
....το ρεζουμέ της υπόθεσης για να καταλάβουνε όλοι είναι:
Στα σκουρόχρωμα είναι πιο δύσκολο το σβήσιμο στο βερνίκι (ατέλειες αράχνη, μπιμπίκια, γραμμές κτλ).
Στα ανοιχτόχρωμα (μεταλλικά) είναι πιό δύσκολο το σβήσιμο στο χρώμα.
Για να δεις διαφορά στο χρώμα σε σκούρο, πρέπει ο "μάστορας" να έχει κάνει λάθος στις πέρλες / μέταλλα ή να χει βάλει λάθος κωδικό.
Αντίθετα, σε ανοιχτόχρωμο, βάψε ξερά πόρτα / φτερό και οι πιθανότητες είναι ότι θα υπάρχει ορατή διαφορά ακόμα και στο άπειρο μάτι.
ΥΓ: Το 354 είναι το titanium silver!![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Monsta : 09-02-10 στις 16:20
Νίκο ακριβώς, το μέταλλο από εταιρεία σε εταιρεία είναι άλλο ένα θέμα και εκεί ο μάστορας να μη μπορεί να κάνει απολύτως τπτ. Αν έχει σβήσει όμορφα, θα μπορεί να το διακρίνει με δυσκολία, ανάλογα βέβαια και την απόχρωση.
Οι τούφες στο μέταλλο τώρα είναι ένα σοβαρότατο πρόβλημα στα υδατο-διάλυτα και ιδιαίτερα εκεί που πας να κάνεις σβήσιμο.
Φαντάσου ότι ακόμα και σε "ξερό" βάψιμο καπό / πόρτας, σε αποχρώσεις με πολύ μέταλλο μπορεί να είναι ορατό. Εκεί όπως μάλλον γνωρίζεις, το τελευταίο χέρι πρέπει να το ρίξεις από μακριά και όσο πιο ομοιόμορφα γίνεται για να περιορίσεις το φαινόμενο. Αν πρέπει να περιοριστείς με σβήσιμο τότε θα έχεις μια "ωραιότατη" μαυρίλα από το μέταλλο στο τελείωμα του χρώματος και πολύ απλά πας για επανα-βαφή σε άλλο σημείο.
Τέτοια προβλήματα είχα παλαιότερα με Dupont όπου σταμάτησα και να τα δουλεύω.
Ακριβώς! Δυστυχώς υπάρχουν πολλά τέτοια μαγαζάκια....
Υπάρχουν όμως και περιπτώσεις σε Γιαπωνέζικα / Κορεάτικα (Mitsu, Huyndai, Kia) που σε εκείνες τις χώρες βάφονται με εταιρείες που ΔΕΝ υπάρχουν καν στην Ευρώπη. Άντε μετά εκεί να κάνεις στην Ελλάδα επισκευή.