-
Μαλλον υπαρχει θεμα προσφυσης.
Ειτε τα λαστιχα σου εχουν πεσει ειτε στο συγκεκριμενο σημειο εχει γινει σαπουνι το οδοστρωμα.
Τα ηλεκτρονικα συστηματα ευσταθειας παντως οταν βαζεις μπροστα ειναι ενεργοποιημενα.
Πατωντας μια φορα στιγμιαια το dsc απενεργοποιειται η "πρωτη σκαλα". Η αλλιως βγαινει το αντισπιν. Οταν ειχα παρει το αυτοκινητο μου ειχαν πει να το παταω για να βγαινει στις ζορικες ανηφορες. Μηπως σου εχουν πει κ εσενα κατι τετοιο?
Παντως δεν ενεργοποιεις κατι. Αντιθετως. Βγαζεις οφ το αντισπιν. Δλδ οι τροχοι σου πλεον μπορουν να σκαψουν ασυστολα και να κανεις burn out.
Το οχημα παραυτα συνεχιζει να μην μπορει να διπλωσει.
Πατωντας παρατεταμένα το dsc τα βγαζεις ολα εξω και κρατας μονο το abs. Τωρα κανει και ντριφτ το εργαλειο. Αν εβγαζε και το abs θα μπορουσε να πλασσαριστει και σωστα με φρενο αλλα μην τα θελουμε ολα δικα μας.
Τες πα.
Στις γλιστερες ανηφορες οντως οι μη μπλοκατοι εχουμε θεμα.
Προσωπικα το αντιμετωπιζω με απενεργοποιηση πρωτης σκαλας και με λιγο τσιμπημα χειροφρενου.
Ετσι φορτιζεις λιγο και τους δυο τροχους ομοιομορφα οποτε κατι γινεται. Αρκει να μην κραταει πολυ η ολη ιστορια.
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
- Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
- Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
- Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
-
Κανονισμός του Φόρουμ
BACK TO TOP