Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos e46 16v Εμφάνιση μηνυμάτων
Απ'ότι καταλαβαίνω το αυτοκίνητο δουλεύει σωστά αλλά δεν υπάρχει πρόσφυση
είτε από τα λάστιχα είτε από το τσιμέντο ή και τα δύο.Άκου τι κάνεις σ'αυτή την
περίπτωση.Πατάς το κουμπί για να βγάλεις εκτός το σύστημα(ανναμένο λαμπάκι
μόνιμα) και ξεκινάς κρατώντας το χειρόφρενο δεμένο με το χέρι και πατώντας
ταυτόχρονα γκάζι.Όσο κολώνει το αμάξι τόσο γκάζι θα δίνεις και θα αφήνεις
λίγο-λίγο χειρόφρενο.Θα δεις ότι σιγά-σιγά θα αρχίσει να προχωράει!
Με αυτόν τον τρόπο στην ουσία κάνεις εσύ την λειτουργία του μπλοκέ σε
μεγαλύτερο βαθμό από ότι τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου,γιατί ενώ εκείνα
δίνουν και κόβουν διαδοχικά την ισχύ οπότε δεν προλαβαίνει να ξεκινήσει το
αυτοκίνητο,εσύ το κάνεις μόνιμα! Το έχω δοκιμάσει όταν κόλλησα στα χιόνια με
τα 17άρια και δεν κουνιόταν χιλιοστό! Βέβαια πρέπει να έχεις καλό συμπλέκτη
και καλό χειρόφρενο.
17άρια έχω και εγώ. Σε πρώτη φάση.
Τελικά
Anti-spinning: το αμάξι έχει anti-spinning ή το ενεργοποιώ εγώ πατώντας το κουμπί? Γιατί όπως έχω διαβάσει στο manual πρέπει να πατήσεις το κουμπί για να ενεργοποιηθεί σε αντίθεση με την πλειοψηφία των αυτοκινήτων που δεν χρειάζεται να πατήσεις τίποτα.
Τρόπος πατήματος: Επίσης το κουμπί πρέπει να το πατήσω σταθερά για 2-3 sec για να ενεργοποιηθεί το τρίγωνο σχήμα? Γιατί εάν το πατήσω ακαριαία ενεργοποιείται το DTC που όπως είδα στο manual είναι για τα χιόνια και κάνει άλλη δουλειά.
Τεχνική: Θα προσπαθήσω να το "δουλέψω" απλά πρώτα να ξέρω ότι όντως θα έχω εκείνη την ώρα anti-spinning...