
Αρχικό μήνυμα απο
zeovani
17άρια έχω και εγώ. Σε πρώτη φάση.
Τελικά
Anti-spinning: το αμάξι έχει anti-spinning ή το ενεργοποιώ εγώ πατώντας το κουμπί? Γιατί όπως έχω διαβάσει στο manual πρέπει να πατήσεις το κουμπί για να ενεργοποιηθεί σε αντίθεση με την πλειοψηφία των αυτοκινήτων που δεν χρειάζεται να πατήσεις τίποτα.
Τρόπος πατήματος: Επίσης το κουμπί πρέπει να το πατήσω σταθερά για 2-3 sec για να ενεργοποιηθεί το τρίγωνο σχήμα? Γιατί εάν το πατήσω ακαριαία ενεργοποιείται το DTC που όπως είδα στο manual είναι για τα χιόνια και κάνει άλλη δουλειά.
Τεχνική: Θα προσπαθήσω να το "δουλέψω" απλά πρώτα να ξέρω ότι όντως θα έχω εκείνη την ώρα anti-spinning...

Λαθος εχεις καταλαβει αρχηγε μου.Τα ηλεκτρονικα σου ειναι ΟΝ οταν ΔΕΝ εχεις πατησει τα κουμπια,αλλιως βγαινουν και σπινιαρεις κανονικα.Στην περιπτωση του τσιμεντου λοιπον,επειδη εχεις πολλη λιγη προσφυση,ισως και κοντα στο μηδεν,οταν εχεις τα ηλεκτρονικα ΟΝ,παει να σπινιαρει,το κοβουν τα ηλεκτρονικα,εσυ δινεις γκαζι,αυτα κοβουν και τελικα σβηνει.Ακριβως ετσι θα κανει και στο χιονι-παγο,οπως και στην αμμο γι'αυτο και πρεπει να τα βγαζεις OFF οταν κινεισαι εκει.Αν πας στο χιονι και δεν τα βγαλεις τα ηλεκ/κα,θα ξεκιναει να σπινιαρει,θα το κοβουν και τελικα θα μενεις εκει παγωμενος!Ουτε το 4χ4 ειναι πανακεια εκει(προχτες ενας τυπας ειχε ενα τζιπ και δεν ειχε βγαλει τα ηλεκ/κα με αποτελεσμα να του σβηνει συνεχεια).Γιαυτο και το manual λεει να τα βγαζεις σε τετοιες περιπτωσεις.Αρα λοιπον,την επομενη φορα στο συγκεκριμενο τσιμεντο-ανηφορα βγαλε OFF τα ηλεκτρονικα και καψε λαστιχο!!Αν δεν ανεβαινει,πηγαινε ριξε καλυτερη ασφαλτο εκει ή ανεβα απο αλλου...
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....