Είναι δύο ξεχωριστά πράγματα αυτά.
Το ένα είναι η πεταλούδα και το άλλο είναι η κατανάλωση καυσίμου.
Στα ντιζάτα η πεταλούδα στο άσε κλείνει τελείως. Δεν ξέρω τι γίνεται με την βαλβίδα του ρελαντί όμως (αν μένει ανοιχτή δλδ). Στα ηλεκτρόγκαζατα δεν έχω ιδέα ανκλείνει τελείως.Δεν ρυθμίζεται το ρελαντί σε όλα τα μοτέρ μέσω πεταλούδας.
Το 100% σίγουρο είναι ότι όταν αφήνεις γκάζι με ταχύτητα μέσα η κατανάλωση είναι μηδέν, δεν ψεκάζει ούτε ρίχνει σπινθήρα. Στα μοτέρ με ηλεκτρονικό ψεκασμό μιλάμε πάντα έτσι;