Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
Δοκιμασε εμπρος:2 μοιρες καμπερ,3.7+καστερ,ελαχιστη συγκλιση
πισω:2 μοιρες καμπερ,μηδενικη συγκλιση
χαμηλωμα:Με 17αρες-->550-530mm(χειλος ζαντας-φτερου) ή 560-540 αν το θες λιγο ψηλοτερο.Αν φορας αλλες ζαντες,πες μου να σου πω αλλα νουμερα.
Σκληροτητα ξεκινας με σκαλα 8/36 και στους 2 αξονες για στρωσιμο 1000χλμ και μετα ξεκινας πειραματισμους.Προσωπικα εγω οταν το'βγαζα στο δρομο το'χα στην 18/36 μπρος-πισω και το'βρισκα αρκετα ανετο και σφιχτο συναμα.
''ΠΡΟΣΟΧΗ'':Στην D2 για να ρυθμισεις σκληροτητα,πας ΠΡΩΤΑ τερμα 36/36 και ξεκινας να μετρας αναποδα μετα...Επισης δεν ξερω ποιος στην τοποθετει αλλα στη ρυθμιση υψους,ρυθμιζεται αναποδα απ'τις περισσοτερες coilover.Πρωτα η προφορτιση και μετα το πιατελο υψους και το σφιξιμο της.Δωστου και τις οδηγιες μαζι,το αναφερουν ρητα!Ειναι πολλες οι D2 που δεν δουλεψαν ποτε σωστα λογω τετοιας τοποθετησης,επειδη η μαστορατζα βαριεται να διαβασει τις οδηγιες.Αν γινει τετοιο λαθος,μενει ενα κενο γυρω στους 2 ποντους μεταξυ ελατηριου και πιατελου και κοπαναει....καλοριζικη!
Χρόνια πολλά Mike.....ερώτηση...όταν λες χαμήλωμα 550-530mm θες να πεις εμπρός-πίσω;