Σελίδα 10 από 12 ΠρώτηΠρώτη ... 89101112 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 91 έως 100 από 116

Θέμα: MegaSquirt άγραφος εγκέφαλος!!

  1. #91
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw316turbo Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μπραβο που βλεπω τα καταφερνεις.
    Λοιπον το πρωτο πραγμα που πρεπει να σιγουρεψεις ειναι το ποτε θα ριξεις τον σπινθηρα.Αυτο που πρεπει να σιγουρεψεις , ειναι απο τα αρχικα settings που βαζεις στο MS σχετικα με τα δοντια του στροφαλου και αποσταση σενσορα στροφαλου , οταν το πρωτο πιστονι βρισκεται πραγματικα στο ανω νεκρο σημειο (TDC) ΤΟ ΙΔΙΟ να αντιλαμβανεται και ο εγκεφαλος οποτε να μην ξεκινας ρυθμιση ΣΠΙΝΘΗΡΑ με λιγες προυπαρχουσες μοιρες advance ή retard ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ TDC το πιστονιου.
    Mε βαση ΑΥΤΟ το συλλογισμο σου εγραψα οτι advance μια μοιρα ειναι πολυ λιγη.
    Πχ.ενα advance 10 μοιρες σε ρελαντι ειναι λογικο οπως και 25 μοιρες στις 3000στροφες σε κατασταση υποπιεσης για καθε αυτοκινητο.
    Καλη συνεχεια

    Ναι ρε, εννοείται ότι έχω τσεκάρει οτι ο εγκέφαλος βλέπει το σωστό timming. Το τσέκαρα με timming light πριν βάλω μπρος τον κινητήρα. τώρα προσπαθώ να σταθεροποιήσω το ρελαντί μου και να φτιάξω τις ψυχρές εκκινήσεις, αλλά δεν έχω αφιερώσει ακόμα τον κατάλληλο χρόνο.
    Τον κόφτη που να τον αφήσω? Μέχρι πόσο μπορώ να πάω με ασφάλεια? Νομίζω 7000 είναι όσο πρέπει, αν εχω δύναμη μέχρι εκει.

  2. #92

    Προεπιλογή

    Κώστα με δεδομένο ότι έχεις μαμά εκκεντρα δεν νομίζω ότι χρειάζεται να ανεβεις πάνω απο τις 6.800-7.000 σαλ.

  3. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (22-12-11)

  4. #93
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και εγώ το ίδιο νομίζω, απλά ρωτάω, απο περιέργεια κυρίως, πόσο μπορεί να ανεβάσει το μοτερ χωρίς να χτυπήσει κάτι.

    Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι οτι τερματίζω πλεον τα μπεκ. Τα μαμά μπεκ είναι 234cc και απο κάτι χάρτες που εχω τα 231cc φτάνουν για μόλις 150 άλογα. Αν σκεφτείς οτι μαμά είμαι 143άλογα η BMW μάλλον έχει βάλει ψιλο-οριακά μπεκ στο is. Όπως και να χει όπου να ναι, μόλις δω οτι μπορώ να κυκλοφορώ άφοβα χωρίς προβλήματα, θα βάλω τα δεύτερα που έχω που είναι 371 και αρκούν για 240.

  5. The Following User Says Thank You to kloukakis For This Useful Post:

    BILL007 (22-12-11)

  6. #94
    Εγγραφή
    22-09-11
    Περιοχή
    iraklion
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    166
    Thanked
    194
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    χωρις retainers πιστευω 7.200 κοφτη μεχρι 7500 ειναι οκ. δεν ειναι οριακα 1000 πανω!!!απο εκει και επανω στο μοτερ μας μπορουμε να βαλουμε σετακι punto για μεχρι 8000 εκει μετα ειμαστε ταβανι!!!!!!
    https://www.myspace.com/pontikospaint

  7. The Following User Says Thank You to NIKOS Z3 For This Useful Post:

    Panos 316T (04-01-12)

  8. #95
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μεχρι 7000σαλ νομιζω οτι ειναι ικανοποιητικα και για τωρα που'σαι ατμοσφαιρικος(ετσι κι αλλιως μετα τις 6600 κρεμαει το μοτερ σου) αλλα και για μετα που θα'σαι κομπρεσσορατος...
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  9. #96
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Λοιπόν να κάνω ένα update και να πω οτι το project βρίσκεται σε πολύ καλό στάδιο. Μάλιστα πήγα 2 φορές πίστα με τα παιδιά και δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα. Από δύναμη πάμε καλά και απο θερμοκρασίες τίποτα, ακόμα και στα ζόρια της πίστας. Μένει πολύ δουλειά ακόμα καθώς οι χάρτες καυσίμου δεν είναι ακομα έτοιμοι και οι χάρτες advance είναι σε πολύ safe τιμές. Πρέπει ακόμα να συνδέσω βεντιλατερ, knock sensors, αισθητήρα εκκεντροφόρων και διάφορους άλλους αισθητήρες. Μέχρι το fine-tunning δλδ έχω ακόμα.

    Το αυτοκίνητο πηγαίνει απολύτως ομαλά, χωρίς άκαυτες, αφλογιστίες και κομπιάσματα, ενω το ρελαντί είναι σε ένα επίπεδο αρκετά ικανοποιητικό που μου επιτρέπει να κυκλοφορώ στην κίνηση. Ωστόσο επειδή η μαμά βαλβίδα του ρελαντί είναι για τα μπάζα, πήρα πεταλούδα απο Μ44 η οποία έχει επάνω την βαλβίδα και είναι πολύ καλύτερη.

    Να πω ακόμα οτι στη πίστα οι ενδείξεις που βλέπω ζωντανά στο carputer μου δίνουν μια μεγάλη σιγουριά οτι τα πράγματα βαίνουν καλώς. Χρωστάω βιντεάκι, δεν το έχω ξεχάσει...

  10. The Following 4 Users Say Thank You to kloukakis For This Useful Post:

    BILL007 (04-01-12), m-power_01 (05-01-12), Panos 316T (04-01-12), Stunt Mike (04-01-12)

  11. #97
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Χαιρομαι να διαβαζω ευχαριστα νεα!

    ΣΟΣ οι knock sensors Κωστη!

    Αγαλι αγαλι...
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  12. The Following User Says Thank You to Panos 316T For This Useful Post:

    kloukakis (05-01-12)

  13. #98
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Να σημειωσω κι εγω οτι τ'αμαξι δουλευει οντως αψογα,παρολο που θελει μικρορυθμισουλες ακομη.Σημερα μαλιστα στην πιστα εδειξε να πηγαινει και ν'ακουγεται καλυτερα απο οποιοδηποτε 318is εχω δει!!Συγχαρητηρια Κωστη!
    Υ.Γ.Μην τολμησεις την επομενη φορα στην πιστα να'ρθεις ατμοσφαιρικος!!
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  14. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    kloukakis (05-01-12)

  15. #99
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χαιρομαι να διαβαζω ευχαριστα νεα!

    ΣΟΣ οι knock sensors Κωστη!

    Αγαλι αγαλι...


    Θα τους συνδέσω ρε, τώρα δεν πιέζω το advance...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να σημειωσω κι εγω οτι τ'αμαξι δουλευει οντως αψογα,παρολο που θελει μικρορυθμισουλες ακομη.Σημερα μαλιστα στην πιστα εδειξε να πηγαινει και ν'ακουγεται καλυτερα απο οποιοδηποτε 318is εχω δει!!Συγχαρητηρια Κωστη!
    Υ.Γ.Μην τολμησεις την επομενη φορα στην πιστα να'ρθεις ατμοσφαιρικος!!
    Παλιόπαιδο, αυτά λες και μετά δεν μπορώ να σε κράζω....(και καλα)

  16. #100
    Εγγραφή
    17-01-12
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    66
    Thanked
    156
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    μπραβο στο κουραγιο σου !! ειμαι νεος εδω αλλα εχω περιπου 2 χρονια που ασχολουμαι με τον ιδιο αγραφο σε εξακυλινδρο τουρμπο μ20 2,7 Alpina , και επιτελους βρηκα εναν ελληνα με τον ιδιο αγραφο !

    εγω πλεον το εχω κανει καλες βολτες και σε full boost , ΘΑ ΕΚΠΛΑΓΕΙς ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΑΓΡΑΦΟς !

    φιλικα Γιαννης .

  17. The Following 3 Users Say Thank You to johnye30is For This Useful Post:

    BILL007 (18-01-12), kloukakis (29-01-12), Panos 316T (29-01-12)

Σελίδα 10 από 12 ΠρώτηΠρώτη ... 89101112 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP