Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 20

Θέμα: M5 F10- Dyno

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    18-11-11
    Περιοχή
    μεγαρα
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    216
    Thanked
    21
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    παιδια οτι και να λεμε απώλειες και τετοια το αμαξι ειναι διαολος και μην ξεχνατε ειναι ενα σπορ οικογενειακό μια σπορ λιμουζίνα δεν ειναι αμαξι κουβας μονο για επιδόσεις και τετοια κουραφεξαλα.
    σε παει απο το ενα σημείο στο αλλο σε χρονο 0 με ασφαλεια και πολυτελεια και βεβαια δεν υπαρχουν και πολλα αμαξια μαμα να το περνανε ειτε σε χρονους ειτε στο σύνολο γιατι προσφερει πολλα παρα πολλα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stathis : 23-12-11 στις 13:16 Αιτία: ...

  2. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kwstantinos Εμφάνιση μηνυμάτων
    παιδια οτι και να λεμε απώλειες και τετοια το αμαξι ειναι διαολος και μην ξεχνατε ειναι ενα σπορ οικογενειακό μια σπορ λιμουζίνα δεν ειναι αμαξι κουβας μονο για επιδόσεις και τετοια κουραφεξαλα.
    σε παει απο το ενα σημείο στο αλλο σε χρονο 0 με ασφαλεια και πολυτελεια και βεβαια δεν υπαρχουν και πολλα αμαξια μαμα να το περνανε ειτε σε χρονους ειτε στο σύνολο γιατι προσφερει πολλα παρα πολλα.
    το αμάξι είναι παραπάνω από μια χαρά

    αυτό που λέω είναι ότι για να γυρίσει ένας τροχός χρειάζεται συγκεκριμένο έργο, είτε τον κινώ με το χέρι είτε τον κινεί κινητήρας

    με δεδομένο σύστημα μετάδοσης, οι απώλειες είναι σταθερές με οποιονδήποτε κινητήρα
    ένα δυναμόμετρο όμως τί κάνει;
    πχ το 520 με ιπποδύναμη 170ps - απώλειες 15% = 25,5ps
    το 530 231ps - απώλειες 15% = 34,65ps
    έχουν το ίδιο ακριβώς σύστημα μετάδοσης, άρα οι μετρήσεις είναι εμφανώς λανθασμένες

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP