Επειδή με φωναξατε εδώ είμαι.....
Λοιπόν η τιμή είναι σχεδόν λογική για την επισκευή. Τα εργατικά τον εσφαξαν δυστυχώς.
Εμένα η αντιπροσωπεία μου ζήτησε για γενική επισκευη 35000¤ την στιγμή που ελεύθερο συνεργείο ζητάει 10000¤.
Μέχρι τώρα το μοτέρ μου δεν χρειάστηκε καμία επισκευη ευτυχώς αλλα για ένα μεγάλο σέρβις των 50000 χλμ δίνω κοντά στα 4 χιλιαρικα.
Και έχω spider όχι targa.
Γενικώς το 355 είναι το πιο ακριβό Φερραρι σε συντήρηση που έχει κατασκευαστεί(εκτος κεντρομηχανων v12)για όποιον δεν γνωρίζει το αυτοκίνητο και δίνει έτσι απλά τα κλειδιά σε ένα συνεργείο τα ποσά είναι αστρονομικά για την επισκευη του. Εγώ το δικό μου το συντήρω με ψίχουλα γιατί το φτιαχνω μόνος μου και γιατί η τεχνολογία του είναι εύκολη.
Προς πληρωφορηση μερικών.....
Τα πορκια είναι το ίδιο ακριβά και σε μερικές περιπτώσεις γίνονται ακριβότερα.
Γενικώς είναι αυτοκίνητα που βρίσκονται σε άλλο επίπεδο,το καταλαβαίνω ότι κάνει εντύπωση σε πολλούς που δεν εχουν συνηθίσει αυτά τα νούμερα.
Παρεμπιπτόντως έχω δει και χειρότερα από το συγκεκριμένο κίτρινο της συζήτησης.