
Αρχικό μήνυμα απο
Stamatis
Long story short:
GM αγοράζει Saab και επωφελείται απο την τεχνολογία της στα τούρμπο και το management των κινητήρων
πουλάει με κέρδος διπλάσιο απο οσο αγόρασε την Scania οπότε η Saab μένει γυμνή να συναρμολογεί το 9-3 σε πλατφόρμες βέκτρα, το 9-7 σε πλατφόρμες trailblazer και το 9-5 σε πλατφόρμες όπελ 10 ετίας, ώσπου η αξία της εταιρείας σαν πρωτοπόρα στις τεχνολογίες ξεφτιλίζεται.
Ομιλοι επιθυμούν να πάρουν την SAAB αλλά η GM δεν αποδεσμεύει τις πατέντες για τα turbo, την τηλεματική και την τετρακίνηση και κρατάει την εταιρεία μέχρι να λήξουν τα δικαιώματα της πατέντας.
Οταν όλα έχουν τελειώσει, έρχονται οι κινέζοι για να πάρουν την γραμμή παραγωγής και η GM βάζει ρήτρα να μην χρησιμοποιθεί καμμία τεχνολογία υπάρχουσα αλλά να γίνει εξέλιξη απο την αρχή, οπότε οι κινέζοι με την τεχνογνωσία της SAAB πρέπει να ρίξουν λεφτά για να φτιάξουν αμάξια απο την αρχή.
Αρα το πρώτο μοντέλο θα έβγαινε τουλάχιστον το 2016, καθιστώντας την επένδυση ασύμφορη
Οι κινέζοι κανουν πίσω και η GM παρόλο που δηλώνει πως έχει ζημιές απο την SAAB, έχει κλέψει ολες τις τεχνολογίες και τις έχει ρίξει στα αμάξια της με αποκορύφωμα τον επαναπροσδιορισμό της Καντιλακ, με αυτοκίνητα που πλέον δεν είναι βαπόρια, αλλά οδηγοκεντρικές μηχανές.
Φυσικά πρόκειται για Saab με προβιά αρνιού, καθώς η GM φρόντισε να μεταφέρει αυτούσιες τις εξελιγμένες πλατφόρμες στην Αμερική.
Κλασικό παράδειγμα acquisition & liquidation. Κάτι που ξέρει πολύ καλά να κάνει η GM.
Ο Σταματης περιεγραψε απολυτα την κατασταση.
Ειναι ακριβως ετσι.
Τωρα η GM τραβηξε απλα τη σκανδαλη για τελευταια φορα.
Παρα πολυ σωστα ενημερωμενος Σταματη και πολυ καλα διατυπωμενο
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη z3 2.2 : 19-12-11 στις 22:08
"ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)