Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 16

Θέμα: Πιέσεις πίστας

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τις σωστες πιεσεις ελαστικων τις βρισκουμε απ τον κατασκευαστη των ελαστικων.

    Αν για παραδειγμα στα Pilot Cups μας λέει ο κατασκευαστης οτι δουλευουν σωστα σε πίεση πχ 34psi τοτε θα ξεκινησουμε πιο χαμηλα για να φτασουμε τα 34psi οταν ειναι ζεστα. Φυσικά αυτό δεν ειναι και νομος γιατι εξαρτατε και απο τον οδηγό τι αισθηση θελει να του δίνει το αμαξι.
    Το ποσο χαμηλα θα ξεκινησουμε με κρυα ελαστικα εξαρτατε απο πολλους παραγοντες (εξωτερικη θερμοκρασια, θερμοκρασια πιστας, τροπος οδηγησης, κλπ)

    Υπάρχουν φορες (τις περισσοτερες) που αναλογα με τις στροφες τις πιστας ξεκιναμε ή τελειωνουμε με διαφορετικες πιεσεις στα λαστιχα (δεξι-αριστερο ή μπροστα-πισω) και προσαρμόζουμε τις πιεσεις αναλογα.

    Οι μεγαλες πιεσεις που διαβασα πιο πανω ειναι κατα την γνωμη μου λανθασμενες.
    M3 CSL

  2. The Following User Says Thank You to chief For This Useful Post:

    nikos1400 (04-12-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο chief Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τις σωστες πιεσεις ελαστικων τις βρισκουμε απ τον κατασκευαστη των ελαστικων.

    Αν για παραδειγμα στα Pilot Cups μας λέει ο κατασκευαστης οτι δουλευουν σωστα σε πίεση πχ 34psi τοτε θα ξεκινησουμε πιο χαμηλα για να φτασουμε τα 34psi οταν ειναι ζεστα. Φυσικά αυτό δεν ειναι και νομος γιατι εξαρτατε και απο τον οδηγό τι αισθηση θελει να του δίνει το αμαξι.
    Το ποσο χαμηλα θα ξεκινησουμε με κρυα ελαστικα εξαρτατε απο πολλους παραγοντες (εξωτερικη θερμοκρασια, θερμοκρασια πιστας, τροπος οδηγησης, κλπ)

    Υπάρχουν φορες (τις περισσοτερες) που αναλογα με τις στροφες τις πιστας ξεκιναμε ή τελειωνουμε με διαφορετικες πιεσεις στα λαστιχα (δεξι-αριστερο ή μπροστα-πισω) και προσαρμόζουμε τις πιεσεις αναλογα.

    Οι μεγαλες πιεσεις που διαβασα πιο πανω ειναι κατα την γνωμη μου λανθασμενες.
    Εμενα με συμβούλευσαν οι "πιστάδες" να φουσκώσω παραπάνω για να μην αφήσω τα λάστιχα κομμάτια στην ασφαλτο.
    Φορούσα βέβαια λάστιχα δρόμου και με ενδιέφερε να κρατήσουν για ακόμα 2/3 φορές στην πίστα.
    Οι πιέσεις για τα λάστιχα αυτά είναι ιδιες και στο βιβλίο του αυτοκινήτου και στην πρόταση της εταιρείας ελαστικών.
    Την επόμενη δλδ να μπώ με τις "πολιτικές" πιέσεις;

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP