Ούτε κι εγώ Ζαχαρία! Το ebay εχει μόνο μεταχειρισμένους Bonalume:
https://www.ebay.co.uk/itm/Emulatore...-/120782916134
ή καινούριους:
https://www.ebay.it/itm/EMULATORE-SE...-/260475304709
Αλήθεια ρε παιδιά, τελικά πόσους χρειάζεται 2 ή 4 αντάπτορες?!
Λοιπόν, γυρίζοντας χθες από Σαλόνικα (ευχαριστώ Tom για την προσκάλεσμα για coffee, την επόμενη φορά σίγουρα..) κι ενώ το άτιμο λαμπάκι άναβε σε όλο το ανέβα, μόλις ξεκίνησα για το κατέβασμα έσβησε και δεν ξανάναψε! Λέτε να βαρέθηκε μετά από 500χλμ...?
Πλάκα πλάκα τι παίζει? Απλά έμεινε καταχωρημένο στην μνήμη ή κάτι άλλο? Όταν σβήσει η ένδειξη σημαίνει ότι τα δεδομένα που παίρνει πλέον είναι "σωστότερα" από πριν? Υπάρχει το ενδεχόμενο οι Λάμδα να "χαλάσουν" χωρίς αντάπτορες λόγω ισχυρότερης ροής καυσαερίων μετά από πολλά χλμ?
Σορρυ που σας πρήζω πάλι πρωί πρωί![]()
Βρηκα αυτο https://www.ebay.co.uk/itm/MEGAN-RAC...item23141699fc αλλα δεν ξερω αν σου κανει.. Πρεπει να δεις διαστασεις & διατομες..
ΧΙΟΣ-CHIOS
Λοιπόν, μετά από έναν ολόκληρο χρόνο και με την παρότρυνση του Βαγγέλη σήμερα βρήκα χρόνο (!!) και πήγα στο ίδιο δυναμόμετρο με τον Βαγγέλη να δούμε αν τελικά χάνει καρδίζει ή μένει ίδιο το αμάξι μας με μόνο το τελικό.
Το καλό είναι ότι έχοντας μετρηθεί το αυτοκίνητο σε όλες του τις εναλλαγές έχουμε πλέον κάποιο καταγεγραμμένο ιστορικό.
Ο Βαγγέλης (GEO) είχε λοιπόν μετρήσει το αμάξι μαμά με τελικό Eisenmann και είχε γράψει: 291 άλογα τροχό.
Μετά έβαλε Milltek καταλύτες + Χ-Pipe Supersprint και έγραψε: 300 άλογα τροχο και 30,8 κιλά ροπή.
Σήμερα εγώ μέτρησα με καταλύτες Milltek + X-Pipe SS + τελικό SS Racing: 301,15 άλογα & 31,4 κιλά ροπή.
Έχω τα γραφήματα από το Dyno και μπορώ να τα ανεβάσω.
To δικο μου εχει γραψει 313 τροχο με καταλυτες SS (ιδιοι με miltek) ,οεμ μεσαιο και τελικο SS.
Οποτε εισαι πολυ καλα στα 301.![]()
Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo
Nίκο από αίσθηση πως είναι? Χαμηλά άδειασε και πήρε ψηλά?
Μπράβο για το αποτέλεσμα, αν και παίζει με oem μεσαίο να ήταν καλύτερα τα αποτελέσματα!!
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]