Γιωργο καλοριζο!!!
κ Ασφαλη χιλιομετρα!!!!!
Γιωργο καλοριζο!!!
κ Ασφαλη χιλιομετρα!!!!!
Become the person you would want to have as a friend yourself!!!!!
katsaraios (26-11-11)
Ευχαριστω πολυ Ελενη και ολα τα παιδια στο φορουμ.
Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ
"Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"
Eleni (25-11-11)
αντε πατριδα καλοριζικο...να με πας κ καμμια βολτα...!!!
...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!
katsaraios (26-11-11)
Ο Μ54Β30 δεν σχεδιάστηκε για να είναι άγριος, φτιάχτηκε όμως έτσι ωστε να έχεις τις ανοχές για να μπορεί να γίνει αρκετά άγριος...
Με πιο ελευθερη εισαγωγή-εξαγωγή, λίγο πιο άγριους εκκεντροφόρους, πρόγραμμα, ελαφρύτερο βολάν και πιο κοντό βήμα στο διαφορικό (π.χ.3,15) και κατάργηση του CDV (αυτό για την αίσθηση), αλλάζει ριζικά και η αίσθηση και η απόδοση.
Υπάρχει κι η λύση του κομπρέσορα σε διάφορα στάδια ανάλογα με το τί θές, όπου μπορεί να γίνει και άγριο αρκετά για να δημιουργήσει επικά threads...
Στην θέση του Γιώργου, μιας και ξέρω ότι είχε βάλει 3-λιτρο και μετά τον έβγαλε (για άλλους λόγους τότε), στους καιρούς που ζούμε, θα επέλεγα έναν Μ54Β22 θα τον δήλωνα κανονικά, χωρίς να πειράξω εξατμίσεις θα έβαζα το compressor kit της ESS 1ου σταδίου και μέχρι εκεί. Και δύναμη αρκετή και ροπή και γραμμική λειτουργία και οικονομία στη χρήση θα είχα.
BILL007 (26-11-11), ghost-rider (28-11-11), katsaraios (26-11-11), Kostas_1 (25-11-11), Panos 316T (27-11-11), zaharias (25-11-11)
Γιατι απλουστατα εχει μεγαλυτερη αποδοση σε ροπη-ιπποδυναμη και μεγαλυτερες δυνατοτητες βελτιωσης αργοτερα....Κι επειδη γουσταρουμε αισθηση!!
Ειναι πιο δυσκολο στον προγραμματισμο αλλα οχι αδυνατο για εναν αγραφο.....Τα μονοβανα ειναι μηχανικα ελεγχομενα ετσι κι αλλιως,δεν ελεγχονται απ'τον εγκεφαλο,τα διπλοβανα ειναι λιγο μανικι....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
stavr (25-11-11)