Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 163

Θέμα: [E46] turbo ή Μ54

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Καλοριζικο κι απο μενα Γιωργο!!!



    Παιδες, 6 cylinder (στα Ε46 τουλαχιστον) + κομπρεσσερ.. και εισαι μια χαρα.. Αλλιως.. S54..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  2. The Following User Says Thank You to zaharias For This Useful Post:

    katsaraios (24-11-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλοριζικο κι απο μενα Γιωργο!!!



    Παιδες, 6 cylinder (στα Ε46 τουλαχιστον) + κομπρεσσερ.. και εισαι μια χαρα.. Αλλιως.. S54..
    να βάλω κι εγώ s54;

  4. #3
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Talking

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    να βάλω κι εγώ s54;
    Why not..!!!
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  5. #4
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Why not..!!!
    χωρίς πλάκα, το έχω σκεφτεί
    μεγάλες αλλαγές δε χρειάζεται αφού είναι εξακύλινδρο
    ένα διαφορικό 3,91 λόγω βάρους και βρουμμμμ

  6. #5
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    χωρίς πλάκα, το έχω σκεφτεί
    μεγάλες αλλαγές δε χρειάζεται αφού είναι εξακύλινδρο
    ένα διαφορικό 3,91 λόγω βάρους και βρουμμμμ
    Το θεμα ειναι με τις πλεξουδες τι γινεται..
    Οτι χωροταξικα μπαινει, μπαινει.. Με ecu και τη "μακαροναδα" τι γινεται.. ειναι το θεμα..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  7. #6
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το θεμα ειναι με τις πλεξουδες τι γινεται..
    Οτι χωροταξικα μπαινει, μπαινει.. Με ecu και τη "μακαροναδα" τι γινεται.. ειναι το θεμα..
    δεν ξέρω λεπτομέρειες..
    στο 330 για να βάλεις Μ3 αλλάζεις ολόκληρη την καλωδίωση του αυτοκινήτου;
    λογικά αν έχεις την πλεξούδα του κινητήρα και τον εγκέφαλό του βρίσκεις άκρη...εδώ κάνουν πιό extreme conversions

  8. #7
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    δεν ξέρω λεπτομέρειες..
    στο 330 για να βάλεις Μ3 αλλάζεις ολόκληρη την καλωδίωση του αυτοκινήτου;
    λογικά αν έχεις την πλεξούδα του κινητήρα και τον εγκέφαλό του βρίσκεις άκρη...εδώ κάνουν πιό extreme conversions
    ΜΑΚΑΡΙ!! Το θεμα ειναι αν το εχει κανει καποιος.. μην γινεις εσυ το πειραματοζωο...

    Και γω δεν ξερω τι γινεται στα 46αρια, αναλυτικα.. Αλλα μαλλον ΟΛΗ η πλεξουδα θελει αλλαγη.. Αυτο που ακουω, ειναι οτι πεφτει ΠΟΛΥ ξηλωμα..!!

    Δεν ξερω εδω Ελλαδα τι γινεται με extreme conversions.. θυμαμαι καποιος που ελεγε για Μ5 Ε39 μοτερ σε Ε30 και δεν μπορεσε ποτε να δουλεψει σωστα.. (δεν ξερω τι ισχυει και αν ισχυει, για να μην λεω και "πιπεριες", απλα κατι τετοιο θυμαμαι..)!!
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  9. The Following User Says Thank You to zaharias For This Useful Post:

    stefm5 (24-11-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP