Ένας γνωστός μου ψάχνει Τ1 σε καλή κατάσταση......
Τ3 μη επαγγελματικα ειναι αυτα που εχουν τζαμια περιμετρικα (vans). Tα αλλα συνηθως ειναι επαγγελματικα.
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/1646280/
WRC is for boys
GROUP B was for men
Ελλάδα δε παίζει να βρει, ίσως αν πάρει σβάρνα όλα τα χωριά.
https://www.bugbus.net/gr/classified...t_id=58&num=50
Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.
Z4 DCT (18-11-11)
Stamatis (18-11-11)
Παιδιά όταν μιλάτε για Τ3 πρέπει να κάνετε ένα πολύ ουσιαστικό διαχωρισμό:
άλλο Τ3 και άλλο Τ3 SYNCRO!
Και επειδή μοιάζετε καλά παιδιά , πάρτε ένα δωράκι:
https://www.4tforum.gr/phpBB3/viewto...p?f=10&t=49098
![]()
Oφείλω το ευζείν στους δασκάλους μου και το ζειν στους γονείς μου και στο σύστημα SYNCRO της VW. (δις)
Eγω το σκεφτομαι σοβαρα αλλα παντα για modified based on the B32 concept. Τρελο concept ειναι και ενα Τ3 με τα μηχανικα μερη απο Carrera 4 964-993. Παντα με aircooled μοτερ ωστε να εισαι και 4χ4.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη TSAF : 18-11-11 στις 10:16
WRC is for boys
GROUP B was for men
Ptboul (18-11-11)
SYNCRO=4Χ4.
Αλλά με ένα τρόπο...
(Από τις τελειότερες εφαρμογές. Πολύ καλύτερο στο Τ3 από την εφαρμογή του ίδιου συστήματος σε GOLF και σε PASSAT παρ' όλη την έλλειψη ελεύθερου τροχασμού που αυτά έχουν. Φυσικά δεν συγκρίνεται με τις τετρακινήσεις δεκαετίας '80 και βάλε...Βλέπεις συνδυάζεται και με αυτόματη ρύθμιση της ενδοτικότητας της ανάρτησης, μπλοκέ 100% πίσω αλλά και εμπρός και άλλα πολλά που δεν φαίνονται εκ΄πρώτης όψεως.).
![]()
Oφείλω το ευζείν στους δασκάλους μου και το ζειν στους γονείς μου και στο σύστημα SYNCRO της VW. (δις)
Ptboul (18-11-11)