Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Πρώτ' απ' όλα ότι, στην περίπτωση της εξαπίστονης δαγκάνας, έχουμε μεγαλύτερη «υποχώρηση» του πεντάλ απ' ότι στην τετραπίστονη, για την ίδια πάντοτε τρόμπα: ένα μέρος της διαδρομής της τρόμπας «καταναλώνεται» από το αυξημένο εκτόπισμα των έξι εμβόλων (αν έχουν μεγαλύτερη συνολική επιφάνεια από τα τέσσερα) και ένα μέρος -και εδώ είναι το σπουδαιότερο!- για να «κάτσει» ισομερώς το μακρύτερο τακάκι πάνω στην επιφάνεια του δίσκου.
Και εδώ είναι η μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις δύο σχολές: η εξαπίστονη δαγκάνα προσφέρει μεγαλύτερη «προοδευτικότητα», ενώ η τετραπίστονη μεγαλύτερη «αμεσότητα»! Διαλέγετε και παίρνετε!
απο το θρεντ του Σταθη..![]()
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Αν ειναι ετσι τοτε για χρηση δρομου θα ειναι πολυ καλο. Θα εχει feeling.
Για πιστα μαλλον οχι.
Τα δικα μου ειναι εξαπιστονα-τετραπιστονα και δαγκωνουν στο μπαμ!
M3 CSL
άρα αν τα πιέσεις πολύ σε συνθήκες πίστας μπορεί να σου ''τελειώσουν'' από θέμα διαδρομής όμως!! λέω εγώ τώρα...
Βέβαια αυτό διορθώνεται αρκετά με σωληνάκια υψηλής..
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Oταν ενα εμβολο ,οπως του Μ3 για το εμπρος κυκλωμα, εμβαδου 4.9 cm2, διανύσει διαδρομη 1 cm , θα μετακινησει 4,9 cm3 υγρο.
Για την ιδια ποσοτητα (4.9cm3) ενα μικροτερο εμβολο εμβαδου 3.14 cm2 ,θα πρεπει να διανύσει 1.55 cm , δηλαδη 55mm περισσοτερο.
Αρα μικροτερο εμβολο , μεγαλυτερη διαδρομη.
Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo
Δεν τελειωνουν ποτε ρε.
Ειναι κομπλέ AP Racing με σωληνακια και μεγαλους δισκους.
M3 CSL
pilot (15-11-11)