Σελίδα 3 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 24 από 24

Θέμα: [E46] Καταναλωση του m52 2500cc

  1. #21
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kplc16 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εχω και θεωρω οτι ειναι πολυ επικινδυνο
    Γιατί ρε συ; (άσχετο sorry για το OT, αν θες απάντα με pm, απλά σε όποιο αμάξι έχω οδηγήσει εθνική με cruise control το θεωρώ βολικό ξεκούραστο (όχι σε βαθμό αποχαύνωσης αλλά και οικονομικό)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  2. #22
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kplc16 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εχω και θεωρω οτι ειναι πολυ επικινδυνο
    Επίκίνδυνο δεν θα το λεγα, βγαίνει ακαριαία με ακούμπημα στα πετάλ. Για την Ελλάδα το θεωρώ άχρηστο όμως, ιδαίτερα με χειροκίνητο σαζμάν. Οι δρόμο μας είναι όλο στροφές, ανηφόρες και κατηφόρες. Που να κρατησεις σταθερή ταχύτητα ? Μόλις βρει ανήφορο το σύστημα πατάει περισσότερο γκάζι με ότι σχέση έχεις στο κιβώτιο ... κάνεις οικονομία έτσι ή το αντίθετο ? Με καλό αυτόματο σαζμαν το καταλαβαίνω.

    Στην πραξη το χρησιμοποιώ μόνο γιά να ξεκουράσω το δεξί μου πόδι σε μεγάλα ταξίδια, σε κάποια κομμάτια του αυοκινητόδρομου που ξέρω εκ των προτέρων ότι θα το κρατήσω ενεργό γιά τουλάχιστον 5 λεπτά.

  3. #23
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εγω στο μερσεντε με γκρουζ γκοντρολ ξεκιναω με 140 απο Αθηνα και το βγαζω στην εξοδο της Τριπολης με ενδιαμεσες διακοπες στα διοδια.
    7gtronic φυσικα και καταναλωση της πλακας.
    Θεωρω οτι ειναι σωτηρια για την τσεπη σε μεγαλες διαδρομες.

  4. #24
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PANOS-E60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επίκίνδυνο δεν θα το λεγα, βγαίνει ακαριαία με ακούμπημα στα πετάλ. Για την Ελλάδα το θεωρώ άχρηστο όμως, ιδαίτερα με χειροκίνητο σαζμάν. Οι δρόμο μας είναι όλο στροφές, ανηφόρες και κατηφόρες. Που να κρατησεις σταθερή ταχύτητα ? Μόλις βρει ανήφορο το σύστημα πατάει περισσότερο γκάζι με ότι σχέση έχεις στο κιβώτιο ... κάνεις οικονομία έτσι ή το αντίθετο ? Με καλό αυτόματο σαζμαν το καταλαβαίνω.Στην πραξη το χρησιμοποιώ μόνο γιά να ξεκουράσω το δεξί μου πόδι σε μεγάλα ταξίδια, σε κάποια κομμάτια του αυοκινητόδρομου που ξέρω εκ των προτέρων ότι θα το κρατήσω ενεργό γιά τουλάχιστον 5 λεπτά.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stamatis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω στο μερσεντε με γκρουζ γκοντρολ ξεκιναω με 140 απο Αθηνα και το βγαζω στην εξοδο της Τριπολης με ενδιαμεσες διακοπες στα διοδια.
    7gtronic φυσικα και καταναλωση της πλακας.
    Θεωρω οτι ειναι σωτηρια για την τσεπη σε μεγαλες διαδρομες.

Σελίδα 3 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP