Σελίδα 5 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 3456 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 59

Θέμα: αξιοπιστια "πιεσμενων" κινητηρων (ferrari, M3 E46 κλπ)

  1. #41
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο race850i Εμφάνιση μηνυμάτων
    καλα ποιος και τι ειναι ο ιδιοκτητης δεν ειναι του παροντως και δεν μας αφορα.

    Ειμαστε και εντελως εκτος θεματος και ανοιξα και μια πληγη που δεν κλεινει ποτε(Μ3)

    Δεν ειναι μονο το δικο του αμαξι ετσι ειναι και πολλα αλλα, αλλα στην Ελλαδα κρυβονται και πολλα.
    Ειναι γεγονος οτι το συγκεκριμενο Μ3 εχει αποτυχει (αλλο αν στην Ελλαδα και σε αλλες χωρες αρεσει) και αυτη την αποψη εχω τα παπαρια να την αναλυσω.
    Αλλα ας το συζητησουμε σε καποιο αλλο θεμα γιατι ειμαστε εντελως εκτος
    Και εμεις παπαρια εχουμε αλλιως θα γραφαμε στο forum του cosmopolitan για τα νυχια μας. Το ποιος ειναι και τι ειναι ο φιλος σου δεν μας αφορα, βγαζεις ενα μοντελο χαρβαλο επειδη του φιλου σου βγηκε ετσι? Και για να βγει ετσι, μαλλον φταιει η χρηση και κυριως η συντηρηση του.. ε αυτο μας αφορα αλλιως δεν βγαινει ακρη!

  2. #42
    Εγγραφή
    07-10-11
    Μηνύματα
    230
    Thanked
    248
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και εμεις παπαρια εχουμε αλλιως θα γραφαμε στο forum του cosmopolitan για τα νυχια μας. Το ποιος ειναι και τι ειναι ο φιλος σου δεν μας αφορα, βγαζεις ενα μοντελο χαρβαλο επειδη του φιλου σου βγηκε ετσι? Και για να βγει ετσι, μαλλον φταιει η χρηση και κυριως η συντηρηση του.. ε αυτο μας αφορα αλλιως δεν βγαινει ακρη!
    εγραψα οτι δεν ειναι το Μ3 του φιλου ετσι αλλα και πολλα αλλα....

    Εχω δει αρκετες καμμενες φλαντζες μεταξω τον κυλινδρων απλα και μονο γιατι οι κυλινδροι ειναι πολυ κοντα μεταξυ τους,πολλα κομμενα πατωματα,
    αμετρητες ανακλησεις λογω κουζινετων-κατι που ειναι παγκοσμιως γνωστο-
    απωλειες συμπιεσης και πολλα αλλα.

    Οταν παει το αμαξι παει καλα,ειναι πολυ γρηγορο αλλα εχει τρελλα κατασκευαστικα λαθη που για την εμπειρια της Μ ειναι ανεπητρεπτα!

  3. The Following 2 Users Say Thank You to race850i For This Useful Post:

    Panos 316T (18-11-11), panose30 (15-11-11)

  4. #43
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο race850i Εμφάνιση μηνυμάτων
    εγραψα οτι δεν ειναι το Μ3 του φιλου ετσι αλλα και πολλα αλλα....

    Εχω δει αρκετες καμμενες φλαντζες μεταξω τον κυλινδρων απλα και μονο γιατι οι κυλινδροι ειναι πολυ κοντα μεταξυ τους,πολλα κομμενα πατωματα,
    αμετρητες ανακλησεις λογω κουζινετων-κατι που ειναι παγκοσμιως γνωστο-
    απωλειες συμπιεσης και πολλα αλλα.

    Οταν παει το αμαξι παει καλα,ειναι πολυ γρηγορο αλλα εχει τρελλα κατασκευαστικα λαθη που για την εμπειρια της Μ ειναι ανεπητρεπτα!
    Το πατωμα ειναι χοντρο θεμα, τα υπολοιπα αν το συντηρεις σωστα τα προλαβαινεις νομιζω. Για καποιον που θελει αμαξι σπιτι-γραφειο το θεμα σταματα στην αγορα αντε και μεχρι την εγγυηση. Αμα εισαι petrolhead και το πονας, θα τα διορθωσεις ολα με το καιρο και θα εχεις ενα αριστο αυτοκινητο.

  5. #44
    Εγγραφή
    08-04-10
    Περιοχή
    κρητη
    Μηνύματα
    165
    Thanked
    106
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αν και δεν μου πεφτει λογος..ο συμφορουμιτης μας θελει να πει
    πως το 46αρι Μ-αν καταλαβα καλα-δεν ειναι τοσο αξιοπιστο οσο τα
    πιο παλια Μ..γι'αυτο του απονεμει τους χαρακτηρισμους αυτους...εχοντας
    ως κυριο μελημα την αξιοπιστια.
    Κατ'εμε δεν εχει αδικο οσον αφορα την αξιοπιστια..ειδικα σε συγκριση με τα
    Μ3-286 που ειναι αλεξισφαιρο!
    Το ποσο ομως επιτυχημενο στην ιστορια της αυτοκινησης ειναι το Μ3Ε46 δεν
    μπορει να το αμφισβητησει ΚΑΝΕΝΑΣ μας.Οδηγικα το αυτοκινητο ειναι ΔΙΑΜΑΝΤΙ!!!!

  6. The Following 2 Users Say Thank You to georgepap For This Useful Post:

    S8N (15-11-11), Vasilis (14-11-11)

  7. #45
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο georgepap Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν και δεν μου πεφτει λογος..ο συμφορουμιτης μας θελει να πει
    πως το 46αρι Μ-αν καταλαβα καλα-δεν ειναι τοσο αξιοπιστο οσο τα
    πιο παλια Μ..γι'αυτο του απονεμει τους χαρακτηρισμους αυτους...εχοντας
    ως κυριο μελημα την αξιοπιστια.
    Κατ'εμε δεν εχει αδικο οσον αφορα την αξιοπιστια..ειδικα σε συγκριση με τα
    Μ3-286 που ειναι αλεξισφαιρο!
    Το ποσο ομως επιτυχημενο στην ιστορια της αυτοκινησης ειναι το Μ3Ε46 δεν
    μπορει να το αμφισβητησει ΚΑΝΕΝΑΣ μας.Οδηγικα το αυτοκινητο ειναι ΔΙΑΜΑΝΤΙ!!!!
    Απο οσα διαβασα , συμπερερανα...

    Το Μ3 Ε46 για τον φιλο μας ΔΕΝ ειναι αξιοπιστο μηχανικα (μοτερ) κ μονο!

    Μην χανουμε την μπαλα...δεν ανεφερε ΠΟΥΘΕΝΑ οτι σαν συνολο ειναι αποτυχημενο!

    Ισως η χρηση της εκφρασης ''πιο αποτυχημενο απο ολα τα Μ3'' παραπεμπει σε τετοια συμπερασματα,αλλα...

    το πιο καλοστημενο (ασχετα αν κοβει πατωμα) κ ομορφο (σαν κατοχος Ε46 μιλαω) Μ3 ειναι το 46αρι


    Ωστοσο εχω να δωσω συγχαρητηρια κ στα δυο παιδια που διαπληκτιστηκαν

    για το οτι κατεβαζουν τους τονους κ θα παρακαλουσα οποιον συμμετεχει στην κουβεντα να μην δυναμιτιζει την ατμοσφαιρα μιας κ ενδιαφερει πολλους...
    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

  8. The Following 5 Users Say Thank You to Vasilis For This Useful Post:

    fast-enough (14-11-11), Nick bmwlover (14-11-11), race850i (14-11-11), S8N (15-11-11), Thomelef (14-11-11)

  9. #46
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο race850i Εμφάνιση μηνυμάτων
    το οτι τα μπλοκ ειναι διαφορετικα δεν αλιωνουν την ποιοτητα.Εχεις δικιο το οτι υπαρχουν διαφορες αλλα αυτο δεν σημαινει τιποτα γιατι το εργοστασιο κανει τρελλους ελενχους,αυτο ανεβαζει και τρελλα το κοστος κατασκευης!
    Τα υπολοιπα οπως γραφεις και εσυ ειναι μονο ενα Κλισε και μια προσωπικη αποψη !
    μα το αποτέλεσμα αυτού του είδους χύτευσης που είναι και το σημαντικότερο, είναι μικρότερης πυκνότητας έναντι του πρεσσαρισμένου.
    αυτό είναι το πρώτο θέμα, και το δεύτερο είναι ότι με την αντίστροφη διεργασία, αποφεύγονται οι μισοί έλεγχοι...
    το ξαναλέω. δεν είναι η καλύτερη μέθοδος, απλά η φεράρι εχει βρεί την σειρά της και δουλεύει έτσι.
    εγώ απλά είπα, ότι θεωρώ ολίγον τι απαράδεκτο μια τέτοια εταιρεία να δουλεύει ακόμα κατ'αυτόν τον τρόπο, και όχι ότι συγκεκριμένα για αυτό το πράγμα τα μοτέρ τους ανοίγουν σαν μαρούλια...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο race850i Εμφάνιση μηνυμάτων
    γραφαμε ταυτοχρονα και ενδιαμεσα γραφουν και αλλοι.
    Που να προλαβουμε,,,,,,,

    ας ριξουμε τους τονους, δεν αξιζει για αυτοκινητα συζηταμε οχι για τις γυναικες μας
    συμφωνώ...αλλά δεν είμουν εγώ αυτός που ξεκίνησα όλη την ιστορία. για μένα στα @@ οι λαμαρίνες και τι κάνει η κάθε αυτοκινητοβιομηχανία. απλά διαβάζω, και κάνω το σχόλιο μου, όπου πιστεύω ότι μπορώ να καταθέσω άποψη...

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο race850i Εμφάνιση μηνυμάτων
    εγραψα οτι δεν ειναι το Μ3 του φιλου ετσι αλλα και πολλα αλλα....

    Εχω δει αρκετες καμμενες φλαντζες μεταξω τον κυλινδρων απλα και μονο γιατι οι κυλινδροι ειναι πολυ κοντα μεταξυ τους,πολλα κομμενα πατωματα,
    αμετρητες ανακλησεις λογω κουζινετων-κατι που ειναι παγκοσμιως γνωστο-
    απωλειες συμπιεσης και πολλα αλλα.

    Οταν παει το αμαξι παει καλα,ειναι πολυ γρηγορο αλλα εχει τρελλα κατασκευαστικα λαθη που για την εμπειρια της Μ ειναι ανεπητρεπτα!
    συμφωνώ απόλυτα ότι τα 46άρια Μ3 δεν είναι τέρατα αξιοπιστίας...είναι αμάξια, όπου αν δεν είσαι έστω και λίγο τυπικός απέναντι τους, θα σου βγάλουν την παναγία, και θα σε στεναχωρήσουν πάαααααααρα πολύ.
    το δικό μου έχει 170κ χιλιόμετρα, και δουλεύει μια χαρά πάντως. η αλήθεια βέβαια να λέγεται, το πάτωμα του έκανα επιδιόρθωση...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  10. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Vasilis (14-11-11)

  11. #47
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ρε παιδιά, πόσο δύσκολο είναι να ανοίξετε ένα νέο θρεντ πχ. "Αξιοπιστία κινητήρων Ferrari" και να αναπτύξετε εκεί τις σκέψεις / εμπειρίες σας ?

  12. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    Vasilis (14-11-11)

  13. #48
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή


  14. The Following 4 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    120ie87 (15-11-11), aristent (15-11-11), Ptboul (15-11-11), tmilatos (15-11-11)

  15. #49
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    1.493
    Thanked
    850
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    πραγματι τα πληκτρολογια δημιουργουν πολλες παρεξηγησεις...
    σας λεω ενα δικο μου προσωπικο παραδειγμα..
    το i phone υπαρχουν παρα πολλοι που λενε οτι ειναι εκπληκτικο...
    αυτοι που δεν το χωνευουν θα σου πουν ενταξει καλο ειναι αλλα δεν ειναι και σαν τη χαλκιδικη....
    επισης ενας συμφορουμιτης μου ειπε οτι το δικο του οχι απλα δεν το προσεχει,αλλα το εχει χασει και στη παραλια μεσα στην αμμο και το εψαχνε οπως τα παιδακια με τα κουβαδακια και το τηλεφωνο λειτουργει ακομα αψογα...
    ε λοιπον ,το δικο μου πηρε υγρασια χωρις ποτε μα ποτε να εχει δει σταγονα νερου(και μην βιαστειτε να το σχολιασετε,γνωριζω αρκετα πραγματα για υγρασιες κλπ λογω των οργανων μου)
    επισης για μενα το i phone ειναι ισως το πιο αχρηστο τηλεφωνο..
    ο λογος??
    γιατι πολυ απλα δεν ασχολουμαι με το ιντερνετ και να κατεβαζω applications και να τρεχω jailbraik κλπ κλπ...
    αυτο δε σημαινει οτι δεν ειναι μια τεχνολογικη καινοτομια αλλ δυστυχως εμενα μου φαινεται αχρηστη!!
    αλλωστε ειναι γνωστο οτι φερραρι δεν παιρνεις για να πηγαινεις τα παιδια στο σχολειο.
    αλλα το κοστος της ειναι τετοιο που αυτος που την παιρνει αδιαφορει πληρως για το κοστος της βενζινης και αν γουσταρειθα παει και τα παιδια στο σχολειο!!
    σε φυσιολογικες συνθηκες μια φερραρι δεν θα ξεπερασει τα 200.000 χλμ γιατι πολυ απλα κανενας δεν τη χρησιμοποιει τοσο!!δεν φτιαχτηκε γιαυτο το σκοπο το αμαξι!
    οσο αφορα τη ε46 μ3 μιλαμε για ενα αυτοκινητο που εκανε την Μ πασιγνωστη.
    οπως το 36ρι εκανε την Bmw οικονομικη δυναμη.
    οσο αφορα τις διαφωνιες σωστα κανουν και υπαρχουν και οι δυο φιλοι μας εδω μας εδειξαν με ενα καταπληκτικο τροπο οτι ολοι οι ανθρωποι δεν ειμαστε ιδιοι,δεν εχουμε τις ιδιες αποψεις,διαφωνουμε και γουσταρουμε που διαφωνουμε,υψωνουμε και τις φωνες μας γιατι ειμαστε μεσογειακοι και ζωντανοι ανθρωποι,ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ και τα απαυτα που λενε να ριξουμε τους τονους και να ληξουν ολα καλα.
    μπραβο σας παιδια.δινεται και στους υπολοιπους ενα ωραια και ζωντανο παραδειγμα.
    παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....

  16. The Following 3 Users Say Thank You to GEORGE316 For This Useful Post:

    Ptboul (15-11-11), Stamatis (15-11-11), tmilatos (15-11-11)

  17. #50
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.333
    Thanked
    7389
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    εχουμε ξεφυγει πιστευω λιγο...

    ολα τα αυτοκινητα χαλανε..ειτε bmw m , ειτε ferrari..αυτο που ξεχναμε ειναι οτι οι περισσοτεροι ιδιοκτητες τους, τους συμπεριφερονται ως εξης..ειτε τα καινε χαζα..κοφτες κτλ κτλ..ειτε τα πανε παρα πολυ σιγα γιατι τα φοβουνται..και τα δυο ειναι λαθος..παραλληλα με την λανθασμενη συντηρηση..δεν μπορεις να καις πχ..αμαξι που εχεις σβηστο 1 μηνα..το αυτοκινητο πρεπει να παιρνει τις θερμοκρασιες και πρεπει να χρησιμοποιητε τακτικα..αλλιως ολα χαλανε..ακομα και οι ηλεκτρομηχανισμοι πρεπει να χρησιμοποιουνται αλλιως αχρηστευονται μετα απο λιγο..τα μεγαλα μοτερ δεν μπορεις να τα πηγαινεις μεσα στην πολη..μπουκωνουν μετα απο λιγο..θελουν και εθνικη αρκετα τακτικα..γιατι αραγε τα αμαξια που πανε ταξιδια δεν παθαινουν τιποτα και τα μοτερ τους γραψουν πολλα χιλιομετρα μεχρι να σπασουν???

    υγ..ολα τα γρηγορα αμαξια τρωνε πολυ "σκισιμο" γενικα..οποτε αν δεν το χεις παρει καινουργιο ενα γρηγορο αμαξι γενικα δεν μπορεις να ξερεις τι του εχει κανει ο αλλος..οποτε δεν ειναι ευκολο να προβεις και σε συμπερασμα..

  18. The Following User Says Thank You to nik200 For This Useful Post:

    Ptboul (15-11-11)

Σελίδα 5 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 3456 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP