S8N (15-11-11)
χααχα καλα ενταξει ολα μαζι ειναι λιγο κουλο αλλα οχι οτι δεν εχει βγαλει θεματα τα οποια δεν επρεπε να εχει ενα τετοιο αυτοκινητο!!
aristent (13-11-11)
Δεν ειμαι εργοστασιαρχης για να γνωριζω απο παραγωγη και σου ανεφερα τι κανω τι εχω και ποιος ειμαι για με γνωρισεις και για να σου δωσω και ενα παραδειγμα ενος αυτοκινητου
Εσυ ομως επανειλημενα δεν εξηγεις αυτους τους λογους,γιατι αραγε;;
δεν ενδιαφερει μονο εμενα ισως να υπαρχουν και αλλοι εδω μεσα που να ενδιαφερονται.
Θα σας παρακαλέσω να είστε κόσμιοι.
Δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα και σας υπενθυμίζω ότι τα πληκτρολόγια δημιουργούν παρεξηγήσεις.
Ευχαριστώ
Παιδια δεν ειναι μονο γκαντεμια,
εχει βουηξει το ιντερνετ και εδω στην Γερμανια.
μου λεει το παλληκαρι μπαινω στην στροφη με 270,σκοτωνω και δεν πληρωνω και απο την αλλη ακουω ενα θορυβο στο μοτερ,παρε μου συμπιεση.
Παιρνω συμπιεση απο 9,7 Βar ο καλυτερος μεχρι 5,8 Bar ο χειροτερος.
Του λεω.... δεν τα βλεπω τα 270χλμ στην συμπιεση σου
μου λεει....θα καναμε λαθος..
Σκιαχτηκα και εγω(μηπως ειναι αναξιοπιστο το συμπιεσομετρο; )
την αλλη μερα το πρωι του λεω....... θα παρουμε συμπιεση απο το 520 της γυναικας μου,να δουμε τουλαχιστον αν ειναι οκ το μηχανημα.
Η ιδια διαδικασια συμπιεσης ακριβως και στα δυο μοτερ.
το 520 Μ54 βγαζει 11,5 με 12 BAR και στους 6.
Κοιταγε το μοτερ σαν απελπισμενος
Τι να πω....... και ειναι 2003 μοτερ απο ανακληση τοποθετημενο μεσα στην BMW
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη race850i : 13-11-11 στις 23:17
Αλλο αυτο, και αλλο το οτι τα 46αρια Μ3 ειναι η ντροπη της εταιριας. Να πεις του φιλου να αλλαζει λαδια πιο συχνα, να δει αν εχει θεμα με τα μεταλλα, να μην καρφωνει 40 ταχυτητες για να μη σπαει το σασμαν, και να λεει λιγοτερα ψεμματα γιατι με τετοιο αμαξι "χαρβαλο" οπως το περιγραφεις για να στριβει καποιος με 270 ή ψευτης ή ανοητος ειναι.
ο πρώτος λόγος είναι ότι είναι ξεπερασμένη μέθοδος.
ο δεύτερος και σπουδαιότερος, είναι ο ανθρώπινος παράγοντας ο οποίος είναι
πάντα απρόβλεπτος. κανένας άνθρωπος δεν μπορεί να κάνει την ίδια δουλειά,
με το ίδιο αποτέλεσμα. 10 ίδια αντικείμενα να φτιάξεις, και τα 10 θα έχουν απο
κάνα δυο διαφορές...απο την άλλη, το πρεσσαρισμένο μπλόκ είναι πολύ μεγαλύτερης
αντοχής, απ'ότι το ελεύθερης χύτευσης που απλά συμπιέζεται με το δικό του βάρος
και μόνο. αυτό έχει μεγάλη σημασία ώς προς την αντοχή του.
ο λόγος που η φεράρι δεν προχωράει σε πιο εξελιγμένες διαδικασίες κατά την
γνώμη μου, είναι γιατί η παραγωγή τους είναι τέτοια, όπου μπορούν και την
κουμαντάρουν έτσι όπως είναι στημένοι, και δεν χρειάζεται να μπούνε σε όλη
την διαδικασία της αυτοματοποίησης για την κατασκευή των μπλοκ...ειδικά
όταν αυτό είναι κάτι το οποίο είναι λυμένο και δεν έχουν καθυστερήσεις στην
παραγωγή του. στην άλλη περίπτωση, όσα μπλοκ και να δουλευτούν, είναι ίδια
απο το πρώτο μέχρι το εκατομμυριοστό, στο δέκατο του δεκάτου...για όλα
αυτά για μένα δεν είναι καλή η μέθοδος του χεριού, και το χειροποίητο γενικά
έχει μείνει σαν ενα κλισέ, το οποίο είναι άκρως υπερτιμημένο για αυτά τα οποία
προσφέρει...μόνο παραπάνω μεροκάματα έχει. τπτ θετικότερο έναντι της βιομηχανοποίησης
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
EVERGET (15-11-11)
Ρε θωμά, έχεις τσακωθεί με τις παραγράφους;
Πως το καταφέρνεις αυτό το μακρυνάρι κάθε φορά;