Σελίδα 3 από 6 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 59

Θέμα: αξιοπιστια "πιεσμενων" κινητηρων (ferrari, M3 E46 κλπ)

  1. #21
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gyiama Εμφάνιση μηνυμάτων
    αν και δεν μου πεφτει λογος στο συγκεκριμενο thread δεν το βρισκω και εντελως ακυρο οτι εχει βγαλει πολλα ''ακυρα'' θεματα το Ε46 Μ3 με προβληματα και λιγο πολυ ολοι οσοι εχουν Μ3 εχουν συναντησει και ενα απο τα παραπανω.δεν ειναι και εντελως γκαντεμια.....
    ....ολα τα αυτοκινητα χαλανε......και ειδικα εαν πιεζονται στα ορια τους.....3μοτερ????....διαφορικα ???? κλπ......αλλα να κοψει και σασι???.................ουτε ο μητσοτακης να του ευχοταν "καλοταξιδο"!!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aristent : 13-11-11 στις 22:59

  2. The Following User Says Thank You to aristent For This Useful Post:

    S8N (15-11-11)

  3. #22
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    χααχα καλα ενταξει ολα μαζι ειναι λιγο κουλο αλλα οχι οτι δεν εχει βγαλει θεματα τα οποια δεν επρεπε να εχει ενα τετοιο αυτοκινητο!!

  4. The Following User Says Thank You to gyiama For This Useful Post:

    aristent (13-11-11)

  5. #23
    Εγγραφή
    07-10-11
    Μηνύματα
    230
    Thanked
    248
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    φίλε μου, δεν θα κάτσω να σε πείσω για το αν το χειροποίητο είναι καλύτερο
    απο το βιομηχανοποιημένο. απορώ τι κάθεσαι και αναλύεις ακόμα???ούτε τι αμάξι
    έχεις σε ρώτησα, ούτε πόσα χιλιόμετρα έχει, ούτε τι δουλειά κάνεις, ούτε πόσα Μ3
    έχουν περάσει απο τα χέρια σου...για μένα, αυτή η μέθοδος δεν είναι η καλύτερη,
    και τέλος. δεν συμφωνείς???δικαίωμα σου. κάνε τον αντίλογο σου χωρίς ειρωνίες
    και σχόλια, να γίνει κουβέντα...τον κ@λο σου κάτω να βαράς όμως, καλύτερη δεν
    είναι η μέθοδος για πάρα πολούς λόγους, που λόγο του ότι δεν έχεις ιδέα από
    παραγωγή γενικότερα, και σημειωτέον το κόλλημα σου με το αλογάκι, θα ήταν
    ανούσιο να σου εξηγήσω...
    Δεν ειμαι εργοστασιαρχης για να γνωριζω απο παραγωγη και σου ανεφερα τι κανω τι εχω και ποιος ειμαι για με γνωρισεις και για να σου δωσω και ενα παραδειγμα ενος αυτοκινητου

    Εσυ ομως επανειλημενα δεν εξηγεις αυτους τους λογους,γιατι αραγε;;
    δεν ενδιαφερει μονο εμενα ισως να υπαρχουν και αλλοι εδω μεσα που να ενδιαφερονται.

  6. #24
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο race850i Εμφάνιση μηνυμάτων
    οχι ολα τα 46, μονο το Μ3

    αλλα αυτο ειναι προσωπικη αποψη.
    Απλα δεν ανεχομαι να εχω ενα Ε34 Μ5 με κοντα στις 300000χλμ και να πηγαινει ακομα τον πατο του,να ειμαι στο παρα 5 να αγορασω ενα 286 Μ3 με κοντα τις 400.000χλμ γιατι απλα δουλευε πολυ καλα και να ειναι ο αλλος με ενα 10 χρονια νεοτερο Μ3 Ε46 με 190000 χλμ και να ειναι στην αλλαγη του 3ου μοτερ,να εχει κοψει σασι,να εχει αλλαξει σασμαν,να χτυπαει ο πισω αξωνας σαν ξεβιδωμενος,να εχει αλλαξει διαφορικο,να τρεμει ολοκληρο αμαν με το μπουρδελο
    Ολα αυτα που εβγαλε στο γνωστο σου, δεν θα υπηρχαν αν το συντηρουσε σωστα. Μονο το σασι ειναι το θεμα τους, αλλα οχι και ντροπη ενα μοντελο σταθμος στην ιστορια της ΒMW.

  7. #25
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο race850i Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ειμαι εργοστασιαρχης για να γνωριζω απο παραγωγη και σου ανεφερα τι κανω τι εχω και ποιος ειμαι για με γνωρισεις και για να σου δωσω και ενα παραδειγμα ενος αυτοκινητου
    τότε πως συμπεραίνεις ότι το 46αρι είναι ντροπή?

  8. #26
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Θα σας παρακαλέσω να είστε κόσμιοι.

    Δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα και σας υπενθυμίζω ότι τα πληκτρολόγια δημιουργούν παρεξηγήσεις.

    Ευχαριστώ

  9. The Following 4 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    120ie87 (15-11-11), BILL007 (13-11-11), deepBLUE (13-11-11), Vasilis (14-11-11)

  10. #27
    Εγγραφή
    07-10-11
    Μηνύματα
    230
    Thanked
    248
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παιδια δεν ειναι μονο γκαντεμια,
    εχει βουηξει το ιντερνετ και εδω στην Γερμανια.

    μου λεει το παλληκαρι μπαινω στην στροφη με 270,σκοτωνω και δεν πληρωνω και απο την αλλη ακουω ενα θορυβο στο μοτερ,παρε μου συμπιεση.

    Παιρνω συμπιεση απο 9,7 Βar ο καλυτερος μεχρι 5,8 Bar ο χειροτερος.
    Του λεω.... δεν τα βλεπω τα 270χλμ στην συμπιεση σου
    μου λεει....θα καναμε λαθος..

    Σκιαχτηκα και εγω(μηπως ειναι αναξιοπιστο το συμπιεσομετρο; )

    την αλλη μερα το πρωι του λεω....... θα παρουμε συμπιεση απο το 520 της γυναικας μου,να δουμε τουλαχιστον αν ειναι οκ το μηχανημα.

    Η ιδια διαδικασια συμπιεσης ακριβως και στα δυο μοτερ.
    το 520 Μ54 βγαζει 11,5 με 12 BAR και στους 6.

    Κοιταγε το μοτερ σαν απελπισμενος
    Τι να πω....... και ειναι 2003 μοτερ απο ανακληση τοποθετημενο μεσα στην BMW
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη race850i : 13-11-11 στις 23:17

  11. #28
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο race850i Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδια δεν ειναι μονο γκαντεμια,
    εχει βουηξει το ιντερνετ και εδω στην Γερμανια.

    μου λεει το παλληκαρι μπαινω στην στροφη με 270,σκοτωνω και δεν πληρωνω και απο την αλλη ακουω ενα θορυβο στο μοτερ,παρε μου συμπιεση.

    Παιρνω συμπιεση απο 9,7 Βar ο καλυτερος μεχρι 5,8 Bar ο χειροτερος.
    Του λεω.... δεν τα βλεπω τα 270χλμ στην συμπιεση σου
    μου λεει....θα καναμε λαθος..

    Σκιαχτηκα και εγω(μηπως ειναι αναξιοπιστο το συμπιεσομετρο

    την αλλη μερα το πρωι του λεω....... θα παρουμε συμπιεση απο το 520 της γυναικας μου,να δουμε τουλαχιστον αν ειναι οκ το μηχανημα.

    Η ιδια διαδικασια συμπιεσης ακριβως και στα δυο μοτερ.
    το 520 Μ54 βγαζει 11,5 με 12 BAR και στους 6.

    Κοιταγε το μοτερ σαν απελπισμενος
    Τι να πω....... και ειναι 2003 μοτερ απο ανακληση τοποθετημενο μεσα στην BMW
    Αλλο αυτο, και αλλο το οτι τα 46αρια Μ3 ειναι η ντροπη της εταιριας. Να πεις του φιλου να αλλαζει λαδια πιο συχνα, να δει αν εχει θεμα με τα μεταλλα, να μην καρφωνει 40 ταχυτητες για να μη σπαει το σασμαν, και να λεει λιγοτερα ψεμματα γιατι με τετοιο αμαξι "χαρβαλο" οπως το περιγραφεις για να στριβει καποιος με 270 ή ψευτης ή ανοητος ειναι.

  12. #29
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ο πρώτος λόγος είναι ότι είναι ξεπερασμένη μέθοδος.
    ο δεύτερος και σπουδαιότερος, είναι ο ανθρώπινος παράγοντας ο οποίος είναι
    πάντα απρόβλεπτος. κανένας άνθρωπος δεν μπορεί να κάνει την ίδια δουλειά,
    με το ίδιο αποτέλεσμα. 10 ίδια αντικείμενα να φτιάξεις, και τα 10 θα έχουν απο
    κάνα δυο διαφορές...απο την άλλη, το πρεσσαρισμένο μπλόκ είναι πολύ μεγαλύτερης
    αντοχής, απ'ότι το ελεύθερης χύτευσης που απλά συμπιέζεται με το δικό του βάρος
    και μόνο. αυτό έχει μεγάλη σημασία ώς προς την αντοχή του.
    ο λόγος που η φεράρι δεν προχωράει σε πιο εξελιγμένες διαδικασίες κατά την
    γνώμη μου, είναι γιατί η παραγωγή τους είναι τέτοια, όπου μπορούν και την
    κουμαντάρουν έτσι όπως είναι στημένοι, και δεν χρειάζεται να μπούνε σε όλη
    την διαδικασία της αυτοματοποίησης για την κατασκευή των μπλοκ...ειδικά
    όταν αυτό είναι κάτι το οποίο είναι λυμένο και δεν έχουν καθυστερήσεις στην
    παραγωγή του. στην άλλη περίπτωση, όσα μπλοκ και να δουλευτούν, είναι ίδια
    απο το πρώτο μέχρι το εκατομμυριοστό, στο δέκατο του δεκάτου...για όλα
    αυτά για μένα δεν είναι καλή η μέθοδος του χεριού, και το χειροποίητο γενικά
    έχει μείνει σαν ενα κλισέ, το οποίο είναι άκρως υπερτιμημένο για αυτά τα οποία
    προσφέρει...μόνο παραπάνω μεροκάματα έχει. τπτ θετικότερο έναντι της βιομηχανοποίησης
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  13. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    EVERGET (15-11-11)

  14. #30
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ρε θωμά, έχεις τσακωθεί με τις παραγράφους;
    Πως το καταφέρνεις αυτό το μακρυνάρι κάθε φορά;

  15. The Following 3 Users Say Thank You to Stamatis For This Useful Post:

    120ie87 (15-11-11), gnx (14-11-11), kplc16 (15-11-11)

Σελίδα 3 από 6 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP