Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 16

Θέμα: Διαφορες m50b25 m52b28 ...?

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    21-01-11
    Περιοχή
    athens
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    465
    Thanked
    332
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    περιμενε ειναι χειροτερο σαν βαση μοτερ για βελτιωση και οταν λεμε βελτιωση δεν ενοω φπε ενω τουρμο κλπ!και αν δεν κανω λαθος ο μαικ απο δω που εχει το Μ52 και το τουρμπιζει πηρε κορμο απο Μ50....για κατασταση μαμα η ενα ελαφρως τσιγκλισμα οπως ειπα και πριν ''νομιζω οτι το 328 οντας ελαφρυτερο και ποιο καινουργιο μοτερ ειναι καλυτερη επιλογη''

  2. The Following User Says Thank You to steliose36 For This Useful Post:

    oldcarskickass (13-11-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο steliose36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    περιμενε ειναι χειροτερο σαν βαση μοτερ για βελτιωση και οταν λεμε βελτιωση δεν ενοω φπε ενω τουρμο κλπ!και αν δεν κανω λαθος ο μαικ απο δω που εχει το Μ52 και το τουρμπιζει πηρε κορμο απο Μ50....για κατασταση μαμα η ενα ελαφρως τσιγκλισμα οπως ειπα και πριν ''νομιζω οτι το 328 οντας ελαφρυτερο και ποιο καινουργιο μοτερ ειναι καλυτερη επιλογη''
    Ακριβως οπως τα λες ειναι Στελιο.Το Μ52 ειναι πολυ καλυτερο μοτερ απ'το Μ50 για να το βελτιωσεις ατμοσφαιρικα.Λεπτες μπιελες,τετραγωνη διαδρομη,συμπιεσατα πιστονια(αντεχουν ανετα μεχρι 12:1) και ο κορμος ειναι 10kg ελαφρυτερος.Φτανει ανετα τα 250-260hp ατμοσφαιρικα και στροφαρισμα 7500σαλ τη στιγμη που ο Μ50 δεν ξεπερναει τα 220hp......Οταν ομως αποφασισεις να τουρμπισεις τα δεδομενα αλλαζουν.Ο αλουμινενιος κορμος δεν αντεχει πανω απο 0.7bar,εχει μακραν λεπτοτερα τοιχωματα και τα μπιελοπιστονα του ειναι αστεια σε συγκριση με του Μ50!Δεν ειναι τυχαιο που ολοι οι βελτιωτες του εξωτερικου,οταν τουρμπισουν το 328 κανουν αυτο που εκανα κι εγω....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  4. The Following 3 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    aggelosmk2 (13-11-11), stefm5 (13-11-11), steliose36 (13-11-11)

  5. #3
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ακριβως οπως τα λες ειναι Στελιο.Το Μ52 ειναι πολυ καλυτερο μοτερ απ'το Μ50 για να το βελτιωσεις ατμοσφαιρικα.Λεπτες μπιελες,τετραγωνη διαδρομη,συμπιεσατα πιστονια(αντεχουν ανετα μεχρι 12:1) και ο κορμος ειναι 10kg ελαφρυτερος.Φτανει ανετα τα 250-260hp ατμοσφαιρικα και στροφαρισμα 7500σαλ τη στιγμη που ο Μ50 δεν ξεπερναει τα 220hp......Οταν ομως αποφασισεις να τουρμπισεις τα δεδομενα αλλαζουν.Ο αλουμινενιος κορμος δεν αντεχει πανω απο 0.7bar,εχει μακραν λεπτοτερα τοιχωματα και τα μπιελοπιστονα του ειναι αστεια σε συγκριση με του Μ50!Δεν ειναι τυχαιο που ολοι οι βελτιωτες του εξωτερικου,οταν τουρμπισουν το 328 κανουν αυτο που εκανα κι εγω....
    μάικ η ατμοσφαιρική βελτίωση του Μ52Β28 ισχύει και για τον Μ54Β30; και αν ναι, με ποιόν τρόπο;

  6. #4
    Εγγραφή
    31-01-10
    Περιοχή
    Larisa
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    681
    Thanked
    281
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Την ιδια απορια ειχα και εγω.Αλλα αφου με κομπρεσορ φτανει καπου στα 400 αλογα λογικα θα ειναι ενισχυμενος οπως τον m50.Ας μας πει καποιος που γνωριζει

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP