Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 16

Θέμα: Διαφορες m50b25 m52b28 ...?

  1. #1
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή Διαφορες m50b25 m52b28 ...?

    εχει καποιος φιλος εμπειρια κι απ'τα δυο μοτερ ?
    αναφερομαι στα μοτερ με μονο βανος και τα δυο. και κυριως με ενδιαφερουν οι διαφορες τους σε μαμισια κατασταση, χωρις δηλαδη την αλλαγη στην εισαγωγη του 2.8
    ευχαριστω

  2. #2
    Εγγραφή
    04-11-10
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.366
    Thanked
    1178
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αν δεν κανω λαθος το m50b25 εχει μαντεμενιο κορμο ενω ο m52b28 εχει αλουμινενιο με αποτελεσμα να ειναι ελαφρυτερος.Επισης ο m52b28 εχει λιγο περισσοτερη ροπη(λογικο ειναι παραπανω κυβικα).Για περισσοτερες λεπτομερειες ας απαντησουν οι ειδικοι.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη savvas bmwdakias : 12-11-11 στις 20:11
    quattro ist fur sissies

  3. #3
    Εγγραφή
    21-01-11
    Περιοχή
    athens
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    465
    Thanked
    332
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ναι ετσι ειναι το Μ52 ειναι αλουμινενιο και το Μ50 μαντεμι.Το 328 εχει λιγο παραπανω ροπη απο το 325 και συμφωνα με την ΒΜW και ενα ιππο παραπανω.Τωρα απο αυτα που ξερω εγω και γιαυτο εβαλα το Μ50,ειναι οτι το 328 λογο αλουμινενιου κορμου ειναι πολυ ποιο ευαισθητο σε καταστασεις βελτιωσεις και επισης οτι εχουν προβλημα λουκια ψυξης !!και οτι οι μπιελες του 328 ειναι ποιο λεπτες απο του 325 καθως και οτι στο Μ52 τα τοιχωματα των κυλινδρων ειναι επισης ποιο λεπτα.Γνωμη μου λοιπον ειναι οτι αμα θελει ο φιλος σου να βελτιωσει αργοτερα το αμαξι να παει σε Μ50Β25(εγω γιαυτο διαλεξα αυτο το μοτερ) αν απο την αλλη θελει ενα ατμοσφαιρικο με φπε κλπ νομιζω οτι το 328 οντας ελαφρυτερο και ποιο καινουργιο μοτερ ειναι καλυτερη επιλογη!Ελπιζω να μην εκανα κανα λαθος γιατι δεν ειμαι ειδικος απλα οτι ειχα ψαξει και μου χαν πει οταν σκεφτομουν και εγω στην μετατροπη τι θα βαλω...ας μιλησουν και καποιο ποιο γνωστες!!

  4. #4
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο steliose36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι ετσι ειναι το Μ52 ειναι αλουμινενιο και το Μ50 μαντεμι.Το 328 εχει λιγο παραπανω ροπη απο το 325 και συμφωνα με την ΒΜW και ενα ιππο παραπανω.Τωρα απο αυτα που ξερω εγω και γιαυτο εβαλα το Μ50,ειναι οτι το 328 λογο αλουμινενιου κορμου ειναι πολυ ποιο ευαισθητο σε καταστασεις βελτιωσεις και επισης οτι εχουν προβλημα λουκια ψυξης !!και οτι οι μπιελες του 328 ειναι ποιο λεπτες απο του 325 καθως και οτι στο Μ52 τα τοιχωματα των κυλινδρων ειναι επισης ποιο λεπτα.Γνωμη μου λοιπον ειναι οτι αμα θελει ο φιλος σου να βελτιωσει αργοτερα το αμαξι να παει σε Μ50Β25(εγω γιαυτο διαλεξα αυτο το μοτερ) αν απο την αλλη θελει ενα ατμοσφαιρικο με φπε κλπ νομιζω οτι το 328 οντας ελαφρυτερο και ποιο καινουργιο μοτερ ειναι καλυτερη επιλογη!Ελπιζω να μην εκανα κανα λαθος γιατι δεν ειμαι ειδικος απλα οτι ειχα ψαξει και μου χαν πει οταν σκεφτομουν και εγω στην μετατροπη τι θα βαλω...ας μιλησουν και καποιο ποιο γνωστες!!

    Συγνώμη και ΧΩΡΙΣ καμία διάθεση να σε προσβάλλω για την επιλογή σου ούτε διάθεση να το παίξω έξυπνος και ξερόλας, ειλικρινά.

    Αλλά από ΟΛΑ αυτά που σου είπαν όλοι αυτοί που σου είπαν αυτά που σου τα είπαν (λολ τοπαράκανα) το ζουμί που βγαίνει είναι ότι η BMW έβγαλε ένα αναβαθμισμένο μοτέρ (το Μ52) το οποίο από ότι σου λένε αυτοί που σου είπαν είναι ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ από αυτό που αντικαθιστά (το Μ50) και μάλιστα σε ΒΑΣΙΚΟΥΣ τομείς όπως η ψύξη και η αντοχή των μετάλλων των σωθικών του.

    Δε νομίζω να στέκει και πολύ.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  5. #5
    Εγγραφή
    21-01-11
    Περιοχή
    athens
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    465
    Thanked
    332
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    περιμενε ειναι χειροτερο σαν βαση μοτερ για βελτιωση και οταν λεμε βελτιωση δεν ενοω φπε ενω τουρμο κλπ!και αν δεν κανω λαθος ο μαικ απο δω που εχει το Μ52 και το τουρμπιζει πηρε κορμο απο Μ50....για κατασταση μαμα η ενα ελαφρως τσιγκλισμα οπως ειπα και πριν ''νομιζω οτι το 328 οντας ελαφρυτερο και ποιο καινουργιο μοτερ ειναι καλυτερη επιλογη''

  6. The Following User Says Thank You to steliose36 For This Useful Post:

    oldcarskickass (13-11-11)

  7. #6
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο steliose36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    περιμενε ειναι χειροτερο σαν βαση μοτερ για βελτιωση και οταν λεμε βελτιωση δεν ενοω φπε ενω τουρμο κλπ!και αν δεν κανω λαθος ο μαικ απο δω που εχει το Μ52 και το τουρμπιζει πηρε κορμο απο Μ50....για κατασταση μαμα η ενα ελαφρως τσιγκλισμα οπως ειπα και πριν ''νομιζω οτι το 328 οντας ελαφρυτερο και ποιο καινουργιο μοτερ ειναι καλυτερη επιλογη''
    Ακριβως οπως τα λες ειναι Στελιο.Το Μ52 ειναι πολυ καλυτερο μοτερ απ'το Μ50 για να το βελτιωσεις ατμοσφαιρικα.Λεπτες μπιελες,τετραγωνη διαδρομη,συμπιεσατα πιστονια(αντεχουν ανετα μεχρι 12:1) και ο κορμος ειναι 10kg ελαφρυτερος.Φτανει ανετα τα 250-260hp ατμοσφαιρικα και στροφαρισμα 7500σαλ τη στιγμη που ο Μ50 δεν ξεπερναει τα 220hp......Οταν ομως αποφασισεις να τουρμπισεις τα δεδομενα αλλαζουν.Ο αλουμινενιος κορμος δεν αντεχει πανω απο 0.7bar,εχει μακραν λεπτοτερα τοιχωματα και τα μπιελοπιστονα του ειναι αστεια σε συγκριση με του Μ50!Δεν ειναι τυχαιο που ολοι οι βελτιωτες του εξωτερικου,οταν τουρμπισουν το 328 κανουν αυτο που εκανα κι εγω....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  8. The Following 3 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    aggelosmk2 (13-11-11), stefm5 (13-11-11), steliose36 (13-11-11)

  9. #7
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ακριβως οπως τα λες ειναι Στελιο.Το Μ52 ειναι πολυ καλυτερο μοτερ απ'το Μ50 για να το βελτιωσεις ατμοσφαιρικα.Λεπτες μπιελες,τετραγωνη διαδρομη,συμπιεσατα πιστονια(αντεχουν ανετα μεχρι 12:1) και ο κορμος ειναι 10kg ελαφρυτερος.Φτανει ανετα τα 250-260hp ατμοσφαιρικα και στροφαρισμα 7500σαλ τη στιγμη που ο Μ50 δεν ξεπερναει τα 220hp......Οταν ομως αποφασισεις να τουρμπισεις τα δεδομενα αλλαζουν.Ο αλουμινενιος κορμος δεν αντεχει πανω απο 0.7bar,εχει μακραν λεπτοτερα τοιχωματα και τα μπιελοπιστονα του ειναι αστεια σε συγκριση με του Μ50!Δεν ειναι τυχαιο που ολοι οι βελτιωτες του εξωτερικου,οταν τουρμπισουν το 328 κανουν αυτο που εκανα κι εγω....
    μάικ η ατμοσφαιρική βελτίωση του Μ52Β28 ισχύει και για τον Μ54Β30; και αν ναι, με ποιόν τρόπο;

  10. #8
    Εγγραφή
    31-01-10
    Περιοχή
    Larisa
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    681
    Thanked
    281
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Την ιδια απορια ειχα και εγω.Αλλα αφου με κομπρεσορ φτανει καπου στα 400 αλογα λογικα θα ειναι ενισχυμενος οπως τον m50.Ας μας πει καποιος που γνωριζει

  11. #9
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.553
    Thanked
    2758
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ατμοσφαιρικα με εκκεντροφορους,προγραμμα,ο λοσωμη εξατμιση,τροχαλιες ξεπερνα τα 265 αλλα κοστιζει....

  12. The Following User Says Thank You to dark knight For This Useful Post:

    stefm5 (13-11-11)

  13. #10
    Εγγραφή
    08-04-10
    Περιοχή
    κρητη
    Μηνύματα
    165
    Thanked
    106
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παντως οδηγικα τα 2 μοτερ δεν εχουν καμια σχεση!!!
    Το 328 ειναι πολυ πιο γρηγορο απτο 325 και μαλιστα το πρωτο
    εχει τοσο καλη ροπη στις χαμηλες στροφες που δεν χρειαζεται
    να περνας τις 5000σαλ. για να πηγαινεις γρηγορα!
    Επισης ο Μ52 ειναι παρα πολυ οικονομικος για τις επιδοσεις
    και το κυβισμο του καθως επισης και πολυ πιο πολιτισμενος σε σχεση
    με το Μ50.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP