Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο steliose36 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ναι ετσι ειναι το Μ52 ειναι αλουμινενιο και το Μ50 μαντεμι.Το 328 εχει λιγο παραπανω ροπη απο το 325 και συμφωνα με την ΒΜW και ενα ιππο παραπανω.Τωρα απο αυτα που ξερω εγω και γιαυτο εβαλα το Μ50,ειναι οτι το 328 λογο αλουμινενιου κορμου ειναι πολυ ποιο ευαισθητο σε καταστασεις βελτιωσεις και επισης οτι εχουν προβλημα λουκια ψυξης !!και οτι οι μπιελες του 328 ειναι ποιο λεπτες απο του 325 καθως και οτι στο Μ52 τα τοιχωματα των κυλινδρων ειναι επισης ποιο λεπτα.Γνωμη μου λοιπον ειναι οτι αμα θελει ο φιλος σου να βελτιωσει αργοτερα το αμαξι να παει σε Μ50Β25(εγω γιαυτο διαλεξα αυτο το μοτερ) αν απο την αλλη θελει ενα ατμοσφαιρικο με φπε κλπ νομιζω οτι το 328 οντας ελαφρυτερο και ποιο καινουργιο μοτερ ειναι καλυτερη επιλογη!Ελπιζω να μην εκανα κανα λαθος γιατι δεν ειμαι ειδικος απλα οτι ειχα ψαξει και μου χαν πει οταν σκεφτομουν και εγω στην μετατροπη τι θα βαλω...ας μιλησουν και καποιο ποιο γνωστες!!

Συγνώμη και ΧΩΡΙΣ καμία διάθεση να σε προσβάλλω για την επιλογή σου ούτε διάθεση να το παίξω έξυπνος και ξερόλας, ειλικρινά.

Αλλά από ΟΛΑ αυτά που σου είπαν όλοι αυτοί που σου είπαν αυτά που σου τα είπαν (λολ τοπαράκανα) το ζουμί που βγαίνει είναι ότι η BMW έβγαλε ένα αναβαθμισμένο μοτέρ (το Μ52) το οποίο από ότι σου λένε αυτοί που σου είπαν είναι ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ από αυτό που αντικαθιστά (το Μ50) και μάλιστα σε ΒΑΣΙΚΟΥΣ τομείς όπως η ψύξη και η αντοχή των μετάλλων των σωθικών του.

Δε νομίζω να στέκει και πολύ.