Σελίδα 17 από 31 ΠρώτηΠρώτη ... 7151617181927 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 161 έως 170 από 306

Θέμα: [E46] πολύ κοντό διαφορικό...help...

  1. #161
    Εγγραφή
    20-05-11
    Περιοχή
    dodekanhssos
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    318
    Thanked
    81
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    δεκτη κ σεβαστη η γνωμη σου αλλα εγω περιμενα να καρφωνω 2α κ να ζωγραφιζω...πραγμα που το quaife δν το κανει...το διαφορικο εχει μπει πολυ σωστα επανω κ δν κανει τον παραμικρο ηχο δουλευει.....απλως εγω το περιμενα πιο παιχνιδιαρικο κ δεν ειναι ουτε μια στο εκατομυριο...το ξανακατεβασαμε να δουμε αν παιρνει καμια ρυθμιση να μπλοκαρει πιο πολυ πηραμε κ τηλ αγγλια γαλλια να δουμε μηπως μας βοηθησουν να το ρυθμισουμε καπως αλλα ουτε εκεινοι δν ηξεραν...οσο για τα χιλιομετρα που εχω γραψει με αυτο ειναι μια που κατεβηκα απο πατρα συν τις δοκιμες μεγιστο να εχει γραψει 500 χιλιομετρα το πηρα 1300 ευρα κ λεω για να φυγει 800 ευρα οποιος ενδιαφερεταια ακομα πανω το εχω κ γινεται κ δοκιμη ειναι ολοκαινουριο...ΜΟΥΦΑ ΣΚΕΤΗ ΤΟ QUAIFE αντε να βαλω απο Μ3 να σωθω....

  2. #162
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εμενα φιλε κι οσα ξερω που το φορανε,κουμπωνεις 2α και ζωγραφιζει κανονικοτατα!!!!Και3η!Και τωρα που το τουρμπιζω,ελπιζω και η 4η!
    Ισως κατι να μην δουλευει σωστα....Το Quaife και το εργοστασιακο δισκατο του Μ3 Ε46 εχουν ακριβως την ιδια νοοτροπια...Για περιεγραψε μου τι κανει ακριβως...Καρφωνεις 2α και σπινιαρει μονο ο ενας τροχος???Δεν εμπλεκεται γρηγορα?Αν μπορεις να βαλεις ενα βιντεακι απο πισω,που να ξεκινας γρηγορα με σπινιαρισμα,θα βοηθουσε στη διαγνωση.
    Δες εδω ποσο ταχυτατο σε εμπλοκη ειναι το Quaife στο δικο μου αμαξι: https://www.youtube.com/watch?v=7JhcXdAprrw

    Οπως βλεπεις κανει σχεδον ομοκεντρους κυκλους χωρις ν'ανοιγει την τροχια του,γεγονος που αποδεικνυει το κλειδωμα στο σχεδον 80%.Για δοκιμασε να κανεις το ιδιο και στειλε μου το βιντεακι να δω απο περιεργεια αν κλειδωνει σωστα...Αν δεν το κανει ετσι,σημαινει οτι εχει προβλημα στην ραμπα εμπλοκης του.Καποια στιγμη μου το'χε κανει κι εμενα,για αγνωστο λογο,μια μερα δεν κλειδωνε σωστα,αλλα μετα διορθωθηκε....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  3. #163
    Εγγραφή
    20-05-11
    Περιοχή
    dodekanhssos
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    318
    Thanked
    81
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η κατι δεν δουλευει σωστα εκει μεσα η μας κανεις πλακα ειτε δεν εχεις ξανα-οδηγησει με μπλοκε διαφορικο!Η δουλεια ολων των μπλοκε διαφορικων ειναι να παταει οσο δυνατον καλυτερα τ'αμαξι δλδ να σου δινει τη μεγιστη δυνατη προσφυση.Αν ηθελες να ξεκολλαει με μια τιμονια ας το κολλαγες....Κι εγω Quaife εχω και τ'αμαξι ειναι ντριφταδικο...Απλως το μονο μειονεκτημα του σε σχεση μ'ενα ντριφταδικο(οχι δρομου) δισκατο ειναι οτι μεταβαλλεται συνεχως η εμπλοκη του(ενω το αλλο σε καθε γκαζια γινεται 100%=πιο ευκολο ντριφτ) και σου δινει παντα μεγιστη προσφυση του πισω αξονα ακομη και στο αφημα του γκαζιου και σε επαναφερει στην ευθεια σχετικα συντομα.Με τη δυναμη που'χει τ'αμαξι σου αυτα ειναι ψιλα γραμματα.
    Τ'αμιγως ντριφταδικο μπλοκε ειναι 2 δρομων,τουτεστιν μπλοκαρει σε μικροτερο ποσοστο ΚΑΙ στο αφημα του γκαζιου διατηρωντας την πλαγιολισθηση.Τα ΚΑΑΖ,Quaife,Wavetrac κτλ ειναι 1.5 δρομων,δλδ ξεμπλοκαρουν σταδιακα στο αφημα του γκαζιου ενω μονο το πρωτο μπλοκαρει στο πατημα του γκαζιου μεχρι 100%(τ'αλλα μεχρι 80%).
    Πιστεψε με αν δεν καταφερνεις να πλαγιολισθαινεις ατελειωτα με το Quaife, τοτε μ'ενα ντριφταδικο διαφορικο ή μ'ενα κολλημενο μαλλον θα το'κανες αφισα το BMW-Supra σου....
    Υ.Γ. Δεν στη ''λεω'' φιλε μου απλως αυτο που ειπες ειναι τραγικα λαθος(εφοσον δεν κανατε μ@λ@κια στην τοποθετηση του) κι αν εισαι Αθηνα,ελα να βρεθουμε να παμε τ'αμαξι σου μαζι βολτα και να το τσεκαρουμε....παντα φιλικα και με διαθεση να βοηθησω
    ααα κ φιλος εχω ξαναοδηγησει με μπλοκε καποιου φιλου 325με 17αρα ομως κ ειναι για πολυ παντα το αμαξι πολυ παιχνιδι κ δν ειναι πανω απο 192 αλογα το αυτοκινητο...τωρα φταιει κιολας που εχω 18αρα εγω αλλα τοσο πολυ πια???280 αλογα ειναι 44 κιλα γυρναει το ρημαδι...τι φταιει το διαφορικο φταιει...

  4. #164
    Εγγραφή
    20-05-11
    Περιοχή
    dodekanhssos
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    318
    Thanked
    81
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εμενα φιλε κι οσα ξερω που το φορανε,κουμπωνεις 2α και ζωγραφιζει κανονικοτατα!!!!Και3η!Και τωρα που το τουρμπιζω,ελπιζω και η 4η!
    Ισως κατι να μην δουλευει σωστα....Το Quaife και το εργοστασιακο δισκατο του Μ3 Ε46 εχουν ακριβως την ιδια νοοτροπια...Για περιεγραψε μου τι κανει ακριβως...Καρφωνεις 2α και σπινιαρει μονο ο ενας τροχος???Δεν εμπλεκεται γρηγορα?Αν μπορεις να βαλεις ενα βιντεακι απο πισω,που να ξεκινας γρηγορα με σπινιαρισμα,θα βοηθουσε στη διαγνωση.
    Δες εδω ποσο ταχυτατο σε εμπλοκη ειναι το Quaife στο δικο μου αμαξι: https://www.youtube.com/watch?v=7JhcXdAprrw

    Οπως βλεπεις κανει σχεδον ομοκεντρους κυκλους χωρις ν'ανοιγει την τροχια του,γεγονος που αποδεικνυει το κλειδωμα στο σχεδον 80%.Για δοκιμασε να κανεις το ιδιο και στειλε μου το βιντεακι να δω απο περιεργεια αν κλειδωνει σωστα...Αν δεν το κανει ετσι,σημαινει οτι εχει προβλημα στην ραμπα εμπλοκης του.Καποια στιγμη μου το'χε κανει κι εμενα,για αγνωστο λογο,μια μερα δεν κλειδωνε σωστα,αλλα μετα διορθωθηκε....
    80%????? τι λες ρε φιλε αν μπλοκαρει 35 με 40 ζητημα θα ειναι... (το δικο μου ετσι)

  5. #165
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατι ειναι περιεργο αρχηγε μου?Το διαφορικο δεν δινει δεκαρα τσακιστει για το τι μοτερ το κινει!!Η λειτουργια του ειναι ιδια και μαλιστα αν θελει να ντριφταρει ατελειωτα το βημα που φοραει ειναι το καλυτερο για τετοια.Τα διαφορικα που ποσταρες ειναι μονο για τζιπακια...Αν ηθελε 100% μονιμα,η φτηνοτερη λυση ειναι το αργκον....
    Kατεω οτι ειναι για τζιπακια Mike. Ειναι lockers(η κάρα ελληνιστί). Για αυτο και τα "προτεινα" με μεγαλη δοση χιουμορ.

    Στο θεμα τωρα θα περιμενε κανεις πως οταν πας να κανεις μια τετοια μετατροπη, πρωτα βαζεις το καβουκι που θες και μετα βαζεις μπλοκε σε αυτο.

    Το λεω γιατι ψαχνοντας καποια στιγμη τους κωδικους της quaife, παρατηρησα οτι ειναι διαφορετικοι για 320 και για 330 manual πχ που θα ταιριαζε στην περιπτωση του φιλου.

    Δεν περιμενω οτι η διαφορα αυτη θα δωσει αλλη λειτουργια. Αλλωστε ολα την ιδια φιλοσοφια εχουν.
    Υποθετω ομως οτι η διαφορα στην αντοχη θα ειναι υπαρκτη.
    Αντοχη που με τετοια ιπποδυναμη θα χρειαστει.

  6. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    oldcarskickass (12-11-11)

  7. #166
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κι αυτο ειναι ενα μαμισιο διαφορικο 25%.Οπως παρατηρεις εχει χαρακτηριστικα αργη εμπλοκη.Τ'αμαξι κανει καποια μετρα στριβοντας και μετα τρωει σβουρα αποτομη,οταν εμπλακει κι ο απεναντι τροχος....Αν σου δουλεψει ετσι το Quaife τοτε στειλτο πισω για αντικατασταση....Εχεις το καλυτερο διαφορικο.Μην κανεις τη μ@λ@κια να το δωσεις κοψοχρονια να το χαρει αλλος...
    Δεν εχει σημασια αν ειχες και 19αρα πανω,το μπλοκε δουλευει το ιδιο και με 44kg ροπης επρεπε να τα καπνιζει για πλακα!Μηπως πατιναρει πολυ ο συμπλεκτης σου??Αν εισαι Αθηνα παρε με τηλεφωνο να τα πουμε απο κοντα.Αν οχι στειλε ενα βιντεακι οπως σου'πα... https://www.youtube.com/watch?NR=1&v=yaNNd4q-82Y
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  8. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    BILL007 (11-11-11)

  9. #167
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Kατεω οτι ειναι για τζιπακια Mike. Ειναι lockers(η κάρα ελληνιστί). Για αυτο και τα "προτεινα" με μεγαλη δοση χιουμορ.

    Στο θεμα τωρα θα περιμενε κανεις πως οταν πας να κανεις μια τετοια μετατροπη, πρωτα βαζεις το καβουκι που θες και μετα βαζεις μπλοκε σε αυτο.

    Το λεω γιατι ψαχνοντας καποια στιγμη τους κωδικους της quaife, παρατηρησα οτι ειναι διαφορετικοι για 320 και για 330 manual πχ που θα ταιριαζε στην περιπτωση του φιλου.

    Δεν περιμενω οτι η διαφορα αυτη θα δωσει αλλη λειτουργια. Αλλωστε ολα την ιδια φιλοσοφια εχουν.
    Υποθετω ομως οτι η διαφορα στην αντοχη θα ειναι υπαρκτη.
    Αντοχη που με τετοια ιπποδυναμη θα χρειαστει.
    Να με συγχωρεις δεν το καταλαβα....
    Δεν εχει σημασια ποιο καβουκι φοραει.Αν ειναι να σπασει κατι,θα'ναι το κορωνοπηνιο ή τα ημιαξονια.Αν ειχε τουρμπισει το 320 την ιδια ροπη δεν θα'βγαζε??Βεβαια μια ερωτηση στην ιδια την εταιρεια για το ποση ροπη αντεχει,δεν θα εβλαπτε...
    Οι κωδικοι ειναι διαφορετικοι γιατι το 320 φοραει διαφορετικο βημα και καβουκι απ'το 330..
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stunt Mike : 11-11-11 στις 21:41
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  10. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    oldcarskickass (12-11-11)

  11. #168
    Εγγραφή
    20-05-11
    Περιοχή
    dodekanhssos
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    318
    Thanked
    81
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κι αυτο ειναι ενα μαμισιο διαφορικο 25%.Οπως παρατηρεις εχει χαρακτηριστικα αργη εμπλοκη.Τ'αμαξι κανει καποια μετρα στριβοντας και μετα τρωει σβουρα αποτομη,οταν εμπλακει κι ο απεναντι τροχος....Αν σου δουλεψει ετσι το Quaife τοτε στειλτο πισω για αντικατασταση....Εχεις το καλυτερο διαφορικο.Μην κανεις τη μ@λ@κια να το δωσεις κοψοχρονια να το χαρει αλλος...
    Δεν εχει σημασια αν ειχες και 19αρα πανω,το μπλοκε δουλευει το ιδιο και με 44kg ροπης επρεπε να τα καπνιζει για πλακα!Μηπως πατιναρει πολυ ο συμπλεκτης σου??Αν εισαι Αθηνα παρε με τηλεφωνο να τα πουμε απο κοντα.Αν οχι στειλε ενα βιντεακι οπως σου'πα... https://www.youtube.com/watch?NR=1&v=yaNNd4q-82Y
    δηλαδη ρε φιλος παιζει να ειναι ελατωματικο???

  12. #169
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BMW2jz Εμφάνιση μηνυμάτων
    δηλαδη ρε φιλος παιζει να ειναι ελατωματικο???
    Εγω αυτο πιστευω....Τα γραναζωτα διαφορικα οπως αυτο ειναι torgue sensing,δλδ καταλαβαινουν διαφορα ροπης μεταξυ των 2 τροχων και οχι διαοφρα ταχυτητας οπως τα δισκατα.Οσο περισσοτερο γκαζι δινεις τοσο περισσοτερο καβαλαει ραμπα και δυναμωνει η εμπλοκη του και μονο οταν αφησεις το γκαζι τελειως αρχιζει να χαλαρωνει.Αυτο βοηθαει πααααρα πολυ στην ακριβεια χαραξης της πορειας σου,ειτε οδηγεις γρηγορα,ειτε ντριφταρεις και σε βοηθα να σημαδευεις με ακριβεια το που θα παει το πισω μερος.Το ιδιο ακριβως κανουν και τα δισκατα με συμπλεκτη(δλδ το μαμισιο του Μ3 Ε46 και τα ΚΑΑΖ).Ισως το δικο σου να πατιναρει πανω στη ραμπα του και να μην εμπλεκει σωστα ή και καθολου.Πχ αυτο θα το κανει ετσι κι αλλιως αν για καποιο λογο βρεθεις στη μεση της στροφης με τον ενα τροχο στον αερα,ή αν χοροπηδαει λογω ανωμαλιων του οδοστρωματος.....Γι'αυτο και τα γραναζωτα διαφορικα ΔΕΝ χρησιμοποιουνται σε χωματινους αγωνες ή σε offroad καταστασεις...
    Δες κι εδω ενα αδυναμο αμαξι με κολλημενο διαφορικο που δυσκολα κανει σβουρα αφου η περισση προσφυση που του δινει το 100% μπλοκε δεν τον αφηνει ευκολα να σπινιαρει.Επισης του σπρωχνει τα μουτρα συνεχεια προς τα εξω....

    https://www.youtube.com/watch?v=-StP...eature=related
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  13. The Following 2 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    BILL007 (12-11-11), oldcarskickass (12-11-11)

  14. #170
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ερώτηση...
    το quaife μπαίνει σε οποιοδήποτε βήμα ή περιλαμβάνει και το επιθυμητό βήμα κατα την παραγγελία;

Σελίδα 17 από 31 ΠρώτηΠρώτη ... 7151617181927 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP