Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
Η κατι δεν δουλευει σωστα εκει μεσα η μας κανεις πλακα ειτε δεν εχεις ξανα-οδηγησει με μπλοκε διαφορικο!Η δουλεια ολων των μπλοκε διαφορικων ειναι να παταει οσο δυνατον καλυτερα τ'αμαξι δλδ να σου δινει τη μεγιστη δυνατη προσφυση.Αν ηθελες να ξεκολλαει με μια τιμονια ας το κολλαγες....Κι εγω Quaife εχω και τ'αμαξι ειναι ντριφταδικο...Απλως το μονο μειονεκτημα του σε σχεση μ'ενα ντριφταδικο(οχι δρομου) δισκατο ειναι οτι μεταβαλλεται συνεχως η εμπλοκη του(ενω το αλλο σε καθε γκαζια γινεται 100%=πιο ευκολο ντριφτ) και σου δινει παντα μεγιστη προσφυση του πισω αξονα ακομη και στο αφημα του γκαζιου και σε επαναφερει στην ευθεια σχετικα συντομα.Με τη δυναμη που'χει τ'αμαξι σου αυτα ειναι ψιλα γραμματα.
Τ'αμιγως ντριφταδικο μπλοκε ειναι 2 δρομων,τουτεστιν μπλοκαρει σε μικροτερο ποσοστο ΚΑΙ στο αφημα του γκαζιου διατηρωντας την πλαγιολισθηση.Τα ΚΑΑΖ,Quaife,Wavetrac κτλ ειναι 1.5 δρομων,δλδ ξεμπλοκαρουν σταδιακα στο αφημα του γκαζιου ενω μονο το πρωτο μπλοκαρει στο πατημα του γκαζιου μεχρι 100%(τ'αλλα μεχρι 80%).
Πιστεψε με αν δεν καταφερνεις να πλαγιολισθαινεις ατελειωτα με το Quaife, τοτε μ'ενα ντριφταδικο διαφορικο ή μ'ενα κολλημενο μαλλον θα το'κανες αφισα το BMW-Supra σου....
Υ.Γ. Δεν στη ''λεω'' φιλε μου απλως αυτο που ειπες ειναι τραγικα λαθος(εφοσον δεν κανατε μ@λ@κια στην τοποθετηση του) κι αν εισαι Αθηνα,ελα να βρεθουμε να παμε τ'αμαξι σου μαζι βολτα και να το τσεκαρουμε....παντα φιλικα και με διαθεση να βοηθησω
ααα κ φιλος εχω ξαναοδηγησει με μπλοκε καποιου φιλου 325με 17αρα ομως κ ειναι για πολυ παντα το αμαξι πολυ παιχνιδι κ δν ειναι πανω απο 192 αλογα το αυτοκινητο...τωρα φταιει κιολας που εχω 18αρα εγω αλλα τοσο πολυ πια???280 αλογα ειναι 44 κιλα γυρναει το ρημαδι...τι φταιει το διαφορικο φταιει...