Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 306

Θέμα: [E46] πολύ κοντό διαφορικό...help...

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    20-05-11
    Περιοχή
    dodekanhssos
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    318
    Thanked
    81
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    παιδες το πηρα το εργαλειο ολα κομπλε...μπορω να πω οτι ειμαι φουλ απογοητευμενος απο το διαφορικο...ειναι μια μουφα σκετη δν κανει για παιχνιδι με τιποτα...ειναι σαν να εχω ενα μηχανικο αντισπιν επανω...κ το αμαξι ειναι σαν να ειναι στημενο για drag...εγω ηθελα μπλοκε για παιχνιδι οχι για να με διορθωνει...κριμας γιατι ανοιξα κ θεμα εδω για το αν ειναι καλο το quaife πριν το παρω κ οι 9 στουσ 10 μου ελεγαν παρτο ειναι κ γαμω τα διαφορικα δεν θα το μετανιωσεις κ ετσι...εχετε το νου σας το δινω οποιος ενδιφερεται...

  2. #2
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BMW2jz Εμφάνιση μηνυμάτων
    παιδες το πηρα το εργαλειο ολα κομπλε...μπορω να πω οτι ειμαι φουλ απογοητευμενος απο το διαφορικο...ειναι μια μουφα σκετη δν κανει για παιχνιδι με τιποτα...ειναι σαν να εχω ενα μηχανικο αντισπιν επανω...κ το αμαξι ειναι σαν να ειναι στημενο για drag...εγω ηθελα μπλοκε για παιχνιδι οχι για να με διορθωνει...κριμας γιατι ανοιξα κ θεμα εδω για το αν ειναι καλο το quaife πριν το παρω κ οι 9 στουσ 10 μου ελεγαν παρτο ειναι κ γαμω τα διαφορικα δεν θα το μετανιωσεις κ ετσι...εχετε το νου σας το δινω οποιος ενδιφερεται...
    Η κατι δεν δουλευει σωστα εκει μεσα η μας κανεις πλακα ειτε δεν εχεις ξανα-οδηγησει με μπλοκε διαφορικο!Η δουλεια ολων των μπλοκε διαφορικων ειναι να παταει οσο δυνατον καλυτερα τ'αμαξι δλδ να σου δινει τη μεγιστη δυνατη προσφυση.Αν ηθελες να ξεκολλαει με μια τιμονια ας το κολλαγες....Κι εγω Quaife εχω και τ'αμαξι ειναι ντριφταδικο...Απλως το μονο μειονεκτημα του σε σχεση μ'ενα ντριφταδικο(οχι δρομου) δισκατο ειναι οτι μεταβαλλεται συνεχως η εμπλοκη του(ενω το αλλο σε καθε γκαζια γινεται 100%=πιο ευκολο ντριφτ) και σου δινει παντα μεγιστη προσφυση του πισω αξονα ακομη και στο αφημα του γκαζιου και σε επαναφερει στην ευθεια σχετικα συντομα.Με τη δυναμη που'χει τ'αμαξι σου αυτα ειναι ψιλα γραμματα.
    Τ'αμιγως ντριφταδικο μπλοκε ειναι 2 δρομων,τουτεστιν μπλοκαρει σε μικροτερο ποσοστο ΚΑΙ στο αφημα του γκαζιου διατηρωντας την πλαγιολισθηση.Τα ΚΑΑΖ,Quaife,Wavetrac κτλ ειναι 1.5 δρομων,δλδ ξεμπλοκαρουν σταδιακα στο αφημα του γκαζιου ενω μονο το πρωτο μπλοκαρει στο πατημα του γκαζιου μεχρι 100%(τ'αλλα μεχρι 80%).
    Πιστεψε με αν δεν καταφερνεις να πλαγιολισθαινεις ατελειωτα με το Quaife, τοτε μ'ενα ντριφταδικο διαφορικο ή μ'ενα κολλημενο μαλλον θα το'κανες αφισα το BMW-Supra σου....
    Υ.Γ. Δεν στη ''λεω'' φιλε μου απλως αυτο που ειπες ειναι τραγικα λαθος(εφοσον δεν κανατε μ@λ@κια στην τοποθετηση του) κι αν εισαι Αθηνα,ελα να βρεθουμε να παμε τ'αμαξι σου μαζι βολτα και να το τσεκαρουμε....παντα φιλικα και με διαθεση να βοηθησω
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  3. The Following 5 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    BILL007 (11-11-11), bill_m3 (11-11-11), PANOS-E60 (12-11-11), panose30 (07-02-12), Thomelef (12-11-11)

  4. #3
    Εγγραφή
    20-05-11
    Περιοχή
    dodekanhssos
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    318
    Thanked
    81
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η κατι δεν δουλευει σωστα εκει μεσα η μας κανεις πλακα ειτε δεν εχεις ξανα-οδηγησει με μπλοκε διαφορικο!Η δουλεια ολων των μπλοκε διαφορικων ειναι να παταει οσο δυνατον καλυτερα τ'αμαξι δλδ να σου δινει τη μεγιστη δυνατη προσφυση.Αν ηθελες να ξεκολλαει με μια τιμονια ας το κολλαγες....Κι εγω Quaife εχω και τ'αμαξι ειναι ντριφταδικο...Απλως το μονο μειονεκτημα του σε σχεση μ'ενα ντριφταδικο(οχι δρομου) δισκατο ειναι οτι μεταβαλλεται συνεχως η εμπλοκη του(ενω το αλλο σε καθε γκαζια γινεται 100%=πιο ευκολο ντριφτ) και σου δινει παντα μεγιστη προσφυση του πισω αξονα ακομη και στο αφημα του γκαζιου και σε επαναφερει στην ευθεια σχετικα συντομα.Με τη δυναμη που'χει τ'αμαξι σου αυτα ειναι ψιλα γραμματα.
    Τ'αμιγως ντριφταδικο μπλοκε ειναι 2 δρομων,τουτεστιν μπλοκαρει σε μικροτερο ποσοστο ΚΑΙ στο αφημα του γκαζιου διατηρωντας την πλαγιολισθηση.Τα ΚΑΑΖ,Quaife,Wavetrac κτλ ειναι 1.5 δρομων,δλδ ξεμπλοκαρουν σταδιακα στο αφημα του γκαζιου ενω μονο το πρωτο μπλοκαρει στο πατημα του γκαζιου μεχρι 100%(τ'αλλα μεχρι 80%).
    Πιστεψε με αν δεν καταφερνεις να πλαγιολισθαινεις ατελειωτα με το Quaife, τοτε μ'ενα ντριφταδικο διαφορικο ή μ'ενα κολλημενο μαλλον θα το'κανες αφισα το BMW-Supra σου....
    Υ.Γ. Δεν στη ''λεω'' φιλε μου απλως αυτο που ειπες ειναι τραγικα λαθος(εφοσον δεν κανατε μ@λ@κια στην τοποθετηση του) κι αν εισαι Αθηνα,ελα να βρεθουμε να παμε τ'αμαξι σου μαζι βολτα και να το τσεκαρουμε....παντα φιλικα και με διαθεση να βοηθησω
    ααα κ φιλος εχω ξαναοδηγησει με μπλοκε καποιου φιλου 325με 17αρα ομως κ ειναι για πολυ παντα το αμαξι πολυ παιχνιδι κ δν ειναι πανω απο 192 αλογα το αυτοκινητο...τωρα φταιει κιολας που εχω 18αρα εγω αλλα τοσο πολυ πια???280 αλογα ειναι 44 κιλα γυρναει το ρημαδι...τι φταιει το διαφορικο φταιει...

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP