o N40 απο 2002 -2004
ο Ν42 απο 2001- 2004
οι Ν45,Ν46 απο μεσα 2004 μεχρι το τελος της παραγωγης του
o N40 απο 2002 -2004
ο Ν42 απο 2001- 2004
οι Ν45,Ν46 απο μεσα 2004 μεχρι το τελος της παραγωγης του
Στα Ν40-Ν45 τις διαφορες τις ψαχνεις με το μικροσκοπιο...Διαφορετικη διαχειριση αλλαγες στην αναφλεξη ...αλλαξε πολ/στες απο bremi σε bosch και εφτιαξε λιγο το πραγμα...διαφορετικα μπουζι...Στο μικροσκοπιο ! Οσο για τον Ν40-Ν46 η μεγαλυτερη αλλαγη ηταν οτι ο Ν42 ειχε valvetronic ενω ο Ν46 οχι! Τελος να πω οτι valvetronic ειχε μονο ο Ν42!!! Κανενας αλλος απλα επειδη ειχαν ιδια καπακια (τα πλαστικα) οι παντογνωστες τους βαφτισαν valvetronic! Επισης οι γενειες Ν42-Ν64 ειναι οι μηχανες που περασαν στον Ασσο αργοτερα!
Δεν πιστευω να ειναι ιδια η τιμη για τους λογους που αναφερθηκαν πιο πανω ... Αλλα σκεψου τι λεφτα πρεπει να δωσεις και για ποσα αλογα! Αν ειχε το Μ52 Β20 τοτε το οφελος θα ηταν πολυ μεγαλυτερο ...τοτε θα ημουν πιο θερμος, μιας και η βελτιωση θα αγγιζε τα 50 αλογα!
Αυτό με τον Ν40 και αν είναι valvetronic η όχι, άλλη πονεμένη ιστορία.
Να επιμένω στον Παπαδόπουλο, εδώ στην Θεσσαλονίκη, ότι η μπροσούρα του μοντέλου μου γράφει πως δεν είναι valvetronic και έχει απλά μονό vanos. Aυτοί να επιμένουν πως είναι valvetronic, διότι ότι κινητήρας αρχίζει απ το γράμμα Ν είναι τέτοιος!
Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.
m-power_01 (04-02-10)
m-power_01 (04-02-10)
Εγω εφαγα κολημα τωρα με αυτο τελικα τι ισχυει? Τοσο καιρο πιστευα οτι ο Ν46 ειναι valvetronic το ιδιο ισχυριζονται και καποιοι μηχανικοι. Το φουσκωμα στο καπακι δεν ειναι απο το μηχανισμο του valvetronic???Και αν δεν ειναι valvetronic τι ειναι τελικα εχει καποιο συστημα?
quattro ist fur sissies