συμφωνώ απόλυτα. το csl, για μένα είναι το αποκορύφωμα του division. συνδιάζει
τα πάντα. ένα αυτοκίνητο με πολύ βασικό εξοπλισμό, για να μπορεί να είναι ένα
καλό βολτάδικο - ταξιδιάρικο αμάξι, και ταυτόχρονα κουβαλάει καθαρά motorsport
χαρακτήρα σε αίσθηση - ήχο - κράτημα - γκάζι. πραγματικά είναι το ταβάνι της
εταιρείας, τουλάχιστο σε σχέση με ότι άλλο έχουμε δεί μέχρι σήμερα. είναι το αμάξι
του πραγματικού οδηγού, ο οποίος ταυτίζεται μαζί του. σαββάτο πρωί με το κράνος
στην πίστα, και το βράδυ στην δεξίωση με σμόκιν και παπιγιόν...η μοναδική ///Μ3, που
για μένα αξίζει τον τίτλο...και π@@τάνα και κυρία. μακάρι να μπορούσα να αλλάξω
το δικό μου με ένα, ας ήταν και φούλ τρομπέτο όπως είναι του κρητικού.![]()