Αντεχει στις θερμοκρασιες??....γιατι αν αντεχει θα αρχισω να ξηλωνω πλαστικα απο το μοτερ...
κάτι βρήκα, βλέπω ότι πολλοί το κάνουν και στα καπάκια του κινητήρα
https://www.southeastcarbonworks.com...ew&idGallery=1
Nick bmwlover (06-11-11)
Δεν ξέρω αν έχετε κανονίσει γκρουπ μπάι....αν όχι ενημερώστε και μένα.ίσως μπάξω
![]()
BILL007 (06-11-11), Nick bmwlover (06-11-11)
Πάρα πολύ καλό, και ομολογώ δεν το ήξερα!!! Εάν και στο δικό μου αμάξι δεν υπάρχει περίπτωση να το δοκίμαζα ποτέ...παρόλα αυτά είναι πολύ ενδιαφέρουσα τεχνική!!!
Το θέμα είναι τι κατεργασία θέλει το κομμάτι πριν...πρέπει να περαστεί με κάποιο primer?
Στη συνέχεια μετά το βούτημα πρέπει λογικά να περαστεί με κάποιο coating για προστασία του υδατογραφίματος?
Επίσης να φανταστώ ότι (εάν δεν έχει βερνικαριστεί μετά) το υδατογράφιμα μπορεί να φύγει από το κομμάτι σχετικά εύκολα...διότι σε κάποιο βίντεο που ποσταρίστηκε πιο πάνω κάποιος βάφει το χέρι του...
Μπράβο για το thread Θωμά!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη EVERGET : 06-11-11 στις 16:18
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Thomelef (06-11-11)