Την τριτη συνεχιστηκε η εκπαιδευση μεχρι το απογευμα οπου παραδωσαμε τα αυτοκινητα.Το θεαμα απο τον πυργο της πιστας στον οροφο του VIP Lounge της BMW Motorsport θα μας μεινει αξεχαστο.
Την τριτη συνεχιστηκε η εκπαιδευση μεχρι το απογευμα οπου παραδωσαμε τα αυτοκινητα.Το θεαμα απο τον πυργο της πιστας στον οροφο του VIP Lounge της BMW Motorsport θα μας μεινει αξεχαστο.
BILL007 (30-10-11), katsaraios (30-10-11), Monsta (30-10-11), Nick bmwlover (30-10-11), soc12r (30-10-11), Thomelef (30-10-11)
αμάν ρε νίκο...τι πράγμα είναι αυτό που σου'χει τύχει. κακοπερνάς ρε γμτ...
ώστε σε ικανοποίησε το 1Μ στο έπακρο απ'ότι κατάλαβα...για τα κομπετίσιον δεν
θα σε ρωτήσω, μιάς και τι να κλάσουν μπροστά στον δικό σου πύραυλο. είμαι
όμως περίεργος για το μικρούλι...απο φρένο - θόρυβο τι λέει???ακούγετε το
μοτέρ, ή το highlight στον ήχο είναι η εξάτμιση με τα σκασίματα? το σαζμάν ώντας
χειροκίνητο είναι καθόλου κοντό, ή είναι το κλασικό της bmw με μακρυά
διαδρομή και συμπλέκτη σαν βούτυρο???κουράζεται εύκολα, ή δεν καταλαβαίνει
μία στο συνεχόμενο σκίσιμο???έχει μπαμ, ή είναι τόσο γραμμικό που δεν
καταλαβαίνεις ότι λειτουργεί με βοήθεια υπερσυμπιεστή...επίσεις πέραν της
τουρμπίσιας ροπής, υπάρχουν στοιχεία που να σου θυμίζουν πως οδηγείς
ένα τουρμπίσιο αμάξι???
![]()
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Specialized (02-11-11)
Θωμα ολα αυτα που ρωτας θα μπορουσα να σου απαντησω αν το ειχα για περισσοτερο χρονο.Μια συντομη βολτα το εκανα και το μονο που θυμαμαι ειναι οτι μου εκανε κεφι το ολο συνολο.
Ειναι φανερο πως ειναι ελαφρυτερο απ το Μ3 και με το κοντυτερο μεταξονιο και τη ροπη στα χαμηλα ειναι πιο ευχαριστο στα κλειστα κομματια.Ασε που οταν ειναι διπλα σε Μ3 παρκαρισμενο ,τα φουσκωματα του το καθιστουν ως το υπερτουμπανο της παρεας και το παραδεχτηκαν ολοι.
Thomelef (31-10-11)