Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 39

Θέμα: Crash Test με 190 km την ωρα.

  1. #21
    Εγγραφή
    17-08-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Μηνύματα
    190
    Thanked
    195
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Που ακριβως ειναι το εντυπωσιακο. Αυτο επρεπε να γινει. Σε ενα τοσο μικρο αυτοκινητο ο κλωβος του πρεπει να ειναι ανθεκτικος. Καθως ακομα και μια μικρη συγκρουση θα μπορουσε να σε τραυματίσει πολυ ασχημα.

    Το να φτιαχτει πολυ ανθεκτικος κλωβός δεν ειναι δυσκολο. Ομως πρακτικα η ακαμψια του οχηματος θα μπορουσε σε λιγο πιο μεγαλες ταχυτητες να σε σκοτωσει καθως ολη η ισχυς της σύγκρουσης μεταφερεται αυτούσια στο σωμα μας. Αρα τα περισσοτερα ζωτικα οργανα θα καταστρέφονταν ακαριαία. Εκει που ενα αυτοκινητο σαν το Focus μπορει να σε ειχε σωσει.

    Στα 190 xlm βεβαια δεν υπαρχει σωτηρια ουτε με τεθωρακισμενο.
    Εγκαταστάσεις - Μελέτες Hi-Fi, TV, Home Cinema.

  2. The Following User Says Thank You to graphe36 For This Useful Post:

    Dimzan (26-10-11)

  3. #22
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7376
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    για να δουμε και αλλα αποτελεσματα...μπορουμε να μπουμε στο https://www.euroncap.com/ εχει αρκετα ενδιαφεροντα πραγματα να διαβασει κανεις για την φυση και την ουσιαστικη προσωμοιωση των crash tests..
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nik200 : 26-10-11 στις 08:41 Αιτία: λαθος

  4. #23
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    η παθητικη ασφαλεια των αυτοκινητων ειναι μεγαλο θεμα...Υπαρχουν ορισμενοι βασικοι κανονες που ενας μηχανολογος αντιλαμβανεται αμεσως...
    1)Οσο μικροτερη μαζα εχει το οχημα,τοσο λιγοτερη κιν ενεργεια θα εχει σε καθε ταχυτητα...
    2)εαν το οχημα εχει το μοτερ τοποθετημενο πισω,εχει ελαστικη συμπεριφορα εμπρος μερους...Το μοτερ δεν μπορει να ποροφησει ενεργεια,απλα την μεταφερει στην καροτσα...ενω το σμαρτ εχει ενα κλωβο Μερσεντες χωρις μοτερ εμπρος και αποδιδει ιδανικα σε εμπροσθιες συγκρουσεις...
    Το βιντεο με το φοκους ειναι συγκλονιστικο...
    Πριν πολλα χρονια,σαν φοιτητης μου ειχαν δειξει ενα βιντεο απο κρασ τεστ μαχητικου αεροσκαφους με 700-800κμ σε παρομοιο τοιχο...Ηταν κατι τι τρομερο το παγωμα της εικονας και η παρακολουθηση καρε καρε του βιντεο...καθως το αεροσκαφος προσεκρουε στον τοιχο,αμεσως λογω της τεραστιας θερμοτητας της συγκρουσης καιγοταν και ελιωνε σε σταχτη...Παγωνοντας την εικονα εβλεπες καθαρα το μισο σκαφος σκονη,και το αλλο μισο ανεγγιχτο...ενω στο φοκους λογω πιο μικρης ταχυτητας υπαρχει μεταροφα ενεργειας σε ολο το αμαξι...και φαινεται καθαρα η παραμορφωση του πισω μερους την στιγμη της κρουσης...αν το βρει καποιος το βιντεο ασ το ανεβασει...
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

  5. The Following 2 Users Say Thank You to skandalis447 For This Useful Post:

    BILL007 (26-10-11), pilot (26-10-11)

  6. #24
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.250
    Thanked
    14142
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Επίσης το ότι ο κλωβός του smart δεν παραμορφώνεται δεν σημαίνει ότι σώζεσαι...
    Οι τεράστιες δυνάμεις που απορροφά ξεσπάνε πάνω σου και πεθαίνεις ακαριαία...



  7. #25
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    το οριο του ανθρωπινου οργανισμου ειναι το πολυ 100g...που σημαινει οτι αν καταγραφει τετοια επιβραδυνση ακομα και χωρις το παραμικρο γδαρσιμο-χτυπημα...δεν τη βγαζουμε καθαρη...Ο στοχος ολων των κατασκευαστων ειναι να μειωσουν
    1)Την πιθανοτητα χτυπηματων στους επιβατες,
    2)Τις τιμες αρνητικων επιβραδυνσεων που δεχονται...
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

  8. The Following User Says Thank You to skandalis447 For This Useful Post:

    BILL007 (26-10-11)

  9. #26
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νεο Ηρακλειο, Αθηνα
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    565
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skandalis447 Εμφάνιση μηνυμάτων
    το οριο του ανθρωπινου οργανισμου ειναι το πολυ 100g...που σημαινει οτι αν καταγραφει τετοια επιβραδυνση ακομα και χωρις το παραμικρο γδαρσιμο-χτυπημα...δεν τη βγαζουμε καθαρη...Ο στοχος ολων των κατασκευαστων ειναι να μειωσουν
    1)Την πιθανοτητα χτυπηματων στους επιβατες,
    2)Τις τιμες αρνητικων επιβραδυνσεων που δεχονται...
    και γι αυτο θελουμε μεγαλη "μουρη" στο αμαξι με μεγαλη ελαστικοτητα ωστε να εχουμε οσο το δυνατον πιο μικρη επιβραδυνση και με μεγαλυτερη διαρκεια

    και οσο το δυνατον πιο ακαμπτο κλωβο επιβατων ωστε να μην παραμορφωθει και τους χτυπησει η τους παγιδευσει.

    Αν το σμαρτ ειχε μουρη παλιας mercedes (μηκος 1 μετρο και) και μεσωστη ελαστικοτητα τοτε με τον κλωβο που εχει θα αντεχε ακομα καλυτερα σε μετωπικα κρας τεστς

  10. The Following User Says Thank You to Dimzan For This Useful Post:

    BILL007 (26-10-11)

  11. #27
    Εγγραφή
    15-01-10
    Περιοχή
    Μοσχάτο
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    345
    Thanked
    416
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimzan Εμφάνιση μηνυμάτων
    @nik 2 focus με αντιθετες ταχυτητες 190χλμ το καθενα ειναι σα να πεφτει ενα focus με 380 στον τοιχο. Νταξει εκι δεν υπαρχει ελπιδα. Ολες οι μετωπικες που γινονται σε δρομους-καρμανιολες ειανι γιατι ειανι η διαφορα ταχυτητας των αυτοκινητων μεγαλη. Αμα πηγαινει ο ενας με 100 και ο αλλος με 120 τοτε εχουμε 220 χλμ ταχυτητα κρουσης οποτε ειναι λιγο ουτοπικο να μιλαμε για επιζωντες.
    και όμως αυτό δεν είναι αληθές...
    αν δεις σε ένα επεισόδιο των mythbusters έκαναν μετωπική με τοίχο σε Χ χιλιόμετρα και μετωπική μεταξύ 2 αυτοκινήτων πάλι με Χ χιλιόμετρα.
    Οι ζημιές ήταν ακριβώς οι ίδιες.
    Αυτό συμβαίνει γιατί ο τοίχος δεν παραμορφώνεται ώστε να απορροφήσει την ενέργεια, ενώ το αυτοκίνητο παραμορφώνεται.
    Τελικά έχεις με 2 αυτοκίνητα διπλάσια ενέργεια αλλά και διπλάσια παραμόρφωση - απορρόφηση...

  12. The Following User Says Thank You to fast-enough For This Useful Post:

    BILL007 (26-10-11)

  13. #28
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.250
    Thanked
    14142
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Eγώ πιστεύω ότι η αλήθεια είναι στη μέση...Γιατί αμα δεις crash test απο παλιότερα αμάξια με μούρη 2 μέτρα (που λέει ο λόγος) και με σημερινά καμία σχέση.Τα παλιά κόβονταν σαν χαρτόκουτα.

    Σημασία έχει και το υλικό και ο σχεδιασμός πιστεύω...

    Στην τελική πάντος το συμπέρασμα είναι ένα...Με 200 χιλιόμετρα μετωπική δεν γλιτώνεις δια του τίποτα...



  14. #29
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παιδια το θεμα ειναι το αμαξι να καταστρεφεται αποροφωντας ενεργεια...και οχι να μενει ακαμπτο μεταδιδοντας την ενεργεια στους επιβατες...γιαυτο και ολα τα συγχρονα αμαξια εχουν ζωνες ελεγχομενης παραμορφωσης εμπρος...οι οποιες βεβαια αν τρακαρουν μια φορα και μετα ελθουν σε καλυμπρα...δεν εχουν καμμια σχεση...νομιζω ο κλαρκσον ειχε κανει μια δοκιμη σε 2 φοκους,το ενα φτιαγμενο απο τρακα εμπρος......για να το βρει καποιος...
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

  15. The Following User Says Thank You to skandalis447 For This Useful Post:

    oldcarskickass (27-10-11)

  16. #30
    Εγγραφή
    29-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    4.075
    Thanked
    7447
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skandalis447 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παιδια το θεμα ειναι το αμαξι να καταστρεφεται αποροφωντας ενεργεια...και οχι να μενει ακαμπτο μεταδιδοντας την ενεργεια στους επιβατες...γιαυτο και ολα τα συγχρονα αμαξια εχουν ζωνες ελεγχομενης παραμορφωσης εμπρος...οι οποιες βεβαια αν τρακαρουν μια φορα και μετα ελθουν σε καλυμπρα...δεν εχουν καμμια σχεση...νομιζω ο κλαρκσον ειχε κανει μια δοκιμη σε 2 φοκους,το ενα φτιαγμενο απο τρακα εμπρος......για να το βρει καποιος...




    Eδω ειμαστε.

  17. The Following 4 Users Say Thank You to Leonidas_E39 For This Useful Post:

    Bassakos (26-10-11), BILL007 (26-10-11), Lambros46 (26-10-11), Monsta (26-10-11)

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP