Επίσης το ότι ο κλωβός του smart δεν παραμορφώνεται δεν σημαίνει ότι σώζεσαι...
Οι τεράστιες δυνάμεις που απορροφά ξεσπάνε πάνω σου και πεθαίνεις ακαριαία...![]()
Επίσης το ότι ο κλωβός του smart δεν παραμορφώνεται δεν σημαίνει ότι σώζεσαι...
Οι τεράστιες δυνάμεις που απορροφά ξεσπάνε πάνω σου και πεθαίνεις ακαριαία...![]()
το οριο του ανθρωπινου οργανισμου ειναι το πολυ 100g...που σημαινει οτι αν καταγραφει τετοια επιβραδυνση ακομα και χωρις το παραμικρο γδαρσιμο-χτυπημα...δεν τη βγαζουμε καθαρη...Ο στοχος ολων των κατασκευαστων ειναι να μειωσουν
1)Την πιθανοτητα χτυπηματων στους επιβατες,
2)Τις τιμες αρνητικων επιβραδυνσεων που δεχονται...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
BILL007 (26-10-11)
και γι αυτο θελουμε μεγαλη "μουρη" στο αμαξι με μεγαλη ελαστικοτητα ωστε να εχουμε οσο το δυνατον πιο μικρη επιβραδυνση και με μεγαλυτερη διαρκεια
και οσο το δυνατον πιο ακαμπτο κλωβο επιβατων ωστε να μην παραμορφωθει και τους χτυπησει η τους παγιδευσει.
Αν το σμαρτ ειχε μουρη παλιας mercedes (μηκος 1 μετρο και) και μεσωστη ελαστικοτητα τοτε με τον κλωβο που εχει θα αντεχε ακομα καλυτερα σε μετωπικα κρας τεστς
BILL007 (26-10-11)