Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 39

Θέμα: Crash Test με 190 km την ωρα.

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    17-08-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Μηνύματα
    190
    Thanked
    195
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Που ακριβως ειναι το εντυπωσιακο. Αυτο επρεπε να γινει. Σε ενα τοσο μικρο αυτοκινητο ο κλωβος του πρεπει να ειναι ανθεκτικος. Καθως ακομα και μια μικρη συγκρουση θα μπορουσε να σε τραυματίσει πολυ ασχημα.

    Το να φτιαχτει πολυ ανθεκτικος κλωβός δεν ειναι δυσκολο. Ομως πρακτικα η ακαμψια του οχηματος θα μπορουσε σε λιγο πιο μεγαλες ταχυτητες να σε σκοτωσει καθως ολη η ισχυς της σύγκρουσης μεταφερεται αυτούσια στο σωμα μας. Αρα τα περισσοτερα ζωτικα οργανα θα καταστρέφονταν ακαριαία. Εκει που ενα αυτοκινητο σαν το Focus μπορει να σε ειχε σωσει.

    Στα 190 xlm βεβαια δεν υπαρχει σωτηρια ουτε με τεθωρακισμενο.
    Εγκαταστάσεις - Μελέτες Hi-Fi, TV, Home Cinema.

  2. The Following User Says Thank You to graphe36 For This Useful Post:

    Dimzan (26-10-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.334
    Thanked
    7389
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    για να δουμε και αλλα αποτελεσματα...μπορουμε να μπουμε στο https://www.euroncap.com/ εχει αρκετα ενδιαφεροντα πραγματα να διαβασει κανεις για την φυση και την ουσιαστικη προσωμοιωση των crash tests..
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nik200 : 26-10-11 στις 08:41 Αιτία: λαθος

  4. #3
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    η παθητικη ασφαλεια των αυτοκινητων ειναι μεγαλο θεμα...Υπαρχουν ορισμενοι βασικοι κανονες που ενας μηχανολογος αντιλαμβανεται αμεσως...
    1)Οσο μικροτερη μαζα εχει το οχημα,τοσο λιγοτερη κιν ενεργεια θα εχει σε καθε ταχυτητα...
    2)εαν το οχημα εχει το μοτερ τοποθετημενο πισω,εχει ελαστικη συμπεριφορα εμπρος μερους...Το μοτερ δεν μπορει να ποροφησει ενεργεια,απλα την μεταφερει στην καροτσα...ενω το σμαρτ εχει ενα κλωβο Μερσεντες χωρις μοτερ εμπρος και αποδιδει ιδανικα σε εμπροσθιες συγκρουσεις...
    Το βιντεο με το φοκους ειναι συγκλονιστικο...
    Πριν πολλα χρονια,σαν φοιτητης μου ειχαν δειξει ενα βιντεο απο κρασ τεστ μαχητικου αεροσκαφους με 700-800κμ σε παρομοιο τοιχο...Ηταν κατι τι τρομερο το παγωμα της εικονας και η παρακολουθηση καρε καρε του βιντεο...καθως το αεροσκαφος προσεκρουε στον τοιχο,αμεσως λογω της τεραστιας θερμοτητας της συγκρουσης καιγοταν και ελιωνε σε σταχτη...Παγωνοντας την εικονα εβλεπες καθαρα το μισο σκαφος σκονη,και το αλλο μισο ανεγγιχτο...ενω στο φοκους λογω πιο μικρης ταχυτητας υπαρχει μεταροφα ενεργειας σε ολο το αμαξι...και φαινεται καθαρα η παραμορφωση του πισω μερους την στιγμη της κρουσης...αν το βρει καποιος το βιντεο ασ το ανεβασει...
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

  5. The Following 2 Users Say Thank You to skandalis447 For This Useful Post:

    BILL007 (26-10-11), pilot (26-10-11)

  6. #4
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    Αχαρναι
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    486
    Thanked
    649
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skandalis447 Εμφάνιση μηνυμάτων
    η παθητικη ασφαλεια των αυτοκινητων ειναι μεγαλο θεμα...Υπαρχουν ορισμενοι βασικοι κανονες που ενας μηχανολογος αντιλαμβανεται αμεσως...
    1)Οσο μικροτερη μαζα εχει το οχημα,τοσο λιγοτερη κιν ενεργεια θα εχει σε καθε ταχυτητα...
    2)εαν το οχημα εχει το μοτερ τοποθετημενο πισω,εχει ελαστικη συμπεριφορα εμπρος μερους...Το μοτερ δεν μπορει να ποροφησει ενεργεια,απλα την μεταφερει στην καροτσα...ενω το σμαρτ εχει ενα κλωβο Μερσεντες χωρις μοτερ εμπρος και αποδιδει ιδανικα σε εμπροσθιες συγκρουσεις...
    Το βιντεο με το φοκους ειναι συγκλονιστικο...
    Πριν πολλα χρονια,σαν φοιτητης μου ειχαν δειξει ενα βιντεο απο κρασ τεστ μαχητικου αεροσκαφους με 700-800κμ σε παρομοιο τοιχο...Ηταν κατι τι τρομερο το παγωμα της εικονας και η παρακολουθηση καρε καρε του βιντεο...καθως το αεροσκαφος προσεκρουε στον τοιχο,αμεσως λογω της τεραστιας θερμοτητας της συγκρουσης καιγοταν και ελιωνε σε σταχτη...Παγωνοντας την εικονα εβλεπες καθαρα το μισο σκαφος σκονη,και το αλλο μισο ανεγγιχτο...ενω στο φοκους λογω πιο μικρης ταχυτητας υπαρχει μεταροφα ενεργειας σε ολο το αμαξι...και φαινεται καθαρα η παραμορφωση του πισω μερους την στιγμη της κρουσης...αν το βρει καποιος το βιντεο ασ το ανεβασει...
    Eίναι αυτό εδώ ..... πρόπερσι όταν το ανακάλυψα κατάλαβα οτι πλέον είχα εμπεδώσει για τα καλά την έννοια της λέξης "εξαϋλωση"...


  7. The Following 3 Users Say Thank You to aggelosmk2 For This Useful Post:

    Dimzan (27-10-11), fast-enough (27-10-11), GiannisRob (27-10-11)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP