Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 29

Θέμα: DIESEL H ΥΒΡΙΔΙΚΟ??

  1. #1
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    809
    Thanked
    1834
    Rides
    1

    Προεπιλογή DIESEL H ΥΒΡΙΔΙΚΟ??

    Την Πέμπτη που μας έρχεται- αν όλα πάνε καλά- αποχωρίζομαι το Ε90 μου αφολυ όπως είχα πει εξ αρχής δεν είχα καμία διάθεση να τους πληρώνω χωρίς λόγο και αφού δεν υπάρχει δυετρο αυτοκινητο η πωληση του ηταν μονοδρομος.
    Ψαχνω λοιπόν να βρω τον αντικαταστατη του και εχω κατασταλαξει στα εξης δυο-τρια αυτοκινητα.
    TOYOTA AURIS FACELIFT diesel 1,4 6ταχυτο ή το HONDA INSIGHT 1,3 υβριδικό.
    Το ποσο που εχω σκοπο να διαθεσω δεν πρεπει να ξεπερνα τα 16.000 ευρώ.
    Η χρηση που κανω πλεον ειναι καθημερινες μετακινησεις στην πολη ~20 χλμ την ημερα και κανα 2 ταξιδια τον χρονο. Εχω οικογενεια με ενα παιδι, 4 ετων.

    Εσεις πιο θα επιλεγατε και γιατι??
    Ανδρών επιφανών πάσα γη τάφος

  2. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Larissa
    Ηλικία
    56
    Μηνύματα
    409
    Thanked
    448
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    20χλμ Χ 300 μέρες = 60,000 χλμ (+ ταξίδια) τον χρόνο___Σεβαστό νούμερο...
    Είχα Honda (CR-V), ήταν αξιόπιστο - δεν ξέρω πως πάνε από αξιοπιστία τα Υβριδικά τους...

    Κακά τα ψέματα, (συνήθως) τα TOYOTA είναι ΚΟΡΥΦΗ από αξιοπιστία!

    Καινούργια θα είναι και τα δύο? Τι εγγυήσεις δίνουν οι εταιρίες?
    Σε μια 3ετία, θα έχεις περάσει τα 150,000χλμ - τι έξοδα συντήρησης θα χρειαστείς (μην φανταστέις οτι η εγγύηση καλύπτει ας πούμε τις υβριδικές μπαταρίες...)
    ...

  3. The Following User Says Thank You to asot For This Useful Post:

    strof (26-10-11)

  4. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κατερινη-Νεοι Πόροι
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    2.452
    Thanked
    3569
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    πανο τα υβριδικα της toyota ειναι πολυ καλυτερα απο το υβριδικο της honda.δουλευουν με διαφορετικη φιλοσοφια και τα τουοτα εχουν και ποιο πολλους χωρους και ποιο ποιο δυνατο κινητηρα.

  5. The Following 2 Users Say Thank You to scania124 For This Useful Post:

    strof (26-10-11), Z4 DCT (25-10-11)

  6. #4
    Εγγραφή
    24-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    2.454
    Thanked
    1890
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο asot Εμφάνιση μηνυμάτων
    20χλμ Χ 300 μέρες = 60,000 χλμ (+ ταξίδια) τον χρόνο___Σεβαστό νούμερο...
    Είχα Honda (CR-V), ήταν αξιόπιστο - δεν ξέρω πως πάνε από αξιοπιστία τα Υβριδικά τους...

    Κακά τα ψέματα, (συνήθως) τα TOYOTA είναι ΚΟΡΥΦΗ από αξιοπιστία!

    Καινούργια θα είναι και τα δύο? Τι εγγυήσεις δίνουν οι εταιρίες?
    Σε μια 3ετία, θα έχεις περάσει τα 150,000χλμ - τι έξοδα συντήρησης θα χρειαστείς (μην φανταστέις οτι η εγγύηση καλύπτει ας πούμε τις υβριδικές μπαταρίες...)
    20χλμ Χ 300 μερες = 6.000 χλμ

    Δεν νομιζω με αυτα τα χλμ να εχει προβληματα με εξοδα συντηρησης για την επομενη δεκαετια

    Εγω το yaris θα διαλεγα απο τα δυο. Αν και για τα χλμ που αναφερονται δεν ξερω αν συμφερει να πας ειτε σε diesel ειτε σε hybrid...

  7. The Following 2 Users Say Thank You to StratosZ4 For This Useful Post:

    asot (25-10-11), strof (26-10-11)

  8. #5
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σμφωνώ με τον Στράτο !!

    Κάνεις λίγα χιλιόμετρα ετησίως, οπότε πιστεύω, ένα οποιοδήποτε οικονομικό 1,200άρι ή 1400άρι θα σε καλύπτει τέλεια χωρίς να χρειάζεται να καταφύγεις σε υπερβολές.

    Προσωπικά, θα διάλεγα ένα μικρό τουρμπάτο, ώστε και οικονομικό να είναι όταν δεν το ζορίζω και την πλάκα μου να κάνω όταν θέλω !


  9. The Following 2 Users Say Thank You to Samaro For This Useful Post:

    ghost-rider (29-10-11), strof (26-10-11)

  10. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νεο Ηρακλειο, Αθηνα
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    565
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το insight δεν αξιζει και πολυ κατα τη γνωμη μου, μαπα επιδοσεις και καταναλωση ιδια με του απλου yaris.

    Το νεο jazz αξιζει σε υβριδικο αλλα δε νομιζω να φτανουν τα 16.000

    Το πετρελαιο auris κατα τη γνωμη μου αξιζει καλυτερα, αν και πιστευω πως με 16.000 εχεις απειρες επιλογες οποτε μην κολλας σε αυτα τα 2 μοντελα.

  11. The Following User Says Thank You to Dimzan For This Useful Post:

    strof (26-10-11)

  12. #7
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Samaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σμφωνώ με τον Στράτο !!

    Κάνεις λίγα χιλιόμετρα ετησίως, οπότε πιστεύω, ένα οποιοδήποτε οικονομικό 1,200άρι ή 1400άρι θα σε καλύπτει τέλεια χωρίς να χρειάζεται να καταφύγεις σε υπερβολές.

    Προσωπικά, θα διάλεγα ένα μικρό τουρμπάτο, ώστε και οικονομικό να είναι όταν δεν το ζορίζω και την πλάκα μου να κάνω όταν θέλω !

    Μιά που το θυμήθηκα !
    Η οικονομία στην κατανάλωση εξαρτάται άμεσα απο τον τρόπο οδήγησης !

    https://www.youtube.com/watch?v=badoMjA_rW0

  13. The Following 2 Users Say Thank You to Samaro For This Useful Post:

    ghost-rider (29-10-11), strof (26-10-11)

  14. #8
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Οτι σου ειπαν και παραπανω.....με 16000 στην τσεπη, εσυ κανεις παιχνιδι.......ακομα και το υβριδικο auris μπορεις να βρεις σε πολυ πολυ καλη κατασταση....ακομα και prius με ελαχιστα χλμ.....

    cash rules
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  15. The Following User Says Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    strof (26-10-11)

  16. #9
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11985
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Θα έβαζα στο παιχνίδι κ το auris hybrid 1.8 με 3.000 ευρώ επιπλέον, πολύ καλή ροπή/ιπποδύναμη (134hp) αλλά έχει τραγικό χώρο αποσκευών, μόλις 279lt έναντι των 354lt του diesel και 408lt του Honda.

    Mε δεδομένα λοιπόν τα 2 αυτοκίνητα που παραθέτεις για σύγκριση νομίζω ότι η πλάστιγγα γέρνει προς το Χόνδα.

    Είναι ελαφρύτερο
    Έχει μεγαλύτερους χώρους αποσκευών
    Είναι αυτόματο (ξεκούραστο για ταξίδια και πόΛη)
    Φρένα-αναρτήσεις έχουν τα ίδια
    Κατανάλωση έχει 4,4Lt/100κμ έναντι 4,8 του Τογιότα (μέση κατανάλωση)
    0-100 είναι ένα δευτερόλεπτο κάτω (12,2 έναντι 11,1)

    Στις εγγυήσεις, πρωτοπόρος πάντα η τογιότα υπερτερεί, δίνοντας:

    6 χρόνια για τα μηχανικά, 12 για σκουριά, 3 για χρώμα και 3 οδική βοήθεια.
    αντίστοιχα η Χόντα δίνει 3, 6, 3, 7.

    Τέλος, το Χόντα θέλει γενικό σέρβις κάθε 15Κ km και αλλαγή λαδιών κάθε 7,5
    ενώ το άουρις κάθε 30 σέρβις και κάθε 15 λάδια.

    Καλή τύχη με την επιλογή

    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  17. The Following 4 Users Say Thank You to Ptboul For This Useful Post:

    aristent (25-10-11), Samaro (25-10-11), strof (26-10-11), Vasilis (29-10-11)

  18. #10
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Larissa
    Ηλικία
    56
    Μηνύματα
    409
    Thanked
    448
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο StratosZ4 Εμφάνιση μηνυμάτων
    20χλμ Χ 300 μερες = 6.000 χλμ
    Δεν νομιζω με αυτα τα χλμ να εχει προβληματα με εξοδα συντηρησης για την επομενη δεκαετια
    Εγω το yaris θα διαλεγα απο τα δυο. Αν και για τα χλμ που αναφερονται δεν ξερω αν συμφερει να πας ειτε σε diesel ειτε σε hybrid...
    Σωστό - μάλλον ο καφες δεν είχε φτασει στα εγκεφαλικά κύτταρα ακόμη...
    ...

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP