ολα τα αμαξια τσαλακωνονται και πρεπει να τσαλακωνονται. Πρεπει να τσαλακωνονται με συγκεκριμενο τροπο ομως. Δηλαδη ο χωρος των επιβατων πρεπει να παραμενει αθικτοςκαι το υπολοιπο αμαξωμα να παιζει το ρολο του αμορτισερ που θα αποροφησει την ενεργεια της συγκρουσης ομαλα ωστε να ειανι οσο πιο ομαλο το φρεναρισμα των επιβατων και να μην εχουμε εσωτερικες αιμοραγιες.
με 190χλμ ομως ξεχαστε τα ολα. Δεν υπαρχει ουτε ενα πολιτικο αμαξι που να βγαλει ζωντανους τους επιβατες σε μετωπικη συγκρουση.
Τα roll cage ουσιαστικα ενισχυουν τον κλωβο του χωρου επιβατων και οντως βοηθουν το μεγιστο δυνατο. Ομως τα αγωνιστικα εχουν και ζωνες 4 σημειων και αμα δειτε εχουν κατι μπαγκετ που στο υψος του κεφαλιου εχουν μαξιλαρακια στα πλαγια ωστε να προστατευουν απ τις πλαγιες συγγκρουσεις. Και φυσικα οι οδηγοι φορανε και κρανος. Γι αυτο σοτυκαρουν με 140-150 σε δεντρα και σπανε μονο χερια η ποδια.
@nik 2 focus με αντιθετες ταχυτητες 190χλμ το καθενα ειναι σα να πεφτει ενα focus με 380 στον τοιχο. Νταξει εκι δεν υπαρχει ελπιδα. Ολες οι μετωπικες που γινονται σε δρομους-καρμανιολες ειανι γιατι ειανι η διαφορα ταχυτητας των αυτοκινητων μεγαλη. Αμα πηγαινει ο ενας με 100 και ο αλλος με 120 τοτε εχουμε 220 χλμ ταχυτητα κρουσης οποτε ειναι λιγο ουτοπικο να μιλαμε για επιζωντες. Απο τα 150 και κατω πυαρχουν ελπιδες και παλι υπο προϋποθεσεις