Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
φιλε στρατο..καταρχην δεν γινεται να δηλωσεις αμαξι με μοτερ αλλης εταιριας..ειναι 2 φορες παρανομο απο το να χεις ενα μεγαλυτερο απλα μοτερ, αδηλωτο!!!γιαυτο και βλεπεις αυτες τις μετατροπες και γινονται σε πιο παλια αμαξια..που ειναι συνηθως για πιστα..ομως..αυτα τα αμαξια τι πινακιδες θα βγαλουν???απο κτεο δεν παιρνανε-γιατι κανεις δεν βαζει υπογραφη σε μοτερ που παταει σε αλλες βασεις περα των μαμα...αρα τι κανεις???εγω αυτο το προβλημα το ειχα χρονια...μηπως αναγκαστικα το κρατας αδηλωτο???

Tο ξερω αλλα ειναι περιπτωση που εγω τουλαχιστον πρωτη φορα διαβαζω εδω μεσα. Αρα λιγακι ασυνηθης τουλαχιστον συγκριτικα με τις μετατροπες "μαμα/υπερκυβισμου"
Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
βλεπεις που ειναι πολυ ευκολο να λες, οχι στις μετατροπες, αλλα αν θες ενα πισταδικο αμαξι τα προβληματα ειναι πολλα...και μπλεκεις ασχημα..δεν εναντιωνομαι μαζι σου και ναι καταδικαζω τις μετατροπες που κυκλοφορουν στο δρομο..αλλα με τα υπολοιπα τι γινεται???τι λεει ο νομος???
Μπορει το πισταδικο αμαξι να εχει αγορασθει,φτιαχτει,μελετηθ ει ωστε να ειναι οσο το δυνατον οικονομικοτερο απλα και μονο για να κανεις το γουστο-χομπυ στην πιστα. Τονιζω το πιστα που συχνα βεβαια, γινεται δημοσιος δρομος... Κοστιζει πολυ ενα τρεηλερ να το πηγαινοφερνει καποιος σε πιστα? Δεν μπορεις να το εχεις χωρις πινακιδες μονο για πιστα?

Και συνεχιζω να επιμενω οτι πολλα πιστευω πως ειναι αδικα αλλα καλως η κακως ετσι τα πραγματα.