Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
Σοβαρο τουρμπισμα με κατω απο 4000 ευρωπουλα δεν γινεται....Και μιλαμε για 1ο σταδιο με αποδοση 170-190hp με πιεση ασφαλειας,ισως 200+ για κανα ανοιγματακι εχθρικο.Αν δεν θες να κυκλοφορεις αδηλωτος ή ημινομιμος(2λιτρος δηλωμενος) βαλε κομπρεσσορα.Και πιο φτηνα θα σου βγει και θα νομιζεις οτι απεκτησες κυβικα και κανει και για την καθημερινη χρηση που το θες...
ναι αν δεις στο αρχικο ποστ μιλαω για ετοιμο πακετο κομπλε στα 4.5 χιλιαρικα για Μ54 οποτε καπου εκει παιζει το μπατζετ της μετατροπης αντε κανα 500 παραπανω
Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο joseph Εμφάνιση μηνυμάτων
Για μενα 316 και τουρμπο, και να σπασει ποσο εχει ανα μοτερ? τα βρισκεις με το κιλο..

Αν και δεν τον γνωριζω προσωπικα, στο αργος ο καρρας εχει φτιαξει πολλα και σωστα τουρμπο και κομπρεσσορ
Ενας φιλος ειχε βαλει κομπρεσσορ σε ενα 318 46 εδω και 7-8 χρονια, το αμαξι το ειχα οδηγησει ηταν γυρω στα 170 αλογα αλλα πηγαινε σουπερ!! μου ειχε αρεσει πολυ
Το αμαξι το πουλησε με 180 χιλ χλμ και απο οτι μου ειπε, ο επομενος το εχει ακομα χωρις προβληματα.
Ενας φιλος ακομα που ειχε ενα 46 μ3 εκανε ολα τα σερβις εκει και ειχε δει πολλα τουρμπο.
Για τον Καρρα σκεφτομαι λογω παλαιοτερων φιλων που ασχοληθηκαν εκει εχουν καλη γνωμη ειδικα για τις τοποθετησεις σε Μ43
Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο msz3 Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιώργο χαίρομαι πολύ που θέτεις αυτό το ερώτημα γιατί εδώ και πολύ καιρό με απασχολεί και εμένα κάτι ανάλογο! (Μ43 με light turbo ή κομπρέσορα ή μετατροπή σε 2.2) οπότε πήρα κι εγώ τις απαντήσεις μου! Εγώ όμως χρησιμοποιώ την ζέτα μου ως δέυτερο αμάξι για βόλτες ή Σαβ/κο οπότε στην δικιά σου περίπτωση θα συμφωνήσω με την λύση του κομπρέσορα! ΚΑΙ νόμιμος είσαι, ΚΑΙ γκαζάκι έχεις, ΚΑΙ αξιόπιστο είναι, ΚΑΙ νορμάλ κατανάλωση έχεις(αν δεν του πίνεις το αίμα!) δλδ ΕΜ ΣΑΜΠΟΥ, ΕΜ ΚΟΝΤΙΣΙΟΝΕΡ!
Υ.Γ: Υπάρχει κανείς στο forum με Ζ3 με Μ43 τούρμπο ή κομπρέσορα για κανένα επιτόπιο νταλαβέρι? Αναμονή για ΠΜ...........
Σταυρο τον κομπρεσσορα δεν τον εχω αποκλειση απλα πιστευω θα ξεφευγω προς τα πανω σε χρημα