S8N (11-10-11)
Φιλε Γιαννη οταν εχεις ενα αμαξι ακριβο και αξιωσεων δε ξερω ποσο φθηνα θα ηθελες να βρεις να σου κανουν τα σερβις.
Περα απ αυτο ομως οταν κατι δε σου κανει και σου ξυνιζει ειδικα τωρα στις δυσκολες εποχες για ολους και για τα συνεργεια το συζητας με το οποιο συνεργειο(ειτε θες καλυτερες τιμες ειτε δε κανουν καλα τη δουλεια οπως εσυ την ηθελες και τη φανταζεσαι)και αν δε σου κανει ...εχει και αλλου πορτοκαλιες που κανουν πορτοκαλια
Τα πραγματα ειναι απλα δεν ειναι κανεις ταμενος πουθενα
Για να ξακαθαρισω καποια πραγματα οι τιμες ειναι παντα αναλογες και του τι οδηγεις....αλλο bmw αλλο λαντα,μοσχοβιτς,ζασταβα...κ π κλπ
www.deepbluebeachbar.com
Deep Blue, Paliochori, Milos HD 360º Virtual Tours:
360º HD Εικονικές Περιηγήσεις:
************** Click on the link: ****************
https://www.paliochori.com/vt/deepblue
Για το μονο που δεν μπορει ΚΑΝΕΙΣ ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ να μου κουνηθει (πλαγιος η ευθεως) ειναι στην προσοχη που δινω στα αμαξια μου και στα σερβις που τους κανω.....λαλακα δεν θελω να με πιανουν και να πουλανε φουμαρα για μεταξωτες κορδελες....
Τωρα Βαγγελη μου το θεμα δεν ειναι η κριση....το θεμα ηταν το τι πρεπει να κανω στο σερβις των 3 χρονων ενω πριν 6000χλμ, ειχα κανει γενικο απο μονος μου.....αλλα μαλλον βιαστικες και δεν κοιταξες παραπανω....κακος γιατι εισαι και ''στελεχος''.....
Τελικα ισως να μην ειναι ολα αθωα σε αυτη την ζωη........![]()
Δε καταλαβα τι δε κοιταξα ποιο πανω?
Απλα σχολιασα αυτο που ειπες και φανηκε πως το λες με παραπονο σαν να μην εισαι ικανοποιημενος
Και τι ειναι αυτο που δεν ειναι αθωα ολα σ'αυτη τη ζωη δε σε καταλαβα ?
Δε μιλησα για κανεναν απο τα δυο Γιαννη....ουτε και με πειραζει που τα πας και που οχι δικα σου ειναι καντα οτι θες.
Η ολη κουβεντα μου εγινε ακριβως γιατι ξερω πολυ καλα τις απαιτησεις σου και ποσο προσεχεις το αμαξι σου και γι αυτο εκανα και το σχολιο,αλλα εκτος του οτι το πηρες λαθος μαλλον εχεις και τη μυγα.
Δε μιλησα ουτε για να στη πω ουτε κακοπροεραιτα ουτε για να σου κουνηθω εκτος του οτι τετοια δειγματα δεν εχω δωσει.
Απλα ειπα τη γνωμη μου αν σε πειραξε λυπαμαι αλλα αυτη ειναι![]()
www.deepbluebeachbar.com
Deep Blue, Paliochori, Milos HD 360º Virtual Tours:
360º HD Εικονικές Περιηγήσεις:
************** Click on the link: ****************
https://www.paliochori.com/vt/deepblue
Δε μπορώ να δεχτώ πως ένα οποιοδήποτε εξειδικευμένο συνεργείο είναι καλύτερο από το εξουσιοδοτημένο, το οποίο έχει επενδύσει ένα πακτωλό χρημάτων σε εξοπλισμό, σεμινάρια προσωπικού, εγκαταστάσεις, αποθήκες κλπ.
Τρανή απόδειξη είναι η αναβάθμιση εγκεφάλου. Ο Σπανός μπορεί να στην κάνει σε 2 ώρες χάρις στα υπερσύγχρονα δίκτυά του (CAT7), κάποιος άλλος σε 2 μέρες ενώ ο παλιός μάστορας της γειτονιάς το πολύ πολύ να μπριζώσει την OBDII για έλεγχο σφαλμάτων.
Το εξουσιοδοτημένο θα σου κόψει απόδειξη, κρατά βιβλίο εισερχομένων-εξερχομένων, έχει μηχανοργάνωση αποθήκης και ξέρει που βρίσκεται τι ανά πάσα στιγμή. Ο εξειδικευμένος τις περισσότερες φορές δεν κόβει τίποτα, από αναλώσιμα βάζει καλά μεν (Textar, MAN, κλπ) αλλά όχι original, δεν είναι ενημερωμένος για ανακλήσεις ή TSB (technical service bulletins) και γενικά είναι λίγο της πατέντας. Κάποιοι εξ' αυτών είναι ομολογουμένως εξαιρετικοί (π.χ. Μανώλης) και έχουν φιλότιμο να βρουν την άκρη στο πρόβλημά σου, αλλά είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού.
Μέχρις εδώ συμφωνώ απολύτως με τον Βαγγέλη. Διαφωνώ στο ότι η χρέωση πρέπει να είναι ανάλογη αυτού που οδηγείς. Αγαπητέ Βαγγέλη, θα μιλήσω επώνυμα και θα σου φέρω ως παράδειγμα το συνεργείο του Σφακιανάκη στη Λαυρίου. Στο ισόγειο όπου στεγάζεται η έκθεση, βλέπεις μονάχα μοντέλα OPEL και Alfa Romeo. Στο υπόγειο όπου στεγάζεται το συνεργείο βλέπεις Opel και BMW, το ένα δίπλα στ' άλλο, με τους ίδιους μηχανικούς να ασχολούνται πότε με το Insignia και πότε με την 740. Στο ταμείο υπάρχει μια ταμπελίτσα που γράφει: "Εργατώρα Opel 45 ευρώ + ΦΠΑ, Εργατώρα BMW 75 ευρώ + ΦΠΑ". Αν αυτό δεν είναι κοροϊδία, τότε τι είναι?
bill_m3 (12-10-11), deepBLUE (11-10-11), GiannisRob (12-10-11), Stathis (12-10-11)
Ειναι αυτο ακριβως που πιθανο να συμβαινει σε ολη την ευρωπη, αλλα αλλο αυτο και αλλο να αποκαλουμε καποιον απατεωνα επειδη χρεωνει οπως χρεωνει.
Οσο για τα τακακια και διαφορα αλλα που αναφερεις και επειδη και γω καποτε τη πατησα σε συνεργειο που πηγαινα παλαιοτερα και πληρωσα μη γνησια για γνησια αν πραγματικα ο επαγγελματιας ειναι σωστος τοτε πρεπει τουλαχιστον να σε εχει ρωτησει για το τι ακριβως θες να βαλεις και την τιμη του εκαστοτε μη γνησιου ανταλλακτικου.
Οταν λοιπον εγω ανακαλυψα πως πληρωσα τα τακακια για γνησια και δεν ηταν πηγα πισω εκανα φασαρια και μου εβαλαν τα γνησια,και βεβαια δε ξαναπατησα,
Αυτο το λες απατεωνια....
www.deepbluebeachbar.com
Deep Blue, Paliochori, Milos HD 360º Virtual Tours:
360º HD Εικονικές Περιηγήσεις:
************** Click on the link: ****************
https://www.paliochori.com/vt/deepblue
S8N (11-10-11)
Βαγγέλη συμφωνούμε σε μερικά θέματα, αλλά στην Ευρώπη ΔΕΝ συμβαίνει αυτό. Δεν είναι δυνατόν, το ίδιο συνεργείο να χρεώνει για την εργασία διαφορετικά ανάλογα με την μάρκα του αυτοκινητου! Τότε θα ειχαμε και διαφορετικές χρεώσεις και για τα μοντέλα της ίδιας μάρκας! Τέτοιες εφευρέσεις μόνο στην Ελλάδα γίνονται. Και μην ξαχνάμε ότι χρεώσεις του τύπου €75/ώρα (25.000 δρχ όταν θα γυρίσουμε στην δραχμούλα) είναι και τιμές Γερμανίας όπου ο εκάστοτε μηχανικός έχει την ανάλογη αμοιβή !! Εδώ πως δικαιολογούνται?? και μη ξεχνάμε και τις υπερτιμολογήσεις στα ανταλλακτικά +40% από τις τιμές στο εξωτερικό.
Το πιο σωστό πιστεύω τελικά είναι να πάς εκεί όπου εμπιστεύεσαι τον μηχανικό (ελα που ο ξάδελφος είναι στη Θεσ/νίκη όμως..) όταν βέβαια τον βρείς..., και στην εκάστοτε αντιπροσωπεία για διαγνωστικούς ελέγχους (οταν χρειάζονται) λόγω των εξειδικευμένων και ακριβών μηχανημάτων.