Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγω νομιζω οτι ειναι θεμα στρωσιματος και λειτουργιας....Αυτο το λεω γιατι, στο 92αρι 320 με τον Ν κινητηρα ο οποιος σε ολους τσιμπαει λαδι, εμενα μου τσιμπαγε μεχρι τα 6000χλμ....μετα δεν ξανα συμπληρωσα μεχρι τα 16000 που το εδωσα...
Ο Ν43Β20 με τα 170 στο δικό μου δεν τσιμπάει σταγόνα. Και όποιος πει ότι δεν πιέζει τον Ν43 για να πάει μια Ε60 είναι ψεύτης, το μοτέρ είναι πολύστροφο και βγάζει τη ροπή ψηλά.

Όσο για τη συντήρηση, η πρώτη σφραγίδα αλλαγής λαδιού μπήκε από εμένα στα 27.000km! Θεωρώ απίθανο να είχε γίνει ενδιάμεση αλλαγή η οποία να μην κατεγράφη, καθώς ο άνθρωπος εργαζόταν στη BMW Hellas. Έκτοτε τα αλλάζω μια φορά το χρόνο ή όταν ανάψει η ένδειξη.

Μοτέρ που καίνε 1 λίτρο στα 2.000km και δεν είναι S (Μ) έχουν θέμα κατά τη γνώμη μου. Ακόμη και η φριτέζα το GTI δεν έκαιγε πάνω από λίτρο στα 5k με σκίσιμο.