Εγω νομιζω οτι ειναι θεμα στρωσιματος και λειτουργιας....Αυτο το λεω γιατι, στο 92αρι 320 με τον Ν κινητηρα ο οποιος σε ολους τσιμπαει λαδι, εμενα μου τσιμπαγε μεχρι τα 6000χλμ....μετα δεν ξανα συμπληρωσα μεχρι τα 16000 που το εδωσα, στο Ζ δεν εχω παρατηρισει καμια φορα διαφορα στην σταθμη του λαδιου απο τοτε που το πηρα...., ο ασσος εχει 29000χλμ και δεν εχει κουνηθει ο δεικτης απο το μαξιμουμ ποτε!!!, και αυτος ειναι με αμμεσο ψεκασμο....η μηχανη μου η οποια οταν την πηρα τρομαξα....γιατι στο στρωσιμο καθε 1000χλμ ηθελε σχεδον 500 γραμ λαδι (ετσι ειναι τα μποξερ τσιμπανε....αλλα αυτο ετρωγε κανονικα!!)....μετα τα 10000χλμ δεν εχει ξαναζητησει ποτε, και εχει 40000χλμ......
Ισως να ειναι ο λογος οτι την μηχανη δεν την πιεζω....αλλα το Ζ?, ακομα και τον ασσο πιεζω (οταν τον οδηγω εγω, σπανια).....
Αλλα ολα στρωθηκαν με ευλαβεια και οι αλλαγες γινονται καθε 7000χλμ μαξιμουμ...