Εμένα το Ν52 καίει 1lt λάδι περίπου στα 2000 χλμ
Εμένα το Ν52 καίει 1lt λάδι περίπου στα 2000 χλμ
Σιγουρα παιζει ρολο το λαδι, η χρηση, οι καιρικες και κλιματικες συνθηκες χρησεως, η συντηρηση και το πως εχει στρωθει το μοτερ.
Το να εχω στο νου μου καθε 1000-1500χλμ να συμπληρωνω λαδια ειναι κουραστικο και αν ηθελα να το κανω, θα επαιρνα φριτεζα...
Να πω την αληθεια βαζω ψιλα λαδια 0W30 γιατι εδω κανει αρκετο κρυο.
Το μοτερ παει πολυ καλα,την περασμενη κυριακη αρκετα πρωι βαρεσα με GPS 221 χλμ στην εθνικη και μολις ειχα συμπληρωσει ενα λιτρο.
Μεσοβδομαδα το εχει η γυναικα,αν το παρω την επομενη κυριακη και το βγαλω εθνικη ειμαι σιγουρος οτι στον γυρισμο για το σπιτι θα αναψει λαμπακι!
Οποτε δεν κανω τιποτα, το πουλαω ετσι οπως ειναι επιπλομενο![]()
Χρησιμοποιείς πολύ λεπτόρευστο λάδι γι'αυτό έχεις τέτοια κατανάλωση.
0W30 χρησιμοποιούν μόνο σε ορισμένους καινούριους κινητήρες (όπως ο thp των PSA-BMW) κι εκεί αν μια φορά βάλεις πιο χοντρό ιξώδες δεν το ξαναβάζεις, γιατί θα το καίει.
Εσύ που σίγουρα έχεις αρκετά χιλιόμετρα (αφού κάνεις 1500 το 10ήμερο) χρειάζεσαι οπωσδήποτε πιο χοντρό λάδι αφού έχουν ανοίξει τα διάκενα του κινητήρα σου, οπότε ένα 5w40 θα είναι το ιδανικό.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
zaharias (11-10-11)
Δεν ξερω αν υπερβαλλω η οχι... Δε νομιζω οτι πολυς κοσμος αλλαζει τα λαδια του ανα 8-10κ χλμ...Εγω το κανω και τωρα το εκανα και οταν ειχα το Clk,αν και κανω πολλα χλμ και θα μπορουσα να σκεφτω οτι δεν με συμφερει. Θελω ομως στο βαθμο που μπορω να ξερω οτι το αμαξι μου ειναι σε αριστη κατασταση και να νιωθω ασφαλεια και ηρεμια οτι δεν θα χαλασει κατι.
Αν καιει 1λιτρο/1000χλμ το δικο μου, στα 8000χλμ δεν θα ειχε σταγονα. Αν αυτο ειναι φυσιολογικο, μαλλον εγω ειμαι καπου λαθος.
Δεν θεωρω επιβεβλημενη αναγκη αλλαγη λαδιων τοσο συχνα, το θεωρω προσωπικη μουρλα...
Εντελως φιλικα Πανο..
Στράτο, υπερβολή θεώρησα αυτό που είπες περί φριτέζας. Ο αισθητήρας στάθμης προειδοποιεί όταν είναι κοντά στο min. Βάλεις ένα κιλό και τέλος, δεν το βρίσκω ταλαιπωρία. Προσωπικά αλλάζω κάθε 10χιλ χλμ και αγοράζω ένα κιλό ρεζέρβα. Μόλις μου το ζητήσει το ρίχνω.
Πάντα φιλικά μιλάμε.
Konstantinos E60 (11-10-11), StratosZ4 (11-10-11)
Το να κανεις αλλαγη καθε 10κ και ενδιαμεσα να συμπληρωνεις μερος του λιτρου που εχεις ρεζερβα το καταλαβαινω και προφανως το προηγουμενο μου σχολιο δεν ηταν για αυτη την περιπτωση.
Το να αγοραζεις και να συμπληρωνεις ενα λιτρο ανα 1000-1500χλμ ειναι που βρισκω παραλογο και απαραδεκτο.
![]()
PANOS-E60 (11-10-11)
Εγω νομιζω οτι ειναι θεμα στρωσιματος και λειτουργιας....Αυτο το λεω γιατι, στο 92αρι 320 με τον Ν κινητηρα ο οποιος σε ολους τσιμπαει λαδι, εμενα μου τσιμπαγε μεχρι τα 6000χλμ....μετα δεν ξανα συμπληρωσα μεχρι τα 16000 που το εδωσα, στο Ζ δεν εχω παρατηρισει καμια φορα διαφορα στην σταθμη του λαδιου απο τοτε που το πηρα...., ο ασσος εχει 29000χλμ και δεν εχει κουνηθει ο δεικτης απο το μαξιμουμ ποτε!!!, και αυτος ειναι με αμμεσο ψεκασμο....η μηχανη μου η οποια οταν την πηρα τρομαξα....γιατι στο στρωσιμο καθε 1000χλμ ηθελε σχεδον 500 γραμ λαδι (ετσι ειναι τα μποξερ τσιμπανε....αλλα αυτο ετρωγε κανονικα!!)....μετα τα 10000χλμ δεν εχει ξαναζητησει ποτε, και εχει 40000χλμ......
Ισως να ειναι ο λογος οτι την μηχανη δεν την πιεζω....αλλα το Ζ?, ακομα και τον ασσο πιεζω (οταν τον οδηγω εγω, σπανια).....
Αλλα ολα στρωθηκαν με ευλαβεια και οι αλλαγες γινονται καθε 7000χλμ μαξιμουμ...
Kostas_1 (11-10-11)
συγνωμη..
ο δεικτης λαδιων...στα συγχρονα αμαξια τουλαχιστον δειχνει 1λιτρο λαδιου πανω κατω..το ιδιο δεν δειχνει και στα bmw???αρα οταν εχεις κανει 8000 χιλιομετρα σημαινει οτι εκαψε 125ml στα 1000 που ειναι μια χαρα οπως ανεφερε το παλικαρι...γιατι εχετε μπερδευτει ετσι?