Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 66

Θέμα: Ζέσταμα

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ να ρωτήσω κάτι?
    Δηλαδή αμα πηγαίνεις ρε παιδί μου με 3ή και 1300 και πατάς τέρμα το γκάζι,όταν το αμάξι είναι κρύο για να ανεβάσεις μέχρι τις 2700 και να κάνεις αλλαγή,είναι σωστό?
    Δηλαδή το γενικότερο ερώτημα είναι να το σανιδώνεις απο χαμηλές στροφές (βλέπε ταξιτζήδες) όταν είναι κρυο δεν του κάνει κακό?
    Eντάξει γνωστό είναι να μην περνάς τις 3000 για ένα 10 λεπτο με τέταρτο (αναλόγως την θερμοκρασία) αλλά απο χαμηλά τι γίνεται?
    Σύμφωνα με το εγχειρίδιο οδηγού(σε ελεύθερη μετάφραση) του VW Beatle που είχα προ 30 ετών:
    α) Πρέπει να ξεκινάμε όταν οι στροφές κινητήρα πέσουν στις φυσιολογικές και να μήν περιμένουμε να ζεσταθεί πλήρως.
    Ετσι επιτυγχάνεται ταυτόχρονα το ζεσταμα και των άλλων σημείων
    και υγρών του αυτοκινήτου μας (πχ βαλβολίνες).

    β)
    Κατά την αρχική κίνηση πρέπει να έχουμε την κατάληλη ταχύτητα στο σασμάν ώστε να διατηρούμε τις λιγότερες στροφές κινητήρα και
    ταυτόχρονα να αποδίδουμε το λιγότερο δυνατό φορτίο στον κινητήρα.

    ( πχ να μήν ζορίζουμε τον κινητήρα με λίγες στροφές και μεγαλη σχέση κιβωτίου σε ανηφορίκη διαδρομή)
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Samaro : 01-02-10 στις 08:32

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Samaro For This Useful Post:

    Vasilis (01-02-10), yannisv (01-02-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    παλιο ηρακλειο
    Μηνύματα
    1.227
    Thanked
    1487
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Samaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σύμφωνα με το εγχειρίδιο οδηγού(σε ελεύθερη μετάφραση) του VW Beatle που είχα προ 30 ετών:
    α) Πρέπει να ξεκινάμε όταν οι στροφές κινητήρα πέσουν στις φυσιολογικές και να μήν περιμένουμε να ζεσταθεί πλήρως.
    Ετσι επιτυγχάνεται ταυτόχρονα το ζεσταμα και των άλλων σημείων
    και υγρών του αυτοκινήτου μας (πχ βαλβολίνες).

    β)
    Κατά την αρχική κίνηση πρέπει να έχουμε την κατάληλη ταχύτητα στο σασμάν ώστε να διατηρούμε τις λιγότερες στροφές κινητήρα και
    ταυτόχρονα να αποδίδουμε το λιγότερο δυνατό φορτίο στον κινητήρα.

    ( πχ να μήν ζορίζουμε τον κινητήρα με λίγες στροφές και μεγαλη σχέση κιβωτίου σε ανηφορίκη διαδρομή)
    καπου εκει ειναι το ιδανικο αλλα μη ξεχνας αντωνη οτι το σκαθαρι ηταν "αεροψυκτο"
    ομως γενικα δε χρειαζεται να τα σπαμε πριν ζεσταθουν καλα, εβγαζα εξω το τουρμπο που σιγουρα θελει να ζεσταθει, κατευθειαν με το που μιζαριζα,
    αλλα δεν ανεβαζα πανω απο 1300 στροφες και ΑΒΙΑΣΤΑ, αν ομως θελεις επιδοσεις θα το ζεστανεις καλα,
    αυτο για την καλη λειτουργια των κινητηρων ΠΑΝΤΑ

    ΖΗΤΕΙΤΑΙ CHE ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ

  4. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    4.206
    Thanked
    7582
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο tamtamcafe Εμφάνιση μηνυμάτων
    καπου εκει ειναι το ιδανικο αλλα μη ξεχνας αντωνη οτι το σκαθαρι ηταν "αεροψυκτο"
    ομως γενικα δε χρειαζεται να τα σπαμε πριν ζεσταθουν καλα, εβγαζα εξω το τουρμπο που σιγουρα θελει να ζεσταθει, κατευθειαν με το που μιζαριζα,
    αλλα δεν ανεβαζα πανω απο 1300 στροφες και ΑΒΙΑΣΤΑ, αν ομως θελεις επιδοσεις θα το ζεστανεις καλα,
    αυτο για την καλη λειτουργια των κινητηρων ΠΑΝΤΑ
    Ακριβώς γι'αυτο το ανέφερα.
    Μιλάμε για το σωστό ζέσταμα της μηχανής συνολικά και όχι μόνο του νερού.
    Αλλωστε και τα υπόλοιπα μέρη του αυτοκινήτου ;; (σασμάν,διαφορικά κλπ) δεν εχουν ανάγκη προθέρμανσης ;;

  5. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Samaro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ακριβώς γι'αυτο το ανέφερα.
    Μιλάμε για το σωστό ζέσταμα της μηχανής συνολικά και όχι μόνο του νερού.
    Αλλωστε και τα υπόλοιπα μέρη του αυτοκινήτου ;; (σασμάν,διαφορικά κλπ) δεν εχουν ανάγκη προθέρμανσης ;;

    σαφώς και ναι...
    όλα τα κινητά μέρη του αυτοκινήτου που περιέχουν
    λυπαντικά πρέπει να ζεσταθούν καλά...
    δεν παρατηρείτε πως όταν είναι κρύο το αυτοκίνητο
    οι ταχύτητες μπαίνουν πιο δύσκολα???
    λόγο τριβής αναπτύσεται θερμότητα και με αυτό τον
    τρόπο ζεστένονται και τα λυπαντικά...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  6. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Samaro (01-02-10)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP