Λοιπόν για μας τους τουρμπάτους επιβάλεται το καλό ζέστα μα του κινητήρα μας, το οποίο αργεί ιδιαίτερα. Πόσο μάλλον και στα ατμοσφαιρικά και ειδικά σε αυτούς που δεν έχουν θερμόμετρο λαδιού.

Αρχικά το ξεκινάω και το αφήνω σε απόλυτη ηρεμία μέχρι να πέσουν οι στροφές. Σχεδόν πάντα το αφήνω να δουλέψει σταματημένο 5 λεπτά και μετά ξεκινάω πολύ χαλαρά. Λόγω κυβικών και ροπής δεν ξεπερνώ ποτέ τις 1800 rpm. συγκεκριμένα μετά απο το 5λεπτο χρειάζομαι να κάνω γύρω στα 10-12 km για να πώ οτι ο δείκτης ξεκόλησε απο τους 70 βαθμούς. Έχει τύχει να κάνω την διαρομή Μαγούλα, Ελευσίνα, Σύνταγμα και να μην έχει ξεπεράσει τους 100 βαθμούς (θερμοκρασία σταθερής λειτουργίας 110-115 βαθμοί).

Ποτέ δεν πιέζουμε το αυτοκίνητο κρύο. Δεν αρκεί το νερό μόνο αλλά και το λάδι να ζεσταθεί το οποίο όπως προαναφέρθηκε χοντρικά θέλει 4-5 φορές παραπάνω χρόνο απο ότι το νερό.

Σε μένα μπορεί να είχατε παρατηρήσει λερωμένο το παγούρι του αυτοκινήτου κάποια στιγμή που είχα ανοχτό το καπό. 1.5-2 λεπτά αφού είχα ξεκινήσει το αυτοκίνητο (απο εντελώς κρύο) είπα να ανοίξω το παγούρι να δώ την στάθμη, την πρώτη μέρα που το πήρα. Το νερό είχε βράσει εντελώς και πετάχτηκε έξω απο το παγούρι. Αντίθετα το λάδι χρειάζεται αρκετό χρόνο.

Στους 4κύλινδρους κινητήρες έχει πιο πολύ νόημα να υπάρχει η ένδειξη θερμοκρασίας νερού, αν και του λαδιού θα ήταν ευπρόσδεκτη (είπαμε πως ότι γλυτώνουμε απο κόστος σημαίνει κέρδος για την τσέπη της εταιρίας). Στους εξακύλινδρους κινητήρες η ένδειξη νερού δεν έχει νόημα καθαρά για ψυχολογικούς λόγους. Ο Kostadas που έχει και το τιμόνι performance (135i) αναφέρει πως η θερμοκρασία νερού φτάνει τους 118 βαθμούς σε χαλαρούς ρυθμούς.