BILL007 (26-09-11)
Ευχαριστουμε για τις απαντησεις!
Ωστοσο (προσωπικα) θα με ενδιεφερε να το δω πανω σε ενα αυτοκινητο!
Θα μπορουσατε με πμ ή δημοσια να μας αναφερετε τοποθεσια καταστηματος , αν υπαρχει δυνατοτητα τοποθετησης απο εσας κ τελος κατι πολυ σημαντικο (θεωρω για εσας) αν υπαρχει η δυνατοτητα τοποθετησης ενος κιτ σαν προσφορα στο φορουμ μας απο εσας!
...κ εξηγω:
Σαφως η τεχνολογια του υδρογονου ειναι μια ''νεα'' πολλα υποσχομενη μεθοδος για να ελλατωσουμε τα καθημερινα μας εξοδα!
Πιστευω οτι υπαρχει ενα αρκετα μεγαλο κοινο απο τους χρηστες μας, που θα ενδιαφεροταν για αποτελεσματα απο ενα γνωστο αυτοκινητο του φορουμ μας!
Δηλαδη...
Αυτον τον χωρο τον εχουμε φτιαξει με αγαπη κ με μερακι...ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!
Μπορει να μην γνωριζομαστε προσωπικα πολλοι απο μας αλλα ειμαστε διαδικτυακοι φιλοι που μοιραζομαστε τις ανησυχιες τα παθη κ τους προβληματισμους μας πολλες φορες ,με συνεπεια ,σαν δικτυακοι φιλοι να εχουμε αποκτησει εμπιστοσυνη ο ενας στον αλλον!
Αν λοιπον επιλεγει καποιο αυτοκινητο του φορουμ μας για τετοιου ειδους δοκιμη (κ εφοσον το θελει κ ο ιδιοτητης του φυσικα) θα μπορει να υπαρξει μια αμεση γνωμη για το αποτελεσμα η οποια θα προωθησει το προιον σας και τις πωλησεις σας!
Ειναι τολμηρο αυτο που προτεινω αλλα βασιζομενος στις απαντησεις σας κ την αποψη σας,δεν νομιζω οτι υπαρχει κατι που θα σας κανει να διστασετε!
Αν το προιον σας φυσικα κανει αυτα που υποσχετε,προτεινω να αποζημιωθειτε (κατοπιν συμφωνων αποτελεσματων φυσικα με την διαφημιση σας) απο τον κατοχο του αυτοκινητου (Δεν ζηταμε δωρεα δλδ, αλλα πληρωμη εαν κ εφοσον το προιον τηρει αυτα που υποσχεται).
Οπως σιγουρα κ σεις βιωνετε, ζουμε μια δυσκολη εποχη που δεν ρισκαρουμε αγορες παρα μονο εαν ειμαστε βεβαιοι για την κινηση μας!
Βέβαια αυτη η προταση ειναι καθαρα προσωπικη απο εμενα προς εσας κ δεν αποτελει επισημη προταση απο το φορουμ μας!
Φυσικα θα μπορουσατε να την επισημοποιησετε εσεις κανοντας το στην ειδικη σελιδα που υπαρχει απο προσφορες επαγγελματιων στο φορουμ μας!
Προσφορές Επαγγελματιών-Νέα-Group Buys
(και για του λογου το αληθες,
αν κανει το προιον σας αυτα που υποσχεται , απο μενα εχετε δυο αυτοκινητα σιγουρα)
...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!
^ πολύ προχωρημένος τρόπος σκέψης.....
αν το δουμε τοποθετημένο σε αυτοκίνητό "μας" του bmwfans δηλαδή, τότε θα προχωρήσουμε πολύ πιο εύκολα σε τοποθέτηση αντίστοιχου συστήματος. ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΜΕΛΟΥΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ...
Σίγουρα υπάρχουν πολλοί που θα ενδιαφερθούν αν η συσκευή κάνει όσα υπόσχεται. (Δηλαδή: 1. δεν εμφανίζει σφάλματα στον εγκέφαλο και δεν επηρεάζει γενικότερα τη σωστή λειτουργία των μοτέρ μας και 2. υπάρχει πραγματική μείωση της κατανάλωσης της τάξης του 40% (ας μην είναι 50% ή 120% (...) )
-> μειονεκτήματα να υπάρχουν άραγε? και επίσης η τεχνολογικα προηγμενη bmw γιατί δεν το βάζει ήδη στα μοτέρ της?
ΥΓ -> αν κάνει όσα υπόσχεται, έχετε άλλο 1 αυτοκίνητο από μένα σίγουρα
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 26-09-11 στις 23:26
Vasilis (26-09-11)
εγω παιδια επιφυλασσομαι για το 50%.
να εξηγησω λιγο:
αν υποθεσουμε οτι ενας κινητηρας χρησιμοποιει μονο βενζινη τοτε το 100% της ενεργειας που μετατρεπεται σε κινηση προερχεται μονο απο τη βενζινη.
αν παμε την αναλογια σε 66% βενζινη και 33% υδρογονο τοτε η καταναλωση βενζινης πεφτει στα 2/3 της κανονικης και οντως εχουμε 50% οφελος με τα ιδια λιτρα βενζινης. Η υπολοιπη ενεργεια (δηλαδη το 33%) καλυπτεται απο το υδρογονο.
Τα προβληματα ειναι 2.
Μπορει ο εγκεφαλος του αμαξιου να ξεγελαστει ωστε να τροφοδοτησουμε τον κινητηρα με 70-30 βενζινη-υδρογονο ωστε να μην εχουμε προβλημα? Μηχανικο θεμα δεν τιθεται, αλλα ηλεκτρικο-ηλεκτρολογικο, ωστε να κανουμε τα μπεκ να ψεκασουν λιγοτερο και να μεταβαλουμε και τις μετρησεις του Λ ωστε να φαινεται στοιχειομετρικο το μιγμα ακομα και με τη χρηση λιγοτερης βενζινης λογω του υδρογονου.
Μπορουμε να παραγουμε υδρογονο με τετοιο ρυθμο ωστε να εχουμε 30% αναλογια υδρογονου στο μιγμα? Και σε αυτο επιφυλασσομαι διοτι η μετατροπη υδρογονου απο νερο εχει μεγαλο κοστος σε ενεργεια. Η ενεργεια αυτη στο αυτοκινητο θα βρεθει απο το δυναμο και τη μπαταρια. Ενας πολυ δυνατος ηλεκτρολυτης λοιπον θα τρωει τη μπαταρια και θα ζοριζει το δυναμο, αρα και θα μειωνει την αποδοση του κινητηρα με το -μικρο ευτυχως- ρυθμο που κανουν και οι κομπρεσσορες. Ομως ενα αμαξι με μικρο δυναμο σιγουρα δε θα μπορει να δεχθει μεγαλη ηλεκτρολυτικη συκσκευη αρα και να πετυχει οικονομια.
το τριτο ισως προβλημα ειναι οτι κανουμε πολυπλοκοτερο το συστημα τροφοδοσιας και λειτουργιας του κινητηρα , σε μια εποχη που ηδη εχει γεμισει με (ευπαθη) ηλεκτρικα.
Εξυπνη λυση βασιλη να γιενι δοκιμη. Εγω το δινω το αμαξι μου και δε με ενδιαφερει τοσο η αποδοση σε αλλογα αλλα η "ειδικη αποδοση" , δηλαδη η καλυτερη αξιοποιηση των καυσιμων -> πραγματικη οικονομια. 50%αυξηση της αυτονομιας ειναι 30% μικροτερη καταναλωση βενζινης. 20% μειωμενη καταναλωση βενζινης ειναι 25% καλυτερη αυτονομια. 20 μειωση καταναλωσης ειναι πολυ καλη βελτιωση, δηλαδη αντι για 8-9 λιτρα εντος πολης να καιω 6,5-7 λιτρα εντος πολης. Επιφυλασσομαι ομως αρκετα
20% μειωμενη καταναλωση σημαινει για μενα κερδος 2,5¤ για καθε 100 χλμ η αλλιως 250¤ για καθε 10.000 χλμ
30% μειωμενη καταναλωση σημαινει για μενα κερδος 4,2¤ για καθε 100 χλμ η αλλιως 420¤ για καθε 10.000 χλμ
Αρα λοιπον μπαινει και ο παραγοντας της αποσβεσης που ειπα και σε προηγουμενο ποστ. Προφανως ενα κιτ των 1000¤ για μενα δεν εχει νοημα ακομα κι αν η μειωση ειναι 30%. Ισως να εχει νοημα για αυτοκινητα με κατναλωση 12-15 λιτρα που κανουν περι τα 15.000χλμ ανα χρονο ωστε η αποσβεση να γιανι σε ενα χρονο περιπου
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Kostas_1 : 27-09-11 στις 12:19
Βρίσκομαι στην Αθηνά.
Θα μπορούσαμε να βρεθούμε με όσους επιθυμούν ένα απόγευμα και να το δείτε σε ένα αυτοκίνητο. Να έχετε και από κοντά μια παρουσίαση και επεξήγηση όλων των επιμέρους θεμάτων. Ήμαστε ακόμα στην αρχή και περιοριζόμαστε στην κατασκευή των γεννητριών και των ηλεκτρονικών. Η τοποθέτηση είναι κάτι το οποίο δεν αναλαμβάνουμε λόγο χρόνου, είναι κάτι εύκολο σχετικά ειδικά για κάποιον μηχανικό ή ηλεκτρολόγο. Μπορώ να σας δώσω όλες τις λεπτομέρειες για μια σωστή εγκατάσταση (γραπτώς, τηλεφωνικά, Skype για “online” τοποθέτηση). Η ιδέα ενός Demo-Car είναι κάτι ιδανικό και σίγουρα κάτι που μας έχει απασχολήσει. Ξεπερνά όμως τις δυνατότητες του Μάρκετινγκ που ¤χουμ¤. Και για να γίνω λίγο πιο σαφείς το κέρδος μας είναι μειωμένο για το προϊών. ΔΥΣΤΗΧΩΣ δεν έχω την δυνατότητα να “ρίξω” στην αγορά 30~40~50 γεννήτριες (forums – καταστήματα – αντιπροσώπους κλπ.). Εύχομαι να είχα την δυνατότητα αλλά οι καιροί είναι δύσκολοι και η πλακέτα του tuner πρέπει να έρθει από Αμερική (max 10 ήμερες).
Αντί Αυτού: θα μπορούσα να δώσω μια εγγύηση επιστροφής χρημάτων.
Ο εγκέφαλος των αυτοκινήτων έχει προγραμματιστεί για να “παίζει” με την ποσότητα καυσίμου χωρίς απώλειες ισχύος. Έτσι χρησιμοποιεί αισθητήρες για την διεργασία αυτή. Θερμοκρασίας αέρα, Θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού, Λάμδα, Μάζας ή Ποσότητας αέρα, είναι οι βασικοί αισθητήρες που έχουν “λόγο” στην κατανάλωση και τον χρονισμό.
Περισσότερη ποσότητα καυσίμου καταναλώνει κοντά στην θάλασσα τον χειμώνα και λιγότερη ποσότητα το καλοκαίρι με ζεστή σε ένα υψόμετρο 1000+ μέτρων. Το ζητούμενο λοιπόν είναι να κανείς τον εγκέφαλο να πιστεύει (ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ) ότι δεν χρειάζεται τόσο καύσιμο εφόσον πλέον το ΗΗΟ ή καλύτερα το brown gas (H, H2, O, O2, H2O & EEW (electrically expanded water)) Λειτουργεί ως καταλυτής καύσεως και όχι ως καύσιμο. Γιαυτό και δεν βγαίνει βάσει του νόμου θερμοδυναμικής. Αναλυτικά τα πάντα στο https://www.eagle-research.com/erpdf...oofs110316.pdf
Σίγουρα πάντως δεν θα προσπαθούσα να πίσω κάποιον που κάνει 5000~7000 χιλιόμετρα τον χρόνο και ήδη καίει 5~7 λίτρα στα 100.
ΥΓ. Σαςγια την Φιλοξενία και τις ερωτήσεις σας.
Dimzan (27-09-11), Nick bmwlover (28-09-11), Vasilis (27-09-11)
Iδιαίτερη σημασία για εμάς θα είχε να το δουμε στην πράξη σε κινητήρα BMW κατά προτίμηση τεχνολογίας valvetronic η οποία εφαρμόζεται τα τελευταία 10 περίπου χρόνια.
Προσωπικά, σε ταξίδι έχω κάψει 6.0-6.5lts/100km πολλές φορές οδηγώντας οικονομικά και 7.5-8.0 σε πραγματικά ζωντανούς ρυθμούς οδήγησης. Πολλοί με ανάλογης τεχνολογίας κινητήρες εδώ στο forum πετυχαίνουν ανάλογες καταναλώσεις με αυτοκίνητα πιο βαριά και μεγαλύτερου κυβισμού από το δικό μου.... επομένως το κατά πόσο μας συμφέρει η μετατροπή είναι ένα θέμα....
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 27-09-11 στις 10:28
Άλλο σύστημα , αλλά ΟΚ.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Hyzorbest : 27-09-11 στις 11:03
120ie87 (27-09-11)
Καλησπερα. Αν μπορεις πες μας κι ενα συνολικο κοστος ωστε να ξερουμε περιπου που κυμενομαστε. 300? 500? 1000? 1500?
επισης πρεπει να ξερουμε την πραγματικη του αποδοση.
Εδω πολλοι γνωριζουν το οφελος απο το υγραεριο και δεν μπαινουν στο ρισκο εγκαταστασης του.
Ποσο μαλλον οταν η τεχνολογια ειναι τοσο καινουρια ...? Αν δεν ξερουμε τιμη, αν δεν ξερουμε αποδοση τοτε γιατι να υποστηριξουμε τον εν λογω προιον?
Ενα προιον για να εχει επιτυχια πρεπει να ειναι τουλαχιστον ελκυστικο , περα απο χρηστικο. Ενα sample car θα επρεπε να το εχετε βγαλει. Επισης θα επρεπε να ειστε λιγο πιο οργανωμενοι στο να ειστε "συμβεβλημενοι" με καποιο συνεργειο. Δεν υπαρχει περιπτωση καποιος που δεν ξερει να μπει στη διαδικασια να αγορασει το προιον, και μετα να ψαχνει μηχανικο να του το εγκαταστησει. Ποσο μαλλον οταν πολλοι μηχανικοι αγνοουν τη λειτουργια του υδρογονου, σιγα μη δεχθουν να κανουν τροποποιησεις στο τυχαιο οχημα με ρισκο το ονομα τους.
Καλοπροαιρετα τα λεω, ελπιζω να με κατανοεις.
Αν μπορεις πες μας ποσο κοστιζει για ενα 4κυλ 1800-2000κκ και τι μειωση θα εχει στην καταναλωση της βενζινης
120ie87 (27-09-11), BILL007 (27-09-11), Hyzorbest (27-09-11), Vasilis (27-09-11), Κωνσταντίνος (28-09-11)