Στο Compact μια απο τις βασεις μεταδοσης χαλασε, καιρος για αναβαθμιση.
Ενισχυμενες βασεις απο την Rogue Engineering, κανενας θορυβος ή συντονισμος συμφωνα με ξενα φορουμς. ( η σειρα NVH++ ειναι OEM-Rogue-UUC Black- UUC Red-Vorshlag)
Μεχρι τωρα εχει χαλασει μια φορα το clutch stop, και επειδη δεν χρειαζεται τοση διαδρομη στο συμπλεκτη, ηρθε ενα μεγαλυτερο/ενισχυμενο/ρυθμιζομενο clutch stop απο τη Rogue Engineering παλι για να μη ξανασπασει, και για να μη κανεις 3 χλμ πατημα στο συμπλεκτη (επισης διορθωνει το κροταλισμα με τερμα πατημενο συμπλεκτη).
12 λιτρα OEM λαδι για το Ζ4 σε τιμη.. 7 λιτρων απο Ελλαδα. (thanks S8N).
Armrests πορτας για το Z4 για να τα ταιριαξω με το armrest κονσολας, απο τη LeatherZ.
![]()
Φανη μεγειες....
σε συμφερει το λαδι με μεταφορικα κλπ??εχεις δει εδω ελλαδα κατι μαγαζακια που εχουν καλες τιμες?
Ευχαριστω Σπυρο
60¤ + 20.5¤ μεταφορικα.
Τα Edge Sport τα επαιρνα απο tradewind/oilsautomoto καπου στα 12-13¤ το λιτρο. Και μενουν και 5.5 λιτρα στην ακρη για την επομενη φορα..
Α ξεχασα, εμπαξα και μια 6αδα μπουζι NGK BKR6EQUP καπου στα 30¤ αλλα βαριεμαι να βγαλω φωτο, ετσι κι αλλιως τα ξερετε.
BILL007 (21-09-11)
Ωραιος...
Τα armrests απο LeatherZ?
Η εσωτερικη χειρολαβη πορτας και το κονσολακι χειρισμου παραθυρων εχουν αυτοκολλητο carbon?
Άμπαλος mode on : Τί ακριβώς είναι αυτό ρε Φάνη??
Clutch Stop.. τερμα συμπλεκτη. Αυτο ρυθμιζει ομως και τον φερνεις πιο εξω, για να συμπλεξεις ταχυτητα κανεις μια διαδρομη Χ, για να τερματισει ο συμπλεκτης κανεις Ψ.
Βαζεις το μαραφετι, και τερματιζει στο Χ (λιγο πιο κατω μη τα κανεις σμπαραλια ολα). Σε γρηγορες αλλαγες πατας με οση δυναμη εχεις γιατι δεν σπαει σαν το πλαστικο, και γλυτωνεις και τη τσαμπα διαδρομη.
Αυτο κανει.. εγω το εβαλα επειδη στο τερμα πατημενο κατι κοπαναγε, ειχε σταματησει μια περιοδο και αρχισε παλι, αφου εβγαλα το τερμα πιο εξω, δεν κοπαναει πια (ενα "γρρρρρ").
2 σε 1 λοιπον, με 20$ ελυσα και το θεμα του γρρρρρ, και κοντυνα τη διαδρομη.
BILL007 (23-09-11), Panos 316T (23-09-11)